Colectia de masini personale s-a marit cu inca un model Honda Civic Type-R FN2 din 2007 si 67.000km. Noutatea nu este chiar noutate. Unii au aflat deja de aceasta achizitie, inainte sa postez vreo imagine aici sau facebook, iar faptul ca sunt la al 2 lea CTR nu mai este o noutate nici pentru mine. Eram in cautarea unei masini cu ADN sportiv si usor de intretinut pentru track day. Am luat initial in calcul varianta veche de EP3 pentru cost mai mic de achizitie, dar am ratat o masina pe care o stiam mai demult asa ca in final am gasit un FN2 care sa corespunda cerintelor mele. Este vorba de CTR-ul lui Iulian.
Chiar daca FN2-ul lui Iulian se afla de multa vreme la vanzare si nimeni nu avea curaj sa-l cumpere, masina era echipata exact cu ce aveam eu nevoie pentru circuit: suspensie reglabila, evacuare, volanta usurata, admisie CAI si flashpro. Nu se afla in starea cea mai buna. Din cate am inteles, masina a stat o perioada destul de lunga nefolosita. Gumele cu care a venit erau mult prea mari 235/40/r17, vechi si de 2 feluri. Scaunele fata OEM lipseau si in locul lor erau instalate prost 2 scaune rosii FK (ceva mai usoare). Jantele AEZ model vechi, late si foarte grele. Discurile de frana fisurate cred ca erau EBC TurboGroove. Dupa o mica negociere cu Iulian si luand in calcul celelalte modificari ale masinii, am uitat de toate.
Din start, achizitia acestui Type-R are ca scop competitiile auto. Nu o sa vedeti postari despre detailing sau grosimea stratului de vopsea, ci strict un proiect personal cu o masina de track day.
Pentru inceput o sa ma rezum la cateva poze recente:



Chiar daca FN2-ul lui Iulian se afla de multa vreme la vanzare si nimeni nu avea curaj sa-l cumpere, masina era echipata exact cu ce aveam eu nevoie pentru circuit: suspensie reglabila, evacuare, volanta usurata, admisie CAI si flashpro. Nu se afla in starea cea mai buna. Din cate am inteles, masina a stat o perioada destul de lunga nefolosita. Gumele cu care a venit erau mult prea mari 235/40/r17, vechi si de 2 feluri. Scaunele fata OEM lipseau si in locul lor erau instalate prost 2 scaune rosii FK (ceva mai usoare). Jantele AEZ model vechi, late si foarte grele. Discurile de frana fisurate cred ca erau EBC TurboGroove. Dupa o mica negociere cu Iulian si luand in calcul celelalte modificari ale masinii, am uitat de toate.

Din start, achizitia acestui Type-R are ca scop competitiile auto. Nu o sa vedeti postari despre detailing sau grosimea stratului de vopsea, ci strict un proiect personal cu o masina de track day.
Pentru inceput o sa ma rezum la cateva poze recente:
Comment