DOC: 07 Honda Civic Type-R, Deep Bronze Pearl - track day car

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Te referi la FN2? Daca da, nu mai este masina de time attack. A devenit masina de coasta si va merge colegul meu Bogdan Minea. Prima etapa este la Rasnov pe 22 Aprilie si acolo o puteti vedea. Intre timp, eu am schimbat marca si am ales pentru circuit un Audi TT 2.0TFSi. Ocazie cu care am schimbat si clasa la care particip anul acesta. Am trecut de la Tuned la Street.
    Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
    Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

    ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
    ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

    Comment


    • #77
      Da, la FN2. Il inchidem atunci?
      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

      sigpic

      Comment


      • #78
        Masina inca exista. Nu vad de ce l-as inchide. Daca mai am timp, postez si aici.
        Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
        Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

        ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
        ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

        Comment


        • #79
          OK, ma gandeam ca ai vadut-o lui Bogdan, nu ca mai e inca a ta.
          '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

          sigpic

          Comment


          • #80
            Teoretic da. Insa masina ramane in echipa Obdtuning Racing. Saptamana trecuta am ajuns cu ea la dyno si a scos 242CP, dar urmeaza cateva ajustari in soft pentru ca dupa ce am schimbat injectoarele n-am lucrat pe amestec si este foarte bogat. Cred ca se mai pot stoarce cativa CP.
            Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
            Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

            ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
            ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

            Comment


            • #81
              Originally posted by Doc View Post
              Intre timp, eu am schimbat marca si am ales pentru circuit un Audi TT 2.0TFSi. Ocazie cu care am schimbat si clasa la care particip anul acesta. Am trecut de la Tuned la Street.
              Adica ai procedat corect dpdv interes personal, ai ales o masina turbo, usor de chipuit, sa poti declara putere stock, desi ai 100 cai peste. ) Cum face toata lumea de fapt... Pana nu cer fisa dyno recenta la toate clasele, ma tem ca o sa fie din ce in ce mai incorecta lupta la ROTAC. Nici cu fisa dyno nu faci mare branza de fapt... Anul trecut SKODA aia cu numere de Chisinau clar nu era de clasa din care facea parte.
              '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

              Comment


              • #82
                Momentan, in Audi am investit in articulatie, suspensie plus piese de anduranta si mai putin in partea de performanta a motorului. Daca vrei sa ma crezi, resoftarea am facut doar la cutie. Nici nu am iesit cu masina pe circuit. Trebuie sa o cantaresc dupa ce termin cu ea si sa dau cateva ture sa vad cum se comporta si care este timpul. Clar, nu pot lasa softul stoc pentru ca nu este adaptat pentru circuit. Trebuie sa fac cateva ajustari in el pentru un raspuns mai adecvat pe circuit. Asta nu inseama ca trebuie sa si urc puterea cu 100CP. Trebuie sa ma incadrez intr-o anumita limita greutate/putere. Voi umbla la surubel doar daca in clasa unde concurez vor apare masini suspecte. Planul meu este sa concurez anul acesta la clasa Street pentru a avea timp sa construiesc masina pentru urmatoarea clasa. De asemenea, iau in calcul si faptul ca trebuie sa ma antrenez mai mult si sa invat sa ma dau cu masinile. O masina de clasa Street are costuri mai mici de intretinere.
                Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                Comment

                Working...
                X