Va salut pe toti,
Sunt Sergiu si desi sunt de ceva timp pe forum, abia acum reusesc sa deschid topicul de prezentare pentru CTR-ul meu.
Masina am achizitionat-o fix acum o luna la 90 de mii de km, este versiunea GT, stoc, cu exceptia sistemului de evacuare Invidia. Nu a fost necesara vreo interventie sau vreun schimb -in afara curelei de accesorii- asta daca vorbim de partea mecanica. Pe plan estetic, nu multi sunt maniaci ca si mine, inteleg, dar fusese neglijata din acest punct de vedere. Din pacate nu am poze cu interiorul, insa partea de detailing a iesit extraordinar. Momentan masina este in repaos, am facut in jur de 1500 km si voi continua cu siguranta atunci cand ne vom revedea.
Ce am facut pana acum la masina:
-detailing interior+motor
-inlocuit burduful schimbatorului de viteze cu unul din piele intoarsa si cusaturi rosii
-inlocuit bila schimbatorului de viteze cu una editie limitata Pilot din piele si aluminiu+cusaturi rosii
-folie pe luneta si geamurile spate -nu m-am gandit sa ii fac o poza, dar va veni curand
-inlocuit clipsul tijei de la capota motor, care lipsea- operatiune de trista amintire, datorita pretului final la care am ajuns multumita cuiva care vindea cu acelasi ID ca al forumului- foarte urat din partea ta, daca ajungi sa citesti pe aici
-mecanic: revizie completa, inlocuit filtre, ulei Motul 5W30, lichid ambreiaj, curea accesorii.
In toamna urmeaza:
-sa o revopsesc si va cer ajutorul celor care ma pot indruma la un atelier profesional, care sa imi si monteze apoi si segmentele cu simt de raspundere. Aveti experienta la Asko cu vopsitul?
-jante Keskin Racing KT12
-un upgrade al sistemului de franare si o verificare a uleiului in cutie.





Si o poza cu jantele care vor veni la finele lunii viitoare:
Sunt Sergiu si desi sunt de ceva timp pe forum, abia acum reusesc sa deschid topicul de prezentare pentru CTR-ul meu.
Masina am achizitionat-o fix acum o luna la 90 de mii de km, este versiunea GT, stoc, cu exceptia sistemului de evacuare Invidia. Nu a fost necesara vreo interventie sau vreun schimb -in afara curelei de accesorii- asta daca vorbim de partea mecanica. Pe plan estetic, nu multi sunt maniaci ca si mine, inteleg, dar fusese neglijata din acest punct de vedere. Din pacate nu am poze cu interiorul, insa partea de detailing a iesit extraordinar. Momentan masina este in repaos, am facut in jur de 1500 km si voi continua cu siguranta atunci cand ne vom revedea.
Ce am facut pana acum la masina:
-detailing interior+motor
-inlocuit burduful schimbatorului de viteze cu unul din piele intoarsa si cusaturi rosii
-inlocuit bila schimbatorului de viteze cu una editie limitata Pilot din piele si aluminiu+cusaturi rosii
-folie pe luneta si geamurile spate -nu m-am gandit sa ii fac o poza, dar va veni curand
-inlocuit clipsul tijei de la capota motor, care lipsea- operatiune de trista amintire, datorita pretului final la care am ajuns multumita cuiva care vindea cu acelasi ID ca al forumului- foarte urat din partea ta, daca ajungi sa citesti pe aici
-mecanic: revizie completa, inlocuit filtre, ulei Motul 5W30, lichid ambreiaj, curea accesorii.
In toamna urmeaza:
-sa o revopsesc si va cer ajutorul celor care ma pot indruma la un atelier profesional, care sa imi si monteze apoi si segmentele cu simt de raspundere. Aveti experienta la Asko cu vopsitul?
-jante Keskin Racing KT12
-un upgrade al sistemului de franare si o verificare a uleiului in cutie.





Si o poza cu jantele care vor veni la finele lunii viitoare:

Comment