DOC: 07 Honda Civic Type-R, Deep Bronze Pearl - track day car

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Doc
    replied
    Momentan, in Audi am investit in articulatie, suspensie plus piese de anduranta si mai putin in partea de performanta a motorului. Daca vrei sa ma crezi, resoftarea am facut doar la cutie. Nici nu am iesit cu masina pe circuit. Trebuie sa o cantaresc dupa ce termin cu ea si sa dau cateva ture sa vad cum se comporta si care este timpul. Clar, nu pot lasa softul stoc pentru ca nu este adaptat pentru circuit. Trebuie sa fac cateva ajustari in el pentru un raspuns mai adecvat pe circuit. Asta nu inseama ca trebuie sa si urc puterea cu 100CP. Trebuie sa ma incadrez intr-o anumita limita greutate/putere. Voi umbla la surubel doar daca in clasa unde concurez vor apare masini suspecte. Planul meu este sa concurez anul acesta la clasa Street pentru a avea timp sa construiesc masina pentru urmatoarea clasa. De asemenea, iau in calcul si faptul ca trebuie sa ma antrenez mai mult si sa invat sa ma dau cu masinile. O masina de clasa Street are costuri mai mici de intretinere.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Originally posted by Doc View Post
    Intre timp, eu am schimbat marca si am ales pentru circuit un Audi TT 2.0TFSi. Ocazie cu care am schimbat si clasa la care particip anul acesta. Am trecut de la Tuned la Street.
    Adica ai procedat corect dpdv interes personal, ai ales o masina turbo, usor de chipuit, sa poti declara putere stock, desi ai 100 cai peste. ) Cum face toata lumea de fapt... Pana nu cer fisa dyno recenta la toate clasele, ma tem ca o sa fie din ce in ce mai incorecta lupta la ROTAC. Nici cu fisa dyno nu faci mare branza de fapt... Anul trecut SKODA aia cu numere de Chisinau clar nu era de clasa din care facea parte.

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Teoretic da. Insa masina ramane in echipa Obdtuning Racing. Saptamana trecuta am ajuns cu ea la dyno si a scos 242CP, dar urmeaza cateva ajustari in soft pentru ca dupa ce am schimbat injectoarele n-am lucrat pe amestec si este foarte bogat. Cred ca se mai pot stoarce cativa CP.

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    OK, ma gandeam ca ai vadut-o lui Bogdan, nu ca mai e inca a ta.

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Masina inca exista. Nu vad de ce l-as inchide. Daca mai am timp, postez si aici.

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    Da, la FN2. Il inchidem atunci?

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Te referi la FN2? Daca da, nu mai este masina de time attack. A devenit masina de coasta si va merge colegul meu Bogdan Minea. Prima etapa este la Rasnov pe 22 Aprilie si acolo o puteti vedea. Intre timp, eu am schimbat marca si am ales pentru circuit un Audi TT 2.0TFSi. Ocazie cu care am schimbat si clasa la care particip anul acesta. Am trecut de la Tuned la Street.

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    Din semnatura si din ce zici pe celalalt topic inteleg ca nu mai e masinuta?

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Mai mult ca sigur sunt Pro Race 1.2 sau 1.3. O sa pun gumele Kumho ku36 cu care m-am dat și pe Hungaroring. Au un raport preț/calitate foarte bun.

    Leave a comment:


  • Rares
    replied
    Cel mai probabil sunt Pro Race 1.2, asta e cel mai usor model din ce stiu si cel mai popular al lor. Eu le am pe civic si sunt super ok.

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Originally posted by KMR View Post
    Baftă!
    Merci. Am revenit acasa fara niciun incident. Masina s-a comportat excelent si a rezistat foarte bine la abuz. Iesirea pe circuitul Hungaroring si participarea mea la Magyar Time Attack a fost o experienta placuta si cred ca o voi repeta cat de curand.

    Originally posted by harris View Post
    Noroc Bun !
    Multumesc.

    Originally posted by M4R1U5 View Post
    bafta man!
    ce model de la team dynamics ai ales? si ce specificatii au?
    Aflu cand vin. Sincer am vrut un set de jante ieftine, usoare si rezistente. Comanda a fost facuta de colegul meu. Daca vrei il intreb maine ce model a luat.

    Leave a comment:


  • M4R1U5
    replied
    bafta man!
    ce model de la team dynamics ai ales? si ce specificatii au?

    Leave a comment:


  • harris
    replied
    Noroc Bun !

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Baftă!

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    In seara aceasta plecam pe Hungaroring unde se desfășoară etapa de Magyar TimeAttack 2017. Chiar acum ma duc sa iau FN2-ul cu tot cu platforma de la Ploiești. L-am trimis acolo pentru ceva modificări la rezervorul de carburant. Din păcate jantele TeamDynamics comandate pentru gumele de antrenament nu au venit in timp util, așa ca trebuie sa ma descurc cu un singur set de gume.

    O sa mai scriu despre mașina pe drum.

    Leave a comment:

Working...
X