unixro: '19 Honda Civic Type R GT Polished Metal Metallic
Collapse
X
-
Mda o sa mai dureze, azi in drum spre reprezentanta m-am ales cu erori de honda sensing aparent trebuie sa fac o realiniere a senzorului ...
Pana una alta 87xx km si exceptand mici probleme (gen tweeter bazaitor, asta din prima zi, si aparent capac ecu care nu vrea sa stea la locul lui =)), si acum cu senzorul de acc) masina e ok.
Comment
-
E ceva de missaligment la senzorul ala nu au reusit sa-l stearga nici cu diagnoza nici cu baterie scoasa.. N-am retinut exact eroarea, dar inca e acolo. N-aveau azi timp pentru recalibrare asa ca astept pana marti dc nu mai ninge.. Oricum tare dubios ca eram in mers si nici n-am luat zapada pe el
LE. probabil asta "the millimeter wave radar malfunctions resulting in error code DTC U12B7-00"
Comment
-
Originally posted by unixro View PostE ceva de missaligment la senzorul ala nu au reusit sa-l stearga nici cu diagnoza nici cu baterie scoasa.. N-am retinut exact eroarea, dar inca e acolo. N-aveau azi timp pentru recalibrare asa ca astept pana marti dc nu mai ninge.. Oricum tare dubios ca eram in mers si nici n-am luat zapada pe el
LE. probabil asta "the millimeter wave radar malfunctions resulting in error code DTC U12B7-00"
Comment
-
Well, ca tot a aparut noua versiune de flashpro(au corectat sa apara mod-urile pe vers de care am eu nevoie, si se plangea unu de start/stop aparent e corecatat si asta), azi am facut update si am trecut la unlock, flash de map de 93. Prea mult feedback n-am ce sa zic, am dat doar o tura sa vad ca mai merge ok.
Asa ca proces a da un not responding cand facea unlock dar l-am lasat si a fost ok (asta a durat relativ putin).
Flash de map efectiv dureaza mai mult dar nu extraordinar de mult 2-3 minute. Timp in care vezi mai toate codurile posibile si imposibile pe bord plus turometru care-ti da procentele din cat a scris..
Map-ul ales cel de 93 standard, dar am marit putin TC la 6% default target e la 3% si cred ca o sa-l modific la loc. Cum e map cu pedala putin limitata pe 1&2 se simte e cel putin altfel facuta decat standard ca nu mai accelereaza asa ca nebuna de jos. Tot am reusit sa o fac sa patineze dar parca mult mai putin, o sa incerc sa-l pun la loc. Altfel era motorul rece n-am prea avut ce sa vad si nici loc prin oras(nici nu e recomandat , na nu-s inconstient ). Pe log era un knock level de 3% nu parea ceva de speriat oricum parca si reinvata ECU in primii km sa se adapteze la benzina, o sa mai citesc si vad. Dar pare ok so far, abia astept sa reglez pedala pe 1&2 sa nu mai tocesc aiurea anvelopele . Dupa ce mai stau pe asta putin o sa pun una cu full throttle pe toate treptele . Dar so far imi place jucaria. Puteam trai si fara dar hei
Comment
-
Tot voiati sa vedeti cam ce poate TC . Pot sa zic ca-i genial. Am facut o noua mapare cu 93 si full power pe 1-6 si am lasat TC cum era de la ei. Prima greseala facuta la initial am oprit prea rpd motorul prima oara, aparent are nevoie de ceva timp sa reinitializeze ecu. Aveam un knock retard pe idle . In fine am scazut putin ignition si am facut upload si de data asta am prins si liber sa fac niste teste. Se comporta genial trage si trage fara slip prea mare 1-2 , pe 3, patineaza ceva mai tare, dar schimbarea e mult in bine. Atasez un grafic de pe datalog cu TC sa vedeti cam cum intra. Fata de cut-ul normal de vsa aici nu se simte caderea asa mult . Acum singurul knok e cand intra TC ceea ce-i ok.
Last edited by unixro; 13-02-20, 23:14.
Comment
Comment