DOC: “07 Honda Civic Type-R, Deep Bronze Pearl - track day car

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
    GUR
    Senior Member

  • GUR
    replied
    FN2-ul e dat in talon (adica omologare tip) 1380 kg. 243 kg nu sunt tocmai de colo.
    @Doc zi-ne ceva mai multe de frane .

    Leave a comment:

  • vladtns
    Senior Member

  • vladtns
    replied
    Ce timp ai scos?? Legat de kg nu vreau sa par carcotas dar mi se pare prea putin sa aiba un FN2 fara banchete. Un EP3 are 1204kg stoc. Si FN2ul are cam cu 100 in plus..... Parerea mea acum.. Legat de ROTAC, ai vreo filmare?

    Leave a comment:

  • Doc
    Hondafan Member

  • Doc
    replied
    A mai trecut o etapa de Rotac. Nu ma pot lauda cu un rezultat bun la aceasta cursa. Chiar daca masina este capabila si are performante foarte bune, se pare ca eu nu am putut mai mult. M-am dus nepregatit pentru aceasta cursa si s-a vazut prin rezultatul obtinut. Cand revin din concediu va trebuie sa petrec mai mult pe circuitul de la Adancata cu aceasta masina. Inca nu am reusit sa ma obisnuiesc cu franele Brembo si mi-au dat ceva batai pe circuit. Fata de cele stoc sunt mult mai puternice si cum atingi pedala un pic mai ferm intra ABS-ul. Am inteles ca trebuia sa le fac un rodaj cu 10 franari puternice de la 160km/h la 60km/h.

    Cineva m-a rugat sa prezint si modificarile de pe acest Type-R. Asa ca am facut o lista:

    Motor: Honda 2.0 iVTEC - K20Z4

    Admisie INJEN CAI
    Clapeta Admisie Shunk 80mm inlet and 72mm outlet
    Galerie Admisie Honda FD2
    Galerie Race CPL RACING
    Evacuare Race inox K-LINE
    Rezervor Custom 32L
    Pompa Bosch 440
    Role Accesori: usoare
    Ulei AMSOIL 15W50

    Transmisie:

    Ambreiaj Stage 1 EXEDY
    Volanta usurata
    Blocant Quaife

    Frane si Suspensie:

    BBK Brembo Clio RS 328mm
    Suspensie coilover KW V2
    Bara Stabilizatoare OMP
    Kit complet bucsi poliuretanice StrongFlex
    Furtune metalice Goodridge
    Lichid Frana IPHONE

    Interior:

    Scaun omologat FIA cu protectie cap OMP
    Centuri sase puncte GTA cu Hans
    Eliminat mocheta, plafon, airbag-uri, plastice

    Roti:

    Jante OZ ALLEGGERITA HLT 17x8 ET45
    Gume Michelin Pilot Sport CUP2 semi-slick

    Tune:

    Hondata FlashPro

    Greutate: 1137kg
    Attached Files

    Leave a comment:

  • Doc
    Hondafan Member

  • Doc
    replied
    Gata. Ieri ne-am luat la revedere si sper sa ne revedem in August cu bine si mai putine kg.
    Attached Files

    Leave a comment:

  • Doc
    Hondafan Member

  • Doc
    replied
    Merci. Am inceput pregatirile pentru siguranta. Urmatoarea etapa de Rotac este pe 20 August. Pana atunci sper sa ma recuperez si sa pot conduce manuala.

    Leave a comment:

  • dumiflo
    Senior Member

  • dumiflo
    replied
    Distratie/joaca placuta, DOC!

    Leave a comment:

  • Doc
    Hondafan Member

  • Doc
    replied
    Bro! Cam tarziu ai vazut. Umbli cam rar pe forum in ultima vreme, iar crv-isti nu au suflat o vorba.

    Da. Am luat un Type-R FN2 pentru joaca.

    Leave a comment:

  • maruta
    Senior Member

  • maruta
    replied
    Aoleu! Acum vad...Doc, iar ti-ai luat Type-R?
    maruta
    Senior Member
    Last edited by maruta; 22-07-16, 15:40.

    Leave a comment:

  • Doc
    Hondafan Member

  • Doc
    replied
    Originally posted by Dozer View Post
    Gasesti multe pe olx cu airbag-urile sarite ) [/joke]

    Sent from my SM-G920F using Tapatalk
    O sa ma uit si pe acolo, dar am zis sa pun intrebarea pe forum poate are cineva nevoie.

    Originally posted by M4R1U5 View Post
    Cu scaunele originale ce ai facut?
    Am cumparat masina fara scaune originale. Doar bancheta spate este disponibila.

    Leave a comment:

  • M4R1U5
    Senior Member

  • M4R1U5
    replied
    Cu scaunele originale ce ai facut?

    Leave a comment:

  • Dozer
    Senior Member

  • Dozer
    replied
    Gasesti multe pe olx cu airbag-urile sarite ) [/joke]

    Sent from my SM-G920F using Tapatalk

    Leave a comment:

  • Doc
    Hondafan Member

  • Doc
    replied
    Saptamana viitoare masina pleaca la Ploiesti pentru noi modificari. Voi scoate multe plastice din interior si mocheta. Vreau sa fac cateva modificari la podea, rezervorul sa-l mut in portbagaj si sa sudez barele pentru scaune si centuri. Am nevoie de un bord cu airbag-urile sarite. Trebuie sa-l modific si nu vreau sa-l stric pe cel bun. Daca stiti pe cineva care a facut accident cu Civic si au sarit airbag-urile, ma ofer sa facem schimb.

    Leave a comment:

  • Doc
    Hondafan Member

  • Doc
    replied
    Iti multumesc. Incerc sa ma odihnesc cat mai mult. Ieri a fost trackday si am vazut ca au fost mai multe Honde pe circuit. Imi pare rau ca nu am resusit sa ies si eu. Oricum nu au sosit distantierele pentru roti si nici nu am montat scaunul.

    Leave a comment:

  • richie
    Senior Member

  • richie
    replied
    Īnsănătoșire grabnică, Doc!

    Leave a comment:

  • Doc
    Hondafan Member

  • Doc
    replied
    Un mic accident pe doua roti. Am avut o aterizare fortata la viteza mare si m-am ales cu o aripa franta. Nu mi-am rupt oasele, dar am avut diagnostic de disjunctie acromio-claviculara de grad V. Remedierea s-a facut doar prin interventie chirurgicala si implant. Acum am o mana bionica.

    Asa se intampla cand iesi la plimbare dupa un concurs de 4 zile prin muntii. Am fost prea relaxat si m-a luat prin surprindere. Cu toata experienta mea la cazaturi, am aterizat ca un bolovan direct pe umar. M-am ales cu o vanataie, un deget luxat si ligamante rupte la clavicula. Asta cu doar 3-4 km inainte de pensiune.
    Acum am mai mult timp sa ma ocup de pregatirile CTR-ului. Programul la munca este mai scurt, include 2-3 ore somn dupa amiaza si sunt mai relaxat. Incet, incet voi incepe recuperarea. Pe bicicleta ma pot sui de abia peste 2-3 saptamanii de la operatie, dar sezonul de concursuri este compromis. Nu am voie inca sa ma dau la vale. O sa fiu prieten cu rutierii.

    Leave a comment:

Working...
X