Spoon: '07 Honda Civic TypeR, Alabaster Silver

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    depinde de masina si unde este pozitionat, nu intodeauna este pozitionat optim din fabrica si poate suferi de heatsock

    Comment


    • #77
      eu ma refer la faptul ca de ex, mut senzorul de pe mani, mai "la rece", apoi prind niste drumuri vara, prin oras, in blocaj, cand inaintezi cativa m pe minut. stai asa in trafic 40minute , fluxul de aer nu e suficient a. i. sa raceasca mani (de alu in cazul nostru), manifoldul se incalzeste tare, incalzeste aerul peste temp sesizata de senzor. e un risc pe care eu nu l-as asuma. pana una alta, temperatura mare e dusmanul nr.1 al puterii
      sigpic

      Comment


      • #78
        Circuitul apei din manifold s-ar putea să aibă un rol pozitiv iarna, vara cu siguranță e dăunător. De aceea garnitura aia de heatshield chiar ajută, scade temperatura manifoldului cut câteva grade bune și îi permite să se răcească mai rapid.

        Legat de IAT, cel puțin la CL mutarea e benefică, vara în oraș ajunge repejor la temperatura corecta, iar la drum lung arată temperatura corectă de afară înaintea senzorului de temperatură exterioară plasat în fața radiatoarelor.

        Cum spune și Dinu, nu mereu e amplasat optim.
        -------------------
        There is no point of having if you can't share.

        Comment


        • #79
          ep3-ul de care vorbeam merge ok si iarna. aceeasi intrebare am pus-o si eu si aveam aceeasi retinere.
          sigpic

          Comment


          • #80
            Originally posted by Spoon View Post
            la full throttle vtec-ul intra la 3600 ture, limitarea e pe la 8600, trage in draci si suna ca nebuna...cam astea ar fi impresiile
            nu stiu cum am putut trai atatia ani fara hondata
            Am gasit un articol interesant
            http://www.civinfo.com/forum/type-r/...high-revs.html

            Comment


            • #81
              Inca un aspect important in discutia despre motoarele din seria K vs cele din seria F este greutatea. Un K20 este cu vreo 25kg mai usor decat un F20. Mai putina greutate, mai ales in fata, e intodeauna un lucru bun.
              Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
              Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
              ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

              Comment


              • #82
                Deci am fost la Spoon sa vad niste jante. Ma uitam la TypeRul ala si ma gandeam ca n-am mers in viata mea cu asa ceva Nu stiam cum sa ii zic ca jantele alea nu erau ce vreau da ca as face o tura cu TypeRul. M-as fi multumit si cu una pasager )) Da sincer sa fiu mi-a fost teama ca o sa imi placa atat de mult incat ce zic acum cu jumatate de gura ca in curand o sa am si io un TypeR sau un S2000 o sa ma roada mult mai rau. Si acum intre noi fie vorba, al meu urca in 6700. Chiar asa de mare sa fie diferenta la senzatii pentru inca 2000 de ture in plus? Zise vulpea cu ochii la strugurii acri )))

                Comment


                • #83
                  Originally posted by BV26CAT View Post
                  Deci am fost la Spoon sa vad niste jante. Ma uitam la TypeRul ala si ma gandeam ca n-am mers in viata mea cu asa ceva Nu stiam cum sa ii zic ca jantele alea nu erau ce vreau da ca as face o tura cu TypeRul. M-as fi multumit si cu una pasager )) Da sincer sa fiu mi-a fost teama ca o sa imi placa atat de mult incat ce zic acum cu jumatate de gura ca in curand o sa am si io un TypeR sau un S2000 o sa ma roada mult mai rau. Si acum intre noi fie vorba, al meu urca in 6700. Chiar asa de mare sa fie diferenta la senzatii pentru inca 2000 de ture in plus? Zise vulpea cu ochii la strugurii acri )))
                  E altceva, crede-ma! Pentru mine Civicul 2006-2012 a fost, este si va ramane masina de suflet. O masina care-mi vine ca o manusa! Am 5D-ul de nou din 2010, iar asta-toamna am luat un Type-R (2010), Championship White, cu pachet GP... look, senzatie, ceva incredibil. O admir de fiecare data dupa ce o parchez, parca-s nebun. Am pastrat si 5D-ul. Nici acum nu-mi vine sa cred ca am propriul Type-R . Am mers si cu alte masini, inlcusiv la volan, dar senzatia din Type-R e nebunie curata!
                  '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
                  '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
                  Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

                  "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by BV26CAT View Post
                    Nu stiam cum sa ii zic da ca as face o tura cu TypeRul. M-as fi multumit si cu una pasager
                    Linistit puteai sa i te adresezi, nu e genul de om care o arde cu "masina si nevasta nu se dau". Daca timpul si imprejurarile ii permit, sigur te da o tura. Celor mai apropiati, le da si masina.
                    HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by BV26CAT View Post
                      ...M-as fi multumit si cu una pasager
                      asa sa fie, dar nu acum ca sunt in rodaj vreo 500km
                      Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

                      '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

                      Comment


                      • #86
                        200km de chin => consum 12,5
                        Xander...ai avut dreptate, se poate!
                        Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

                        '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

                        Comment


                        • #87
                          Da de ce esti in rodaj?

                          Comment


                          • #88
                            am pus lsd quaife si m-am gandit ca daca tot desfac cutia sa pun si un fx400 - http://www.cplracing.co.uk/products.php?productid=58
                            necazul mare e ca trebe rodaj cateva sute de km


                            Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

                            '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

                            Comment


                            • #89
                              No, si tu acuma, sezi blind oleaca!
                              "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

                              Comment


                              • #90
                                "Best for road race"
                                '08 Honda Accord 2.0 i-VTEC M/T
                                EX '89 Honda Prelude 2.0i-16
                                '99 Subaru Forester S-Turbo M/T
                                '07 Dacia Logan 1.4 MPI Laureate

                                Comment

                                Working...
                                X