LYN: '10 Honda Civic TYPE-R, Championship White

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Eu am pus Total quartz energy 9000, 0w-30. Sunt foarte multumit: motorul merge identic (inainte am avut Motul X-lite 0w-30), ba chiar parca consuma o idee mai putin, dar asta nu as pune la socoteala.
    In plus, e ieftin si se gaseste usor.
    sigpic

    HONDA - THE POWER OF DREAMS
    Honda Civic Type-R FN2

    Comment


    • #77
      Ca si grosime ti-as recomanda 5w30 sau 0w30, de preferat primul sa fii sigur ca nu papa.

      Ca firma ti-as recomanda orice in afara de Redline... Momentan am Fuchs 5w30 si e brici, nu consuma deloc (fata de Redline 0w40 pe care il papa cam 1.5l la 5-6000 km!!!). Ar mai fi de incercat si unul dintre uleiurile mentionate de colegul Adi mai sus.

      Legat de Redline, nu il recomand din experienta: Am avut in Accord 0w30 si in FN2 0w40. In ambele a consumat mult (lucru confirmat si de noul proprietar al Accordului), in conditiile in care Accordul nu papa de fel mai mult de 500ml la 10k, iar in FN2 am acum Fuchs 5w30 si in 1500km nu a mancat niciun gram.

      E foarte scump, se gaseste greu si mai mult decat atat, cu el aveam o oarecare vibratie cand motorul era rece (in mers, primii 2-3 km) si un sunet ciudat, care a disparut imediat dupa ce am schimbat cu Fuchs. Niste amici mi-au spus ca ar putea fi din ungerea slaba la rece a lantului si celorlalte elemente de distributie!! Nu ma pronunt aici, dar nu as mai pune ever in masina asa ceva...

      Cu Fuchs motorul suna foarte bine, metalic, se incalzeste mai repede decat Redline (ciudat tinand seama ca Redline era 0W, iar Fuchs este 5W), a disparut acel tremurat, e ieftin si nu consuma deloc.

      Nu stiu ce as vrea mai mult.
      '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

      Comment


      • #78
        Mie 5W30 mi-a mancat cel mai mult, si in CTS si in CTR. Era Motul.
        http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

        Comment


        • #79
          Originally posted by Xander View Post
          Cu Fuchs motorul suna foarte bine, metalic, se incalzeste mai repede decat Redline (ciudat tinand seama ca Redline era 0W, iar Fuchs este 5W)
          Nu e ciudat, e putin mai gros la rece => frecari interne mai mari => incalzire mai rapida.
          sigpic

          HONDA - THE POWER OF DREAMS
          Honda Civic Type-R FN2

          Comment


          • #80
            Red Line-ul era cumparat din tara sau de afara?
            I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
            My cars:

            '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
            '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
            '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
            '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
            EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
            EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
            EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
            EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
            EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
            EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

            Comment


            • #81
              Ambele de la Tudorart. Fuchs am luat direct de la OppieOils din UK, e fabricat anul asta in ianuarie, deci proaspat, proaspat.

              Nu mai am bidoanele de la Redline sa verific asta daca de asta intrebi.

              @Den1grator: Motul nu am folosit decat 300V 5w40 in Accord si manca 500-1000 ml la 10k. Multicel as zice. Accordul mergea in parametri optimi cu Eneos si Honda OEM - consum sub 500ml la 10k orice as fi facut. Consumul de ulei e dat de marca, nu numai de grosime, asta va garantez. Nu credeam cand ziceau cei din UK ca nu le mananca gram cu Fuchs - iata dovada.

              Oricum in FN2 planuiesc sa il schimb la 7000 km mereu, deci nu vad cu ce m-ar ajuta sa fie POATE ceva mai bun calitativ, dar sa consume 2l in intervalul asta... Experienta imi spune ca acel Redline nici macar calitativ nu e...
              '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

              Comment


              • #82
                Mda, cam de asta intreb. Si eu am ous Red Line in Del Sol comandat de pe Opies dar n-am apucat sa metg cu el deci nu stiu ce sa zic. Cu Red Line-ul luat anul trecut si pus in Del Sol am avut un consum mai mare fata de uleiurile anterioare dar nu exagerat. Eu mai am un bidon din uleiul de anul trecut si voi verifica.
                I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                My cars:

                '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                Comment


                • #83
                  eu am avut:
                  - incepand cu 50k castrol edge fst 0W40 - provenienta DE
                  - 58k redline 0w30 - provenienta ( tudorart )
                  - 68k eneos sustina 5w30 - proveninta ( adilau ) - mers 5000km pana acum
                  ma uit diseara pe bidoane sa vad ce scrie pe ele.

                  cu nici unul nu mi s-au aprins becuri prin bord, in service mi s-a spus ca totul este ok, la verificarile mele nu am observat nimic ( martorul era murdar pana la maxim ).
                  pe dl castrol sa zic ca l-am menajat fiind primii km cu masina, dar redline si eneosul acum drumurile lungi inseama autostrada ( iarna / vara ), serpentine, depasiri si acul sare si de 5000rpm.
                  una peste alta cu redline am auzit de condens la motor, de castrol ca imi sar supapele din capota, de eneos ca e bun
                  parca iarna se incalzeste mai repede eneos vs redline, iar pe acceleratii eneos este peste redline - senzatia mea.

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by Xander View Post
                    Ca si grosime ti-as recomanda 5w30 sau 0w30, de preferat primul sa fii sigur ca nu papa.

                    Ca firma ti-as recomanda orice in afara de Redline... Momentan am Fuchs 5w30 si e brici, nu consuma deloc (fata de Redline 0w40 pe care il papa cam 1.5l la 5-6000 km!!!). Ar mai fi de incercat si unul dintre uleiurile mentionate de colegul Adi mai sus.

                    Legat de Redline, nu il recomand din experienta: Am avut in Accord 0w30 si in FN2 0w40. In ambele a consumat mult (lucru confirmat si de noul proprietar al Accordului), in conditiile in care Accordul nu papa de fel mai mult de 500ml la 10k, iar in FN2 am acum Fuchs 5w30 si in 1500km nu a mancat niciun gram.

                    E foarte scump, se gaseste greu si mai mult decat atat, cu el aveam o oarecare vibratie cand motorul era rece (in mers, primii 2-3 km) si un sunet ciudat, care a disparut imediat dupa ce am schimbat cu Fuchs. Niste amici mi-au spus ca ar putea fi din ungerea slaba la rece a lantului si celorlalte elemente de distributie!! Nu ma pronunt aici, dar nu as mai pune ever in masina asa ceva...

                    Cu Fuchs motorul suna foarte bine, metalic, se incalzeste mai repede decat Redline (ciudat tinand seama ca Redline era 0W, iar Fuchs este 5W), a disparut acel tremurat, e ieftin si nu consuma deloc.

                    Nu stiu ce as vrea mai mult.
                    Ciudat ce spui tu, Alex. Nu ca nu te-as crede, dar eu pot spune exact pe invers, RedLine vs Fuchs.

                    Adica, mie mi-a papat cel mai mult cu Fuchs (5W30) pe Civic (1.8) fata de Redline (0w30) si am avut aceeasi senzatie de sunet ciudat (metalic) la motor, motiv pentru care l-am dat afara dupa vreo 6000 km si de cand am RedLine-ul, parca-i alta masina...cald, rece, nu conteaza, motorul se aude si trage foarte bine.
                    De asemenea, ATR-ul s-a comportat cel mai bine cu RedLine (10W40) dintre toate uleiurile folosite pana acum (Motul, Mobil1, Valvoline).
                    La mine, concluzia este clara: RedLine este un ulei foarte, foarte bun si voi merge pe el in continuare. Cred ca la Fuchs am nimerit un lot mai vechi si/sau care a fost depozitat in conditii proaste. Chiar daca mi-a facut probleme, sunt dispus sa-l mai incerc inca o data, cel putin pe ATR...foarte multi posesori de Type-R din UK sunt multumiti de acest ulei.
                    CR-V e:HEV
                    JAZZ GD1 CVT
                    Ex: CR-V RE6

                    Ex: RDX TB1
                    Ex: Civic FD1

                    Ex - JAZZ GD1
                    Ex - ACCORD Type-R
                    Ex - DEL SOL EH6

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by maruta View Post
                      Ciudat ce spui tu, Alex. Nu ca nu te-as crede, dar eu pot spune exact pe invers, RedLine vs Fuchs.

                      Adica, mie mi-a papat cel mai mult cu Fuchs (5W30) pe Civic (1.8) fata de Redline (0w30) si am avut aceeasi senzatie de sunet ciudat (metalic) la motor, motiv pentru care l-am dat afara dupa vreo 6000 km si de cand am RedLine-ul, parca-i alta masina...cald, rece, nu conteaza, motorul se aude si trage foarte bine.
                      De asemenea, ATR-ul s-a comportat cel mai bine cu RedLine (10W40) dintre toate uleiurile folosite pana acum (Motul, Mobil1, Valvoline).
                      La mine, concluzia este clara: RedLine este un ulei foarte, foarte bun si voi merge pe el in continuare. Cred ca la Fuchs am nimerit un lot mai vechi si/sau care a fost depozitat in conditii proaste. Chiar daca mi-a facut probleme, sunt dispus sa-l mai incerc inca o data, cel putin pe ATR...foarte multi posesori de Type-R din UK sunt multumiti de acest ulei.


                      Tu ai Red Line-ul din UK si aia avut Fuchs de aici. Poate asta e cheia consumului: uleiul luat din RO.
                      I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                      My cars:

                      '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                      '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                      '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                      '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                      EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                      EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                      EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                      EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                      EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                      EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by KMR View Post
                        Tu ai Red Line-ul din UK si aia avut Fuchs de aici. Poate asta e cheia consumului: uleiul luat din RO.

                        RedLine 10w40 a fost luat prima data de aici, de la Tudor...
                        CR-V e:HEV
                        JAZZ GD1 CVT
                        Ex: CR-V RE6

                        Ex: RDX TB1
                        Ex: Civic FD1

                        Ex - JAZZ GD1
                        Ex - ACCORD Type-R
                        Ex - DEL SOL EH6

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by KMR View Post
                          Tu ai Red Line-ul din UK si ai avut Fuchs de aici. Poate asta e cheia consumului: uleiul luat din RO.
                          +1 la uleiurile cu ester este ff important sa fie cat mai new, de preferat max 2 ani de la data fabricatie, de la opie fuchs mereu fabricat de 2-3 luni max
                          Anyone can go fast in a straight line. It takes skill to go fast around corners.
                          '04 Accord 2.4 A/T CL9

                          Comment


                          • #88
                            Eu personal am auzit ceva povesti urate, legate de uleiul contrafăcut la noi (direct din cisternele transportate pe căile ferate). De aceea la noi am preferat sa merg direct la reprezentanta, cu speranța că șansele sa fie contrafăcut sunt mai mici.

                            Comment


                            • #89
                              redline USA
                              eneos made in japan

                              Originally posted by skakiur View Post
                              eu am avut:
                              - incepand cu 50k castrol edge fst 0W40 - provenienta DE
                              - 58k redline 0w30 - provenienta ( tudorart )
                              - 68k eneos sustina 5w30 - proveninta ( adilau ) - mers 5000km pana acum
                              ma uit diseara pe bidoane sa vad ce scrie pe ele.

                              cu nici unul nu mi s-au aprins becuri prin bord, in service mi s-a spus ca totul este ok, la verificarile mele nu am observat nimic ( martorul era murdar pana la maxim ).
                              pe dl castrol sa zic ca l-am menajat fiind primii km cu masina, dar redline si eneosul acum drumurile lungi inseama autostrada ( iarna / vara ), serpentine, depasiri si acul sare si de 5000rpm.
                              una peste alta cu redline am auzit de condens la motor, de castrol ca imi sar supapele din capota, de eneos ca e bun
                              parca iarna se incalzeste mai repede eneos vs redline, iar pe acceleratii eneos este peste redline - senzatia mea.

                              Comment


                              • #90
                                Cu cat are mai mult molibden in el un ulei, cu atat sunt mai mari sansele sa-l pape.

                                Comment

                                Working...
                                X