@25600k
am fost cu ea la recall de pompa, operatiunea a durat undeva la 45 min
Cu ocazia asta am schimbat si placutele si lichidul de frana + ambreiaj
Pot sa zic asa ca o prima impresie ca inca nu-s asezate Dixcel Z-Type mult peste placutele originale si modulate si putere de oprire , sa vedem cum se aseaza si cum se mai simt in timp.
Legat de lichid de ambreiaj, am tot vrut de ceva timp ca am fost patit cu cealata sa agate de la el, pot sa zic ca se simte o mica diferenta, nu agata nici inainte dar acum e mai smooth putin la schimbare de trepte.
Altfel n-am ce raporta , merge , consuma din astea poate un feedback dupa ce i-am pus intercoolerul e mult mai consistenta si se simte destul de bine asta mai ales vara, iar admisia e woosh woosh, nu enervant acum ca tot am facut si ceva drumuri mai lungi.
unixro: '19 Honda Civic Type R GT Polished Metal Metallic
Collapse
X
-
Leave a comment:
-
Te-ai interesat cumva daca exista vre-un risc vis-a-vis de garantie?Sa nu strambe din nas cei de la service?
Leave a comment:
-
A venit vara, back to roti de 20", si a venit timpul catorva upgrade-uri PRL CAI + PRL intercooler si ceva ce voiam sa fac de mult timp disable la start/stop
P.S. nu ma certati ca-i cam murdar motorul, poza e din timpul instalarii. Impresii so far cuplu mai mult in partea de jos, si woosh woosh
Leave a comment:
-
Aproape 18K si nimic interesant.. Imi tot aparea problema cu nivel de ulei( doar in a 6-a...) , dar aparent chiar era de la nivel dar in sus nu in jos si asta de la schimbul de ulei. Care mai are verificati pe joja aparent trebuie 5l pusi nu 5.4. N-am iesit prea mult de la schimb dar pare ca nu mai face..
Leave a comment:
-
Putin peste 10k km si masina inca merge ok. Asteptam cu interes recall de pompa
Leave a comment:
-
Cine vrea manual de service pentru Civic X/FK8 gaseste aici:
https://www.dropbox.com/sh/klr6fjfkg...PhU3IQkb1W9fOa
Table of Contents:- Service / General Information
- Maintenance Minder
- DTC Index & Troubleshooting
- DTC Advanced Diagnostics
- Engine Mechanical System
- Engine Cooling System
- Engine Lubrication System
- Engine Exhaust System
- Turbocharger Control System
- Fuel and Emissions Systems
- Fuel Supply System
- PGM-FI System
- Catalytic Converter System
- PCV System
- Electronic Throttle Control System
- Intake Air System and Exhaust System
- Starter Overhaul
- EVAP System
- Ignition System
- Cruise Control System
- Charging System
- Volt Battery Removal and Installation
- Clutch
- Manual Transmission
- CVT System
- TCM
- Brake System
- Electric Parking Brake System
- VSA System
- Driveline/Axle
- Front and Rear Suspension
- Adaptive Damper System
- Wheel & Tire System
- TPMS System
- Power Steering
- Steering Wheel and Column
- Climate Control System
- HVAC
- Audio and Visual System
- Navigation System
- CAN Communications
- Driving Support System
- Lane Keeping Assist System (LKAS)
- Keyless Access System
- Immobilizer System
- Interior Trim
- Dashboard Center Console
- Power Mirrors
- Gauges System
- Horn System
- Power Window
- Seat System
- Seat Belts System
- SRS Airbag System
- Moonroof System
- Lighting System
- Exterior Trim
- Windows Glass and Mirrors
- Bumpers
- Doors
- Tailgate System
- Trunk/Lid/Hood
- Wipers/Washers
- Body and Paint
- Body Repair
- Body Control Module
- Socket/Fuse/Relay/Switch
- Wire Harness and Ground Locations
- Civic Accessories power socket
- Civic X: PDI Information
- Civic X: PDI of the Navigation System
- Type R: Civic Type R: PDI Information
- Type R: PDI of the Navigation System
- Personalized settings worksheet
- 2018 Hatchback owners guide
Leave a comment:
-
-
Tot voiati sa vedeti cam ce poate TC . Pot sa zic ca-i genial. Am facut o noua mapare cu 93 si full power pe 1-6 si am lasat TC cum era de la ei. Prima greseala facuta la initial am oprit prea rpd motorul prima oara, aparent are nevoie de ceva timp sa reinitializeze ecu. Aveam un knock retard pe idle . In fine am scazut putin ignition si am facut upload si de data asta am prins si liber sa fac niste teste. Se comporta genial trage si trage fara slip prea mare 1-2 , pe 3, patineaza ceva mai tare, dar schimbarea e mult in bine. Atasez un grafic de pe datalog cu TC sa vedeti cam cum intra. Fata de cut-ul normal de vsa aici nu se simte caderea asa mult . Acum singurul knok e cand intra TC ceea ce-i ok.
Last edited by unixro; 13-02-20, 23:14.
Leave a comment:
-
Well, ca tot a aparut noua versiune de flashpro(au corectat sa apara mod-urile pe vers de care am eu nevoie, si se plangea unu de start/stop aparent e corecatat si asta), azi am facut update si am trecut la unlock, flash de map de 93. Prea mult feedback n-am ce sa zic, am dat doar o tura sa vad ca mai merge ok.
Asa ca proces a da un not responding cand facea unlock dar l-am lasat si a fost ok (asta a durat relativ putin).
Flash de map efectiv dureaza mai mult dar nu extraordinar de mult 2-3 minute. Timp in care vezi mai toate codurile posibile si imposibile pe bord plus turometru care-ti da procentele din cat a scris..
Map-ul ales cel de 93 standard, dar am marit putin TC la 6% default target e la 3% si cred ca o sa-l modific la loc. Cum e map cu pedala putin limitata pe 1&2 se simte e cel putin altfel facuta decat standard ca nu mai accelereaza asa ca nebuna de jos. Tot am reusit sa o fac sa patineze dar parca mult mai putin, o sa incerc sa-l pun la loc. Altfel era motorul rece n-am prea avut ce sa vad si nici loc prin oras(nici nu e recomandat , na nu-s inconstient ). Pe log era un knock level de 3% nu parea ceva de speriat oricum parca si reinvata ECU in primii km sa se adapteze la benzina, o sa mai citesc si vad. Dar pare ok so far, abia astept sa reglez pedala pe 1&2 sa nu mai tocesc aiurea anvelopele . Dupa ce mai stau pe asta putin o sa pun una cu full throttle pe toate treptele . Dar so far imi place jucaria. Puteam trai si fara dar hei
Leave a comment:
-
Acc, lane departure, break collision dar fara ala de sters senzor. Cum ziceam s-a aprins in drum spre service ieri si au incercat sa dea clear si ciuciu nu au reusit. Azi n-a facut probleme si chiar mergea ok warning deci no idea
Leave a comment:
Leave a comment: