DOC: ´07 Honda Civic Type-R, Deep Bronze Pearl - track day car

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Bro! Cam tarziu ai vazut. Umbli cam rar pe forum in ultima vreme, iar crv-isti nu au suflat o vorba.

    Da. Am luat un Type-R FN2 pentru joaca.
    Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
    Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

    ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
    ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

    Comment


    • #17
      Distratie/joaca placuta, DOC!
      '18 BMW X1 18xd
      '15 BMW i3 range extender
      ex:'12 Honda Civic 1.8i A/T / '10 Honda CR-Z GT/ '09 Infiniti EX 37/ '07 Mini Cooper S Cabrio / '07 Lexus IS220 / '04 Ford StreetKa / '07 Honda Civic 5D / '06 Citroen C4 Coupe

      Comment


      • #18
        Merci. Am inceput pregatirile pentru siguranta. Urmatoarea etapa de Rotac este pe 20 August. Pana atunci sper sa ma recuperez si sa pot conduce manuala.
        Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
        Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

        ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
        ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

        Comment


        • #19
          Gata. Ieri ne-am luat la revedere si sper sa ne revedem in August cu bine si mai putine kg.
          Attached Files
          Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
          Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

          ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
          ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

          Comment


          • #20
            A mai trecut o etapa de Rotac. Nu ma pot lauda cu un rezultat bun la aceasta cursa. Chiar daca masina este capabila si are performante foarte bune, se pare ca eu nu am putut mai mult. M-am dus nepregatit pentru aceasta cursa si s-a vazut prin rezultatul obtinut. Cand revin din concediu va trebuie sa petrec mai mult pe circuitul de la Adancata cu aceasta masina. Inca nu am reusit sa ma obisnuiesc cu franele Brembo si mi-au dat ceva batai pe circuit. Fata de cele stoc sunt mult mai puternice si cum atingi pedala un pic mai ferm intra ABS-ul. Am inteles ca trebuia sa le fac un rodaj cu 10 franari puternice de la 160km/h la 60km/h.

            Cineva m-a rugat sa prezint si modificarile de pe acest Type-R. Asa ca am facut o lista:

            Motor: Honda 2.0 iVTEC - K20Z4

            Admisie INJEN CAI
            Clapeta Admisie Shunk 80mm inlet and 72mm outlet
            Galerie Admisie Honda FD2
            Galerie Race CPL RACING
            Evacuare Race inox K-LINE
            Rezervor Custom 32L
            Pompa Bosch 440
            Role Accesori: usoare
            Ulei AMSOIL 15W50

            Transmisie:

            Ambreiaj Stage 1 EXEDY
            Volanta usurata
            Blocant Quaife

            Frane si Suspensie:

            BBK Brembo Clio RS 328mm
            Suspensie coilover KW V2
            Bara Stabilizatoare OMP
            Kit complet bucsi poliuretanice StrongFlex
            Furtune metalice Goodridge
            Lichid Frana IPHONE

            Interior:

            Scaun omologat FIA cu protectie cap OMP
            Centuri sase puncte GTA cu Hans
            Eliminat mocheta, plafon, airbag-uri, plastice

            Roti:

            Jante OZ ALLEGGERITA HLT 17x8 ET45
            Gume Michelin Pilot Sport CUP2 semi-slick

            Tune:

            Hondata FlashPro

            Greutate: 1137kg
            Attached Files
            Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
            Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

            ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
            ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

            Comment


            • #21
              Ce timp ai scos?? Legat de kg nu vreau sa par carcotas dar mi se pare prea putin sa aiba un FN2 fara banchete. Un EP3 are 1204kg stoc. Si FN2ul are cam cu 100 in plus..... Parerea mea acum.. Legat de ROTAC, ai vreo filmare?
              '01 Honda Civic Type R EP3

              Comment


              • #22
                FN2-ul e dat in talon (adica omologare tip) 1380 kg. 243 kg nu sunt tocmai de colo.
                @Doc zi-ne ceva mai multe de frane .
                '07 Civic 5D Executive, 2.0 I-VTEC M/T, Audi Ipanema Brown

                "Binele o duce rau in Romania"

                Comment


                • #23
                  @Vlad este a doua masuratoare facuta si nu cred ca este gresita. Inca mai lucrez la greutate pentru ca doresc sa ajung la 1100kg. Acum cu 22l de benzina a dat 1137kg. Nu am scos doar banchetele.
                  N-am facut nicio filmare la cursa. Camera este instalata in plafon, dar efectiv am uitat sa o pornesc. A fost totul prea din scurt si ceva emotii la cursa 3.

                  @Gur: la frane este o combinatie intre etrieri Brembo si discuri ATE pentru costuri reduse. Daca as fi mers pe varianta StopTech sau ApRacing as fi avut costuri mari de intretinere. O pereche de discuri BBK este cam 600-800e, iar in varianta aleasa de mine nu prea sare de 600-800 lei.
                  Ce m-a deranjat la frane acum este ca tind sa blocheze rotile mult mai repede. Acum, trebuie sa apas mult mai tarziu si cat mai usor frana, inainte de curbe. Teoretic este usor, practic n-am reusit sa dozez forta de apasare.
                  Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                  Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                  ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                  ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                  Comment


                  • #24
                    Vlade, masina e goala pe dinauntru, mai are doar bordul si fetele de usi, in rest e tabla goala oriunde vezi cu ochii
                    Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
                    Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
                    1000 Locuri de vizitat in Romania

                    Comment


                    • #25
                      Scoate geamurile si pune-o de-un haion de fibra.
                      Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
                      Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

                      Comment


                      • #26
                        Fete de usi date jos cu tot cu macarale, eliminat bord complet, geamuri din lexan, baterie mica si ajunge la greutatea dorita
                        Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
                        Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
                        1000 Locuri de vizitat in Romania

                        Comment


                        • #27
                          Inca se mai poate scoate, dar si nu as vrea sa o fac prea usoara pe spate. De bord inca nu m-am ocupat complet. Trebuie sa dau jos si radiocd-ul. Usiile atarna acum foarte greu. Din interior inca nu am dat jos placile de antifonare (smoala). Trebuie sa reusesc sa o scot la 1100kg cu tot cu rollbar.

                          Zilele astea masina pleaca iar la Ploiesti pentru a remedia o problema la rezervor. Raman fara benzina pe viraje, atunci cand nivelul scade sub jumatate, chiar daca am antival. Arunca benzina prea tare pe retur ai face valuri in dreptul sorbului.
                          Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                          Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                          ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                          ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                          Comment


                          • #28
                            Dovada pentru greutatea masinii:
                            Attached Files
                            Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                            Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                            ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                            ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                            Comment


                            • #29
                              Scutul il mai are? Pe circuit nu prea ai unde sa o lovesti pe dedesubt...

                              Comment


                              • #30
                                Scutul nu are rol de protectie la masinile sport si nu poate fi scos.
                                Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                                Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                                ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                                ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                                Comment

                                Working...
                                X