LYN: '10 Honda Civic TYPE-R, Championship White

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    În cazul curelei, suportul rolei întinzătoare are un marcaj, la fel și blocul motor. În funcție de uzura curelei, acele marcaje se deplasează până când nu se mai suprapun. Atunci e momentul schimbării.

    Comment


    • #47
      Bucsa volanta e priza directa de la cutie sau ce? Daca da, am schimbat eu la mine ca scartaia usor cand plecam de pe loc la rece.
      '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

      Comment


      • #48
        Bucsa de priza directa am schimbat-o si eu pe garantie.
        http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

        Comment


        • #49
          @Xander asa se manifesta si la mine, scartaie usor cnd plec de plec de pe loc la rece. Cei de la Honda mi-au zis ca pot sta linistit, nu are rost sa dau atatea jos pentru aceasta bucsa
          Ex:Civic Type S FN1 '08
          Civic Type R FN2 '10

          Comment


          • #50
            Uleiul din cutie l-a cati km/ani se schimba? avand in vedere ca are si lsd oem
            Ex:Civic Type S FN1 '08
            Civic Type R FN2 '10

            Comment


            • #51
              Originally posted by strumfuadi View Post
              Cand ti'am zis de 0W30 erai batman, batman cu 5W-40!
              E excelent, si eu tot modelul asta il folosesc, nu degeaba e aproape dublu la pret fata de celelalte doua modele "eco" 0w30 de la Motul.

              Se vorbea de big brake kit, eu am configuratia stock cu placute stock si cauciucurile stock (Potenza 050A), iar la franare mai puternica intra ABS si pe uscat. Poate cu niste gume mai istete (il astept pe Xander sa isi puna Michelin-urile) sa se simta diferente in bine, insa parerea mea e ca daca nu folosesti masina la trackdays, o investitie de 1000+ EUR in BBK e pur si simplu moft.

              Din cate am vazut, o configuratie cu discuri OEM + placute Ferodo DS2500 si, eventual, cu niste furtune racing e arhisuficienta pentru street/streetracing.
              Vinerea viitoare o sa pun DS2500, plus lichid de frana si aerisire completa si cum deja nu mai am rabdare o sa urc si Michelin PSS pe jantele stock, urmand sa mai fac un schimb cand voi cumpara jante (ce vreau eu cam sare pretul si stau in dubii). Sper in configuratia asta sa mearga bine Titia.
              '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

              Comment


              • #52
                @Xander - Eu am configuratia stock la frane(disc+placute) si anvelope Potenza RE050A, sunt foarte multumit cum franeaza masina, ma gandeam si eu la acele Ds2500, dar am avut pe Fn1, se simtea o diferenta mica cand erau incalzite, insa cand nu era incalzite, nu eram multumit cum frana si scot cam mult praf negru .
                Ex:Civic Type S FN1 '08
                Civic Type R FN2 '10

                Comment


                • #53
                  Nu stiu ce sa zic man de franele stock + Potenza. Cauciucurile alea mi s-au parut foarte slabe cand sunt reci... Masina mea frana foarte prost cu ele reci (intra ABSul ca la balamuc). Pe curbe se simteau bine cand erau incalzite, la rece iar praf... Din cauza asta am trecut la Michelin PSS.

                  Potenza au un mare avantaj din faptul ca au peretii ranforsati si se simte bine de tot directia, asta desigur vine si cu un mare dezavantaj la capitolul confort...

                  Eu momentan sunt cu placutele la limita (se aude intr-o veselie scartaitul de la "senzorul" de uzura) si lumea mi-a recomandat DS2500. Eu initial eram chitit pe Yellowstuff de la EBC, pe Accord au facut pereche buna cu discurile EBC => masina frana MULT mai bine decat inainte.
                  '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                  Comment


                  • #54
                    As vrea sa schimb mansonul de la schimbator cu unul nou OEM, care sunt pasii pentru inlocuire?
                    Ex:Civic Type S FN1 '08
                    Civic Type R FN2 '10

                    Comment


                    • #55
                      In primul rand trebuie sa dai cutia de viteze jos )))
                      Ex:CRX VT '91 / Ex:PRELUDE H22A '93 / Ex:CIVIC TYPE R FN2 '08 / EX: ACCORD CL7 '07
                      Ex:S2000 AP1 '01 / Accord CN1'07 / CIVIC TYPE R FK2 '16

                      Comment


                      • #56
                        De ce OEM? Ca nu e din piele, mai bine iti faci unul din piele cum am facut eu si xander.
                        Nu e greu de inlocuit.


                        Sent from my iPhone using Tapatalk
                        '17 Civic TypeR FK8 Championship White
                        '08 RAV4 2.0 VVTi 4WD
                        ex : 06' Civic 5d 2.2 i-CTDI 140cp
                        ex: '09 Civic TypeR Nighthawk Black

                        Comment


                        • #57
                          @Taz - Daca se uzeaza repede, urmatorul o sa fie din piele.
                          Ex:Civic Type S FN1 '08
                          Civic Type R FN2 '10

                          Comment


                          • #58
                            Se uzeaza destul de repede, poti sa mergi direct pe piele..cam toti am facut asa si cel putin la mine a iesit identic cu cel stoc, doar ca mult mai bun calitativ.
                            http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

                            Comment


                            • #59
                              In primul rand arata de 10 ori mai bine cel custom din piele perforata.

                              Tu acum nu ai piele si nu e nici macar perforata, e doar desenata cu gauri gen... Iti zic, la look si rezistenta e diferenta ca de la Cer la Pamanat...
                              '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                              Comment


                              • #60
                                Nepunand la socoteala ca cel din piele e la jumatate de pret fata de scaiul OEM.
                                Eu l'am schimbat tot cu OEM la finalul garantiei, data viitoare va fi cu siguranta unul din piele.
                                sigpic

                                HONDA - THE POWER OF DREAMS
                                Honda Civic Type-R FN2

                                Comment

                                Working...
                                X