FANATIC: '07 Honda Civic Type-R, Milano Red

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fanatic
    replied
    Ala drept ...

    Nu stiu cat e pretul .... vom afla cat de curand (i.e miercuri ).

    Leave a comment:


  • Shadow
    replied
    Originally posted by Fanatic
    Azi am descoperit ca s-a spart unul din proiectoare. Probabil o piatra ... nu stiu cand s-a intamplat si nici nu mai conteaza . Avea dreptate Doc ca o sa se sparga usor.

    Acum incepe porcaria cu Casco & shit

    Miercuri am revizia de 20k.
    Ti s-a spart proiectorul drept sau stang???
    Stii cumva pretul pt ele???

    Leave a comment:


  • Fanatic
    replied
    Si asta ar trebui sa ma linisteasca :lol:
    Eu urasc corvoada cu asigurarea etc.
    Cu ocazia asta vopsesc si capota

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Stai linistit si shadow are unul spart.

    Leave a comment:


  • Fanatic
    replied
    Azi am descoperit ca s-a spart unul din proiectoare. Probabil o piatra ... nu stiu cand s-a intamplat si nici nu mai conteaza . Avea dreptate Doc ca o sa se sparga usor.

    Acum incepe porcaria cu Casco & shit

    Miercuri am revizia de 20k.

    Leave a comment:


  • Fanatic
    replied
    Prin bunavointa lui Doc (sa-ti dea Doamne Doamne sanatate si fericire ) maine ma duc la Asko sa imi schimbe cilindrul de ambreiaj.
    Desi al meu era comandat pe 17 Octombrie nu a venit nici pana acu (data initiala era 15 nov).
    Mi-au spus ca pe 24 nov o sa vina si al meu

    Inca o data multam lui Doc! Super baiat!



    Am fost astazi la Asko. Ma voi plange ca si data trecuta de timpul extrem de lung pe care l-am petrecut acolo.
    Astazi am stat doar 5h. Credeam ca ma urc pe pereti. Desi eram programat la 13:00, au inceput sa lucreze la ea la 14:30.
    In rest sunt multumit de ei (poate as mai avea ceva de obiectat ca nu sunt foarte atenti cu platicul ala care il pun pe scaun).

    Dupa ce i-a schimbat cilindrul zici ca e o masina noua. Nu imi vine sa cred cat de diferita mi s-a parut (m-am cam obisnuit pana la urma, dar initial era PARFUMM 8))
    Oricum la mine se cam degradase cilindrul ala (inafara de click incepuse sa scartaie rau de tot ~ stateam tot timpul cu muzica tare ca sa nu ma enervez ).

    Inca o data ii multumesc lui Doc

    Acum mai astept doar fix-ul pentru 3-rd gear shit

    Leave a comment:


  • quiksand
    replied
    am incercat de vreo 2 luni in coace... la inceput ma cam arunca prin masina acuma cat de cat mai iese.. dar............... mai rar ops:

    LE : http://www.youtube.com/watch?v=B8UnBre4X8Q Ceva joc de picioare.. de la Orido

    Leave a comment:


  • Spoon
    replied
    incearca undeva pe camp, nicidecum in trafic

    Leave a comment:


  • galileo
    replied
    Heel&Toe (varf-calcai) se numeste manevra. Merge foarte bine asa cum sunt pozitionate pedalele. Incearca sa o inveti pe loc; apesi pe frana cu jumate din talpa, putin inclinat, si cu calcaiul atingi acceleratia in partea de jos. Dupa ce te obisnuiesti sa faci pe loc, incearca la turatii mici, o sa te incurci la inceput sa retrogradezi exact cand apesi pedalele

    Leave a comment:


  • vhm
    replied
    Sincer nu mi-e niciodata asa lene incat sa nu retrogradez. By the way, voi reusiti faza aia cu franatul si acceleratul in acelasi timp atunci cand retrogradezi (inainte de viraj)? Am vazut la multi piloti dar cand am incercat am lins parbrizu'. Am incercat din nou si nu reusesc. Mi se pare ca-i prea departe acceleratia de frana si ori franez prea tare ori accelerez prea mult.

    Leave a comment:


  • Fanatic
    replied
    Alergata este foarte fun masina ....
    Este o placere sa o alergi. Doar ca 80% din timp mergi calm, si nu ai chef pt orice r***t de depasire sa retrogradezi

    Daca as avea o retea de benzinarii, ar fi excelenta. :lol:

    Leave a comment:


  • malko
    replied
    mie mi se pare ca masinuta asta fuge incredibil pentru cati cai si ce cuplu are!

    m-am dat in weekend pe serpentinele dintre predeal si brasov cu un cupra turbo

    deci a fost foarte tare! am lasat ceva gume pe curbele alea, dar a fost senzatie! cred ca la liniuta ma facea, dar pe curbe a fost foarte distractiv!

    e adevarat ca nu prea a scazut sub 6k turatia, si la consum nu am vrut sa ma uit, dar a fost marfa

    Leave a comment:


  • PwR
    replied
    de la tine .. http://www.dailymotion.com/video/x2w232_ctr-k25lr_auto

    Leave a comment:


  • Fanatic
    replied
    Ma gandesc la supercharger.... 8)
    Desi dupa aia trebuie upgraded brakes si alt ambreiaj ... 10k

    Leave a comment:


  • ramm
    replied
    Phoaa...pei daca aveai tu TDIiiiiiiiiiiiiiiiii sub capota sa vezi ce senzatii aveai :lol:
    Pune turbo - compresor si NOS si gata cu cuplul, ai destul dupa aia.

    Leave a comment:

Working...
X