If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
...
La 5D imi placea ca farurile erau unite de sticla aia...
mie mi se pare ca arata mai bine asa , comparativ cu cel "normal"
Felicitari si de la mine!
Si eu zic ca arata mai bine si mai sport fara sticla dintre faruri. era prea mult geam. Asta ca sa nu mai zic de latura practica, acolo iei multe pietricele de la cei din fata...
Consum oras cu Evo de la Mol: 15%.... am si alergat-o
Azi am plecat un pic mai devreme de la servici si traversand Bucurestiul de la sud la nord am vazut concurentii: S3 nou si Cupra nou .
Langa cel cu Leon-ul am mers mai mult timp in paralel dar nu parea dornic de liniuta desi sunt sigur ca in linie dreapta masina lui este net superioara
si eu m-am entuziasmat cand am citit de R-R-ul ala, dar pana la urma se pare ca e vorba tot de Civicul 2007 preparat de JAS (subtitlul de la poza cu grila). Alarma falsa, din pacate....
CAI am avut eu pe masina si l-am scos. Am pus un Short-Ram. De ce? Simplu...Daca ai CAI, filtru e jos in bara si la baltile care se formeaza in Buc ..in gropi... ultimul lucru pe care-l vrei e apa in motor trasa prin filtru. Si sa nu vorbesc doar de ploi...mai este si problema iesitului din tara cand treci la vama prin groapa cu apa.
If sex was like FireBlade or S2000 nobody would worry about performance.
2002 Honda CBR 954 RR FireBlade
ex - 1986 Honda MT5
ex - 1997 Honda CBR 900 RR FireBlade
ex - 2001 Honda Civic Type-R
ex - 2007 Honda Jazz
@fanatic: baiatul cu Cupra nou e prieten cu mine si mi-a spus ca ti-a admirat masina, insa a lui avea pe atunci doar 2/3 sute de km si nu ti-a putut "onora" challenge'ul :P
The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
Comment