@ toata lumea, posibil sa fi fost inteles putin gresit
1. Clar ca pus turbo, in opinia mea, inseamna treaba facuta cu cap : suspensie si frane adaptate, LSD, tot tacamul. Altfel, de tiganii e plina treaba prin Romania.
2. Stiu ca FK2-ul are si un compresor pt ture jos iar turbo pt sus. E clar ca setup-ul asta ajuta enorm la senzatia de care spuneam eu de aspirata. Totusi, exista elemente ajutatoare care sa elimine lag-ul clasic sau puterea excesiva (boost by gear sau Hondata Traction Control). Cu siguranta nu ajungi 100% la senzatia FK2-ului, dar ma astept totusi la niste rezultate decente in comparatie cu "fricile" generale.
Polemica asta cu NA vs turbo e veche si nu-si are rostul. E vorba de senzatii diferite si ce cauta fiecare de la o masina. In ceea ce ma priveste, asa cum a spus si Taz, si eu simt nevoie de mai multa putere uneori iar NA-ul nu pare a fi solutia ideala cost vs beneficii.
@ Doc, lasa-ma in pace. Mai fac si un swap la K20C1 ? )
1. Clar ca pus turbo, in opinia mea, inseamna treaba facuta cu cap : suspensie si frane adaptate, LSD, tot tacamul. Altfel, de tiganii e plina treaba prin Romania.
2. Stiu ca FK2-ul are si un compresor pt ture jos iar turbo pt sus. E clar ca setup-ul asta ajuta enorm la senzatia de care spuneam eu de aspirata. Totusi, exista elemente ajutatoare care sa elimine lag-ul clasic sau puterea excesiva (boost by gear sau Hondata Traction Control). Cu siguranta nu ajungi 100% la senzatia FK2-ului, dar ma astept totusi la niste rezultate decente in comparatie cu "fricile" generale.
Polemica asta cu NA vs turbo e veche si nu-si are rostul. E vorba de senzatii diferite si ce cauta fiecare de la o masina. In ceea ce ma priveste, asa cum a spus si Taz, si eu simt nevoie de mai multa putere uneori iar NA-ul nu pare a fi solutia ideala cost vs beneficii.
@ Doc, lasa-ma in pace. Mai fac si un swap la K20C1 ? )
Comment