If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Bro! Cam tarziu ai vazut. Umbli cam rar pe forum in ultima vreme, iar crv-isti nu au suflat o vorba.
Da. Am luat un Type-R FN2 pentru joaca.
Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel. Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05 ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R| ex -CRX '92 DelSol VTI |ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000 ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d
Merci. Am inceput pregatirile pentru siguranta. Urmatoarea etapa de Rotac este pe 20 August. Pana atunci sper sa ma recuperez si sa pot conduce manuala.
Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel. Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05 ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R| ex -CRX '92 DelSol VTI |ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000 ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d
Gata. Ieri ne-am luat la revedere si sper sa ne revedem in August cu bine si mai putine kg.
Attached Files
Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel. Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05 ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R| ex -CRX '92 DelSol VTI |ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000 ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d
A mai trecut o etapa de Rotac. Nu ma pot lauda cu un rezultat bun la aceasta cursa. Chiar daca masina este capabila si are performante foarte bune, se pare ca eu nu am putut mai mult. M-am dus nepregatit pentru aceasta cursa si s-a vazut prin rezultatul obtinut. Cand revin din concediu va trebuie sa petrec mai mult pe circuitul de la Adancata cu aceasta masina. Inca nu am reusit sa ma obisnuiesc cu franele Brembo si mi-au dat ceva batai pe circuit. Fata de cele stoc sunt mult mai puternice si cum atingi pedala un pic mai ferm intra ABS-ul. Am inteles ca trebuia sa le fac un rodaj cu 10 franari puternice de la 160km/h la 60km/h.
Cineva m-a rugat sa prezint si modificarile de pe acest Type-R. Asa ca am facut o lista:
Motor: Honda 2.0 iVTEC - K20Z4
Admisie INJEN CAI
Clapeta Admisie Shunk 80mm inlet and 72mm outlet
Galerie Admisie Honda FD2
Galerie Race CPL RACING
Evacuare Race inox K-LINE
Rezervor Custom 32L
Pompa Bosch 440
Role Accesori: usoare
Ulei AMSOIL 15W50
Scaun omologat FIA cu protectie cap OMP
Centuri sase puncte GTA cu Hans
Eliminat mocheta, plafon, airbag-uri, plastice
Roti:
Jante OZ ALLEGGERITA HLT 17x8 ET45
Gume Michelin Pilot Sport CUP2 semi-slick
Tune:
Hondata FlashPro
Greutate: 1137kg
Attached Files
Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel. Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05 ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R| ex -CRX '92 DelSol VTI |ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000 ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d
Ce timp ai scos?? Legat de kg nu vreau sa par carcotas dar mi se pare prea putin sa aiba un FN2 fara banchete. Un EP3 are 1204kg stoc. Si FN2ul are cam cu 100 in plus..... Parerea mea acum.. Legat de ROTAC, ai vreo filmare?
@Vlad este a doua masuratoare facuta si nu cred ca este gresita. Inca mai lucrez la greutate pentru ca doresc sa ajung la 1100kg. Acum cu 22l de benzina a dat 1137kg. Nu am scos doar banchetele.
N-am facut nicio filmare la cursa. Camera este instalata in plafon, dar efectiv am uitat sa o pornesc. A fost totul prea din scurt si ceva emotii la cursa 3.
@Gur: la frane este o combinatie intre etrieri Brembo si discuri ATE pentru costuri reduse. Daca as fi mers pe varianta StopTech sau ApRacing as fi avut costuri mari de intretinere. O pereche de discuri BBK este cam 600-800e, iar in varianta aleasa de mine nu prea sare de 600-800 lei.
Ce m-a deranjat la frane acum este ca tind sa blocheze rotile mult mai repede. Acum, trebuie sa apas mult mai tarziu si cat mai usor frana, inainte de curbe. Teoretic este usor, practic n-am reusit sa dozez forta de apasare.
Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel. Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05 ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R| ex -CRX '92 DelSol VTI |ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000 ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d
Inca se mai poate scoate, dar si nu as vrea sa o fac prea usoara pe spate. De bord inca nu m-am ocupat complet. Trebuie sa dau jos si radiocd-ul. Usiile atarna acum foarte greu. Din interior inca nu am dat jos placile de antifonare (smoala). Trebuie sa reusesc sa o scot la 1100kg cu tot cu rollbar.
Zilele astea masina pleaca iar la Ploiesti pentru a remedia o problema la rezervor. Raman fara benzina pe viraje, atunci cand nivelul scade sub jumatate, chiar daca am antival. Arunca benzina prea tare pe retur ai face valuri in dreptul sorbului.
Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel. Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05 ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R| ex -CRX '92 DelSol VTI |ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000 ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d
Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel. Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05 ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R| ex -CRX '92 DelSol VTI |ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000 ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d
Scutul nu are rol de protectie la masinile sport si nu poate fi scos.
Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel. Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05 ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R| ex -CRX '92 DelSol VTI |ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000 ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d
Comment