yobit hitbtc digifinex
FANATIC: '07 Honda Civic Type-R, Milano Red - Hondafan

FANATIC: '07 Honda Civic Type-R, Milano Red

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fanatic
    replied
    Originally posted by WeaselMan View Post
    Mi-au raspuns cei de la Goodridge ca o sa-mi trimita 2 furtunase pentru fata, si ca sa le dau adresa unde sa imi trimita. Le-am raspuns cu adresa, sa vedem acum cat dureaza... pana atunci mers cuminte si frana de motor la maxim :P
    Esti curajos . Eu i-am spus tipului de la Goodridge ca eu pe masina nu mai pun produse de la ei

    Leave a comment:


  • BlackMagic
    replied
    Teoretic, da, practic lui Fanatic i-au cedat pe stand, la o frana ceva mai puternica. E posibil ca acel cauciuc sa nu fie la fel de rezistent precum OEM-ul (mai subtire?), si nici la fel de rezistent fara camasa de protectie de deasupra, care nu-i da voie sa se dilate la presiune.

    Leave a comment:


  • Den1GRator
    replied
    Pai ele inauntru au si cauciuc, cum sunt cele stoc, nu? Nu cred ca e asa grav daca mergi cu ele asa, practic ai fi ca si stoc.

    Leave a comment:


  • BlackMagic
    replied
    Dupa cum aratau, cea mai inteleapta decizie ar fi s-o lasi pe dreapta, daca poti, pana le schimbi.

    Leave a comment:


  • WeaselMan
    replied
    Mi-au raspuns cei de la Goodridge ca o sa-mi trimita 2 furtunase pentru fata, si ca sa le dau adresa unde sa imi trimita. Le-am raspuns cu adresa, sa vedem acum cat dureaza... pana atunci mers cuminte si frana de motor la maxim :P

    Leave a comment:


  • BlackMagic
    replied
    Am verificat si eu furtunasele azi, aducandu-mi aminte de discutia de aici. Din fericire sunt intacte, nici o urma de uzura.
    Ma intreb, sa fie oare o problema aparte pt. FN2? Stau cumva intr-o pozitie nefireasca, sau care sa favorizeze miscarea lor in sistemul de prindere, cauzand uzura ?

    Leave a comment:


  • Dragos
    replied
    Ce ai patit tu au mai patit si altii bine ca nu ai fost prin trafic sau pe serpentine.
    Daca erau asa de bune oare de ce nici macar la masinile foarte performante nu se gasesc ca echipare de serie?
    Ca si serie furtunase metalice am vazut doar pe motoare gen R1 si Ninja.

    Leave a comment:


  • WeaselMan
    replied
    Mi-as comanda din astea: http://www.cplracing.co.uk/products.php?productid=229
    Cica nu ar fi prea mare diferenta: http://type-r-owners.co.uk/forums/sh...dge-or-HEL-FN2
    Cu shipping cu tot total comanda mi-a iesit 138 lire, pacat ca e cam scumpa livrarea - 19 lire. Mai ieftin nu am gasit, dar mai caut.

    Fanatic ce ti-au raspuns cei de la Goodridge? Iti schimba furtunasul sau poti sa cumperi de la ei 1 bucata? Eu as mai sta cuminte 1-2 saptamani cu masina daca s-ar rezolva intr-un fel sau altul cu schimbarea furtunasului problematic, ca sa nu cumpar un set nou...

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Poate trebuie verificate/ schimbate mai des, fiind facute pentru circuit gen. Oricum metalul cedeaza dintr-o bucata, in sensul ca se crapa si aia e, alea Oem din cauciuc imbatranesc, se dilata, nu prea isi mai fac treaba, dar nu trosnesc. Acum nu vreau sa vb aiureli, fiindca nu am stat sa discut exact cu cei care sustineau ca nu sunt bune, sa vad ce argumente au, am crezut ca vb prostii sincer... Acum am vazut pozele astea si m-au trecut fiori.

    Leave a comment:


  • Fanatic
    replied
    Originally posted by WeaselMan View Post
    Pai daca le-ai trimis sa le analizeze ti-ai pus altele in schimb? Originale sau tot Goodridge?
    Pe ce adresa de email le-ai scris? Eu am scris pe sales@goodridge.net si deocamdata nimic: http://www.goodridge.net/about-us/co...o-find-us.ashx

    Eu nu stiu ce sa fac, sa-mi comand altele originale sau tot Goodridge sau sa astept sa vad ce zic astia...
    Pe adresa aia le-am scris. Mi le-am pus pe alea stock (a trebuit sa le comand ... 200E).

    Leave a comment:


  • dinoc
    replied
    Dubios este ca toti cei care fac BBK-uri au in kit, furtunase metalice ... ori toate BBK-urile aftermarket sunt facute doar pentru circuit (si nu pentru strada) sau nu stiu ...

    Leave a comment:


  • CTRnovice
    replied
    Pai si daca ar fi asa cum spui tu, de ce le-ar mai produce astia de la Goodridge cu invelis metalic? Eu si pe type r am avut si am si pe civic si sunt la fel, fara invelis de plastic...poate mecanicii nu au pus furtunasele cum trebuie, poate nu le-au tensionat cum trebuie si au crapat...daca este defect de fabricatie cei de la Goodridge ar trebui sa despagubeasca omul pentru ca a mers "cu Bomba sub cur " mai ales ca au fost cumparate de la distributor autorizat cu factura si garantie si nu de pe vreun site obscur

    Sent from my D6503 using Tapatalk

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Eu am avut pe Accord, dar doar vreo 6 luni, deci nu ma pot da cu parerea. Dupa aceea am vandut masina. Totusi, nu stiu din ce motiv, TOTI mecanicii (inclusiv cei de la Asko) mi-au zis ca astea metalice crapa la prinderi si sunt ff periculoase... Am auzit asta de cel putin 5 ori... Care o fi adevarul, Dumnezeu stie, dar nu e in regula din ce vad mai sus.

    Leave a comment:


  • mitrasca
    replied




    asta e cutia de la furtunasele mele.Au protectie de silicon pe deasupra

    Leave a comment:


  • dinoc
    replied
    Exista 2 modele de Goodridge?
    Cele mai noi sunt Ómbrăcate cu o cămașă acrilica ca o protecție suplimentara ?

    Leave a comment:

Working...
X