ADI_TGV: '07 Honda Civic Type-R, Milano Red

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • BlackMagic
    replied
    Verifică uleiul la cāteva minute după ce-ai oprit motorul (3-5), nu la rece dimineața.
    La rece, ar trebui să fie peste nivelul maxim de pe jojă.

    Leave a comment:


  • kawamoto
    replied
    Ca sa scoti tot uleiul trebuie sa demontezi motorul bucati. De exemplu la motorul R18 raman in motor 800 ml de ulei. La schimbul de ulei ies din 4,5 litri cat pune fabricantul doar 3,7 tot cu cei 200 ml de ulei din filtru. In orice configurator de ulei vei avea intotdeauna 3 valori: fara filtru, cu filtru si uscat.

    Leave a comment:


  • GUR
    replied
    In jur de 4 litri si ceva dar nu cred ca e cazul sa-ti faci griji. Ca sa scoti tot uleiul ar trebui sa faci operatiunea la rece ca sa ai tot uleiul scurs in baie... si nici asa nu cred ca iese tot.

    Leave a comment:


  • InjectoR
    replied
    Originally posted by adi_tgv View Post

    [ATTACH=CONFIG]54366[/ATTACH]
    Imi place maxim unghiul din care ai prins "modelul" in cadru.

    Leave a comment:


  • adi_tgv
    replied
    Cati litri de ulei pui la revizie? Mi se pare ciudat ca la mine ajunge pana la max cu doar 4-4.1l.

    Leave a comment:


  • GUR
    replied
    Poate gradatia uleiului e problema. Eu folosesc 5w40 si mananca in jur de 1 litru la 2000-3000 km (merg mai agitat fiind masina de wend si vacante... cand o prind... ) ). E normal, astea sunt tolerantele iar consumul este direct proportional afectat de stilul de mers. Tot la jumatatea jojei imi apare si mie "check oil" (este galben semnul). Nu pare a fi nimic defect .

    Leave a comment:


  • adi_tgv
    replied
    Dupa 2 luni de stat in parcare/garaj/tgv am scos azi masinuta la o plimbare, tgv - buc pipera, am alergat-o un pic consum la intoarcere 10.5%. Sincer n-am stiut ca poate sa consume atat la drum, mai mult de 9 n-am reusit pana acum .
    La intoarcere aproape de tgv mi-a aparut in bord "check oil level .." galben sau verde nu mai retin. Am 1100km de la revizie, ulei este un pic peste jumatate, asa face de cand am luat-o, cum se apropie de jumatatea intervalului dintre min si max piuie si "check oil.." in bord. Vtecul intra fara probleme. O fi senzorul defect? Alta chestie ciudata este ca la revizie pun in jur de 4-4.1l si se duce la max pe joja. Nu ar trebui sa intre 4.4l? N-o fi joja ei?
    LE Am lamurit si "scartul" de pe spate, sunt amortizoarele, ambele amandoua curse, schimbate anul trecut in vara odata cu arcurile, oem.
    Last edited by adi_tgv; 20-05-17, 12:09.

    Leave a comment:


  • Fanatic
    replied
    Foarte folositoare. Eu am schimbat vreo 2 proiectoare cat a fost la mine .... inainte sa pun protectiile.

    Leave a comment:


  • adi_tgv
    replied
    Set protectii proiectoare, il pierdusem pe cel de pe stanga.
    Click image for larger version

Name:	P_20170322_165249.jpg
Views:	1
Size:	26.1 KB
ID:	723733Click image for larger version

Name:	P_20170321_111800.jpg
Views:	1
Size:	53.6 KB
ID:	723734

    Leave a comment:


  • Fanatic
    replied
    Si eu i-l faceam intotdeauna pe bune (si asa fac si la celelalte masini/moto) ca macar sa stiu daca e vreo problema

    Leave a comment:


  • adi_tgv
    replied
    Originally posted by adi_tgv View Post
    Luni intra la vopsit. Integral.
    Se amana deocamdata.

    Azi am facut ITP ul. A luat 10, fara spaga.

    Click image for larger version

Name:	P_20170321_093413.jpg
Views:	1
Size:	49.8 KB
ID:	723728

    Leave a comment:


  • Fanatic
    replied
    Am avut un set de amortizoare spate Honda aproape noi pe care le-am lasat intr-o boxa cand stateam la bloc. Le-a "pierdut" administratorul ca au stat acolo vreo 3 ani .
    Pacat de ele.

    Leave a comment:


  • adi_tgv
    replied
    Da, dar nu cea din poza. Tot a mea imi place mai mult, deocamdata

    133.900km Revizie cu amsoil rd 10w30, fu donaldson, fa si fp honda. A trecut cu bine iarna, nu are nici un joc pe nicaieri, doar scuturile un pic zgariate.

    Ziceam mai sus ca am un scart pe dreapta spate, evident ca la service nu a mai scartiit nimic, seama cu mine are sindromul de halat alb . Sunt suspectate amortizoarele spate. Mai vedem.

    Luni intra la vopsit. Integral.

    Leave a comment:


  • Fanatic
    replied
    Ai condus si FK2-ul?

    Leave a comment:


  • adi_tgv
    replied
    La service

    Click image for larger version

Name:	P_20170313_095917.jpg
Views:	1
Size:	45.2 KB
ID:	723692Click image for larger version

Name:	P_20170313_095921_1.jpg
Views:	1
Size:	58.7 KB
ID:	723693

    Leave a comment:

Working...
X