La insistentele lui cryo fac si eu un topic despre noua jucarie.
Din pacate (sau ar trebui sa spun din fericire? ) masina nu este luata de la noi. As fi vrut sa o iau din RO pentru ca nu fost tocmai usor pentru ca nu a fost tocmai usor tot ce am intreprins ca sa o iau, dar aici totul se misca EXTREEEM de greu. Preturile nu le stiau, disponibilitatea exacta nu o stiau... totul era un semn de intrebare.
Am facut pana acum vreo 1700 km cu ea pe toate tipurile de drum: autostrada, drum european (or so called), off-road (a se citi Bucuresti, Oradea-Sibiu, Sibiu-Fagaras).
Masina se comporta binisor. Ma asteptam sa fie mult mult mai rigida. Nu spun ca nu ar fi, dar sincer imi inchipuiam ca o sa imi blestem zilele datorita jantelor si suspensiilor dure.
Garda la sol va constiutui cu siguranta o problema atat la parcari cat si pe la vreo traversare de cale ferata cum e cea din Pipera (nu ca as sta acolo doar ca atunci cand ma duc la scarbici uneori o mai iau si prin Pipera).
In rest ce as mai putea sa zic? ..... Imi place mult. Pusesem ochii pe ea de la salonul auto de la Geneva de anul trecut pe vremea cand studiam terenul apropo de hot-hatch-uri.
Mi s-a parut deosebita de celelalte si m-a incantat ideea de Vtec
Consumul pe drumul pana in RO a fost in medie 9.5l/100km
Nu stiu daca sa il consider maricel sau nu , dar o sa ma lamuresc cat de curand cand o sa vad cat consuma in oras si daca va scadea dupa ce depasesc sa zic 3000 km.
Hai sa fac si un mic review apropo de motor.
Ca si in cazul suspensiei am pornit cu idei preconcepute. Ma asteptam sa nu aiba pic de cuplu la turatii joase. Nu a fost asa spre a mea bucurie.
Motorul trage si de la turatii joase, dar asa cum spunea si Achim, mi se pare un pic cam puturos la turatii de mijloc inainte de Vtec.
Poate doar mi se pare dar o sa mai studiez problema.
Motorul l-am testat in toate formele si conditiile (am reusit chiar sa si opresc alimentarea ~ din greseala ce-i drept, pt ca nu eram cu ochii pe turometru ci mai mult in fata, sa nu ma lipesc de vreun alt participant din trafic).
Nu pot sa compar cu EP3-ul dar nu mi se pare asa puternic kick-ul Vtec-ului.
Franele sunt foarte bune, dar... pt ca exista un dar.... nu sunt cum as fi vrut sa fie (nu ma refer la cum franeaza masina ci la modul cum dozezi forta de franare). Asta am simtit-o la inceput ... acum m-am obisnuit.
Daca as putea sa descriu interiorul intr-un cuvant ... cu siguranta ar fi demential. Interioarele la Focus ST sau Leonul nou mi se par urate. La GTI imi plac mult volanul, scaunele si cadranele.
Este mult mai spatioasa in interior contrar asteptarilor mele (ideile astea preconcepute bata-le vina). O groaza de spatii de depozitare, scaunele giugiuc, in spate chiar este loc, portbagajul decent.
Poze nu am apucat sa ii fac... si nici nu stiu cand ii fac ca e plina de ganganii omorate pe drum si nu as vrea inca sa o spal.
Totusi poate fac azi o sedinta foto.
Din pacate (sau ar trebui sa spun din fericire? ) masina nu este luata de la noi. As fi vrut sa o iau din RO pentru ca nu fost tocmai usor pentru ca nu a fost tocmai usor tot ce am intreprins ca sa o iau, dar aici totul se misca EXTREEEM de greu. Preturile nu le stiau, disponibilitatea exacta nu o stiau... totul era un semn de intrebare.
Am facut pana acum vreo 1700 km cu ea pe toate tipurile de drum: autostrada, drum european (or so called), off-road (a se citi Bucuresti, Oradea-Sibiu, Sibiu-Fagaras).
Masina se comporta binisor. Ma asteptam sa fie mult mult mai rigida. Nu spun ca nu ar fi, dar sincer imi inchipuiam ca o sa imi blestem zilele datorita jantelor si suspensiilor dure.
Garda la sol va constiutui cu siguranta o problema atat la parcari cat si pe la vreo traversare de cale ferata cum e cea din Pipera (nu ca as sta acolo doar ca atunci cand ma duc la scarbici uneori o mai iau si prin Pipera).
In rest ce as mai putea sa zic? ..... Imi place mult. Pusesem ochii pe ea de la salonul auto de la Geneva de anul trecut pe vremea cand studiam terenul apropo de hot-hatch-uri.
Mi s-a parut deosebita de celelalte si m-a incantat ideea de Vtec
Consumul pe drumul pana in RO a fost in medie 9.5l/100km
Nu stiu daca sa il consider maricel sau nu , dar o sa ma lamuresc cat de curand cand o sa vad cat consuma in oras si daca va scadea dupa ce depasesc sa zic 3000 km.
Hai sa fac si un mic review apropo de motor.
Ca si in cazul suspensiei am pornit cu idei preconcepute. Ma asteptam sa nu aiba pic de cuplu la turatii joase. Nu a fost asa spre a mea bucurie.
Motorul trage si de la turatii joase, dar asa cum spunea si Achim, mi se pare un pic cam puturos la turatii de mijloc inainte de Vtec.
Poate doar mi se pare dar o sa mai studiez problema.
Motorul l-am testat in toate formele si conditiile (am reusit chiar sa si opresc alimentarea ~ din greseala ce-i drept, pt ca nu eram cu ochii pe turometru ci mai mult in fata, sa nu ma lipesc de vreun alt participant din trafic).
Nu pot sa compar cu EP3-ul dar nu mi se pare asa puternic kick-ul Vtec-ului.
Franele sunt foarte bune, dar... pt ca exista un dar.... nu sunt cum as fi vrut sa fie (nu ma refer la cum franeaza masina ci la modul cum dozezi forta de franare). Asta am simtit-o la inceput ... acum m-am obisnuit.
Daca as putea sa descriu interiorul intr-un cuvant ... cu siguranta ar fi demential. Interioarele la Focus ST sau Leonul nou mi se par urate. La GTI imi plac mult volanul, scaunele si cadranele.
Este mult mai spatioasa in interior contrar asteptarilor mele (ideile astea preconcepute bata-le vina). O groaza de spatii de depozitare, scaunele giugiuc, in spate chiar este loc, portbagajul decent.
Poze nu am apucat sa ii fac... si nici nu stiu cand ii fac ca e plina de ganganii omorate pe drum si nu as vrea inca sa o spal.
Totusi poate fac azi o sedinta foto.
Comment