În cazul curelei, suportul rolei întinzătoare are un marcaj, la fel și blocul motor. În funcție de uzura curelei, acele marcaje se deplasează până când nu se mai suprapun. Atunci e momentul schimbării.
LYN: '10 Honda Civic TYPE-R, Championship White
Collapse
X
-
Bucsa de priza directa am schimbat-o si eu pe garantie.
Comment
-
Originally posted by strumfuadi View PostCand ti'am zis de 0W30 erai batman, batman cu 5W-40!
E excelent, si eu tot modelul asta il folosesc, nu degeaba e aproape dublu la pret fata de celelalte doua modele "eco" 0w30 de la Motul.
Se vorbea de big brake kit, eu am configuratia stock cu placute stock si cauciucurile stock (Potenza 050A), iar la franare mai puternica intra ABS si pe uscat. Poate cu niste gume mai istete (il astept pe Xander sa isi puna Michelin-urile) sa se simta diferente in bine, insa parerea mea e ca daca nu folosesti masina la trackdays, o investitie de 1000+ EUR in BBK e pur si simplu moft.
Din cate am vazut, o configuratie cu discuri OEM + placute Ferodo DS2500 si, eventual, cu niste furtune racing e arhisuficienta pentru street/streetracing.'02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG
Comment
-
@Xander - Eu am configuratia stock la frane(disc+placute) si anvelope Potenza RE050A, sunt foarte multumit cum franeaza masina, ma gandeam si eu la acele Ds2500, dar am avut pe Fn1, se simtea o diferenta mica cand erau incalzite, insa cand nu era incalzite, nu eram multumit cum frana si scot cam mult praf negru.
Ex:Civic Type S FN1 '08
Civic Type R FN2 '10
Comment
-
Nu stiu ce sa zic man de franele stock + Potenza. Cauciucurile alea mi s-au parut foarte slabe cand sunt reci... Masina mea frana foarte prost cu ele reci (intra ABSul ca la balamuc). Pe curbe se simteau bine cand erau incalzite, la rece iar praf... Din cauza asta am trecut la Michelin PSS.
Potenza au un mare avantaj din faptul ca au peretii ranforsati si se simte bine de tot directia, asta desigur vine si cu un mare dezavantaj la capitolul confort...
Eu momentan sunt cu placutele la limita (se aude intr-o veselie scartaitul de la "senzorul" de uzura) si lumea mi-a recomandat DS2500. Eu initial eram chitit pe Yellowstuff de la EBC, pe Accord au facut pereche buna cu discurile EBC => masina frana MULT mai bine decat inainte.'02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG
Comment
-
Se uzeaza destul de repede, poti sa mergi direct pe piele..cam toti am facut asa si cel putin la mine a iesit identic cu cel stoc, doar ca mult mai bun calitativ.
Comment
-
In primul rand arata de 10 ori mai bine cel custom din piele perforata.
Tu acum nu ai piele si nu e nici macar perforata, e doar desenata cu gauri gen... Iti zic, la look si rezistenta e diferenta ca de la Cer la Pamanat...'02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG
Comment
Comment