FANATIC: '07 Honda Civic Type-R, Milano Red

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Doc
    replied
    Depinde de sofer, unii pot alti nu - parca ar fi un pitic pe creier.

    Apropo ce serie ai la FN2?

    Leave a comment:


  • Fanatic
    replied
    Multi se plang de click ... totusi nu toti.
    Eu zic sa astepti sa faci 5-6000 km sa vezi daca apare problema asta.
    Oricum nu te astepta ca ar fi ceva insuportabil sau care iti va afecta condusul. Poti trai bine mersi cu el.

    Leave a comment:


  • kick
    replied
    am 2 500 km .... ar trebui sa il comand deja ????

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Din pacate este un din piesele cele mai cautate, restul vin in max o saptamana. Am mai facut eu cateva comenzi si au venit in timp util. Zgomotul vine de la arculetul din interiorul cilindrului.

    Leave a comment:


  • Fanatic
    replied
    Originally posted by Doc
    La mine vine pe 5.11.2007 :d
    Stiu . Mi-a zis.

    @handyman: Pai vezi ... de ce nu citesti postul meu kilometric de pe pagina anterioara :lol:. La toate FN2-urile crapa cilindrul de ambreiaj dupa 5000 km. Nu crapa de tot dar incepe sa faca click. Si ca urmare se inlocuieste.
    Numai ca dureaza ff mult pana vine

    Leave a comment:


  • handyman
    replied
    cilindru ? da ca ce ai patit mane ?

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    La mine vine pe 5.11.2007 :d

    Leave a comment:


  • Fanatic
    replied
    Pai daca Loganul se comporta la fel de bine ca un FN2, why not?

    Am vorbit azi la Asko si cica o sa mai dureze ceva pana imi vine cilindrul nou

    Leave a comment:


  • kick
    replied
    deci e super tare .....
    topicul lui Fanatic cu CTR FN2 s-a transformat in unul in care se discuta despre Logan .....
    despre Mobre , nimic ? :lol:

    Leave a comment:


  • handyman
    replied
    am testat 2 loganuri ... ambele acelasi simptome .. pierd aderenta ... si asta dupa ce iti incordezi toti muschii piciorului ca sa apesi pe pedala aia ... daca vrei sa franezi progresiv nu prea merge ... in fine ... poluam topicul omului cu pararerile noastre despre logan

    Leave a comment:


  • cioli
    replied
    Nu am o parere superba despre logan,dar pana acuma nu am vazut frane mai bune pe alta masina chiar si cu 10k euro mai scumpa.Sta f bine la capitolul frane dricul asta.

    Leave a comment:


  • handyman
    replied
    oki atunci o sa iti zic fealing-ul meu despre logan ... o masina jalnica care la orice damb incepe si topaie pe sosea de parca ar fii o minge, de aici incepe distractia ... daca vrei sa franezi o sa descoperi ca ori cat de tare apesi pe frana nu franeaza

    Leave a comment:


  • man1ak
    replied
    Originally posted by Fanatic
    La 5.000 km a aparut acel click al ambreiajului.
    Tu ai cumva Cruise Control pe ea? Ca si eu aud un click la Accord, dar l-am pus pe seama faptului ca probabil e un contact utilizat pentru dezactivarea CC. Si la mine s-a auzit din prima zi.

    Originally posted by Fanatic
    Zgomotul enervant pe care il fac aparatorile de la discurile de frana cred.
    Ce rol au, dom'ne, aparatorile respective? Apara de ce?

    Originally posted by Fanatic
    Problema cu treapta a treia apare ocazional ... dar in special cand e masina rece.
    Ai considerat vreun short-shifter? Sau ai citit pe undeva daca ajuta?

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    @ handyman... nu o lua ca o gluma. Testul u-split e franare in linie dreapta. Ideea e ca unele masini chiar cu ESP franeaza in linie dreapta pe o distanta mai lunga ca Loganul... nu am facut referire la stabilitete in general

    Oricum la o masina cu propulsie ("tractiune" spate) conteaza mai mult talentul soferului.

    Leave a comment:


  • Fanatic
    replied
    Originally posted by Achim
    OT: stiu ca la vechiul Audi Quattro exista un buton de decuplare a ABS'ului special gandit pt iarna (cica franeaza mai bine fara) :roll:
    Asa stiam si eu ....

    Leave a comment:

Working...
X