unixro: '19 Honda Civic Type R GT Polished Metal Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pam pam Click image for larger version

Name:	IMG_6486.jpg
Views:	196
Size:	40.5 KB
ID:	868328

    Comment


    • Uau! Ce ai in plan?
      Hondata traction controll cica face minuni.
      ....

      Comment


      • Pai pentru TC l-am luat in special si sa pot sa ajustez torque request pe pedala sa nu mai alunece atat Astept sa se faca putin vremea mai ok si ii fac si unlock momentan abia a venit.

        Comment


        • Sunt curios de opinia ta legata de Tc, abia astept!
          ....

          Comment


          • Mda o sa mai dureze, azi in drum spre reprezentanta m-am ales cu erori de honda sensing aparent trebuie sa fac o realiniere a senzorului ...
            Pana una alta 87xx km si exceptand mici probleme (gen tweeter bazaitor, asta din prima zi, si aparent capac ecu care nu vrea sa stea la locul lui =)), si acum cu senzorul de acc) masina e ok.

            Comment


            • Ce erori ai gasit?

              Comment


              • daca e cum am avut eu, nu stocheaza nicio eroare, din pacate.

                Comment


                • E ceva de missaligment la senzorul ala nu au reusit sa-l stearga nici cu diagnoza nici cu baterie scoasa.. N-am retinut exact eroarea, dar inca e acolo. N-aveau azi timp pentru recalibrare asa ca astept pana marti dc nu mai ninge.. Oricum tare dubios ca eram in mers si nici n-am luat zapada pe el
                  LE. probabil asta "the millimeter wave radar malfunctions resulting in error code DTC U12B7-00"

                  Comment


                  • A btw total revizie de 8700 :
                    ulei (6 litrii) , filtru ulei si sump washer luate de pe honda parts - ~ 380 ron
                    Manopera la Asko 116,64 ron

                    Comment


                    • Hmm aseara cand am ajuns acasa n-am mai avut nici o eroare in bord, azi mergea perfect asa ca

                      Comment


                      • Se recalibreaza singur. Nu stiu exact cum si dc. Urmareste-l si tine-ti o lista cu perioadele in care da eroare. Daca sunt f dese, mergi la ei la garantie.

                        Comment


                        • Originally posted by unixro View Post
                          E ceva de missaligment la senzorul ala nu au reusit sa-l stearga nici cu diagnoza nici cu baterie scoasa.. N-am retinut exact eroarea, dar inca e acolo. N-aveau azi timp pentru recalibrare asa ca astept pana marti dc nu mai ninge.. Oricum tare dubios ca eram in mers si nici n-am luat zapada pe el
                          LE. probabil asta "the millimeter wave radar malfunctions resulting in error code DTC U12B7-00"
                          Dar in bord ce aveai aprins / mesaj afisat?

                          Comment


                          • Acc, lane departure, break collision dar fara ala de sters senzor. Cum ziceam s-a aprins in drum spre service ieri si au incercat sa dea clear si ciuciu nu au reusit. Azi n-a facut probleme si chiar mergea ok warning deci no idea

                            Comment


                            • Well, ca tot a aparut noua versiune de flashpro(au corectat sa apara mod-urile pe vers de care am eu nevoie, si se plangea unu de start/stop aparent e corecatat si asta), azi am facut update si am trecut la unlock, flash de map de 93. Prea mult feedback n-am ce sa zic, am dat doar o tura sa vad ca mai merge ok.
                              Asa ca proces a da un not responding cand facea unlock dar l-am lasat si a fost ok (asta a durat relativ putin).
                              Flash de map efectiv dureaza mai mult dar nu extraordinar de mult 2-3 minute. Timp in care vezi mai toate codurile posibile si imposibile pe bord plus turometru care-ti da procentele din cat a scris..
                              Map-ul ales cel de 93 standard, dar am marit putin TC la 6% default target e la 3% si cred ca o sa-l modific la loc. Cum e map cu pedala putin limitata pe 1&2 se simte e cel putin altfel facuta decat standard ca nu mai accelereaza asa ca nebuna de jos. Tot am reusit sa o fac sa patineze dar parca mult mai putin, o sa incerc sa-l pun la loc. Altfel era motorul rece n-am prea avut ce sa vad si nici loc prin oras(nici nu e recomandat , na nu-s inconstient ). Pe log era un knock level de 3% nu parea ceva de speriat oricum parca si reinvata ECU in primii km sa se adapteze la benzina, o sa mai citesc si vad. Dar pare ok so far, abia astept sa reglez pedala pe 1&2 sa nu mai tocesc aiurea anvelopele . Dupa ce mai stau pe asta putin o sa pun una cu full throttle pe toate treptele . Dar so far imi place jucaria. Puteam trai si fara dar hei

                              Comment


                              • Tot voiati sa vedeti cam ce poate TC . Pot sa zic ca-i genial. Am facut o noua mapare cu 93 si full power pe 1-6 si am lasat TC cum era de la ei. Prima greseala facuta la initial am oprit prea rpd motorul prima oara, aparent are nevoie de ceva timp sa reinitializeze ecu. Aveam un knock retard pe idle . In fine am scazut putin ignition si am facut upload si de data asta am prins si liber sa fac niste teste. Se comporta genial trage si trage fara slip prea mare 1-2 , pe 3, patineaza ceva mai tare, dar schimbarea e mult in bine. Atasez un grafic de pe datalog cu TC sa vedeti cam cum intra. Fata de cut-ul normal de vsa aici nu se simte caderea asa mult . Acum singurul knok e cand intra TC ceea ce-i ok.
                                Click image for larger version  Name:	Screenshot 2020-02-14 at 00.00.01.png Views:	0 Size:	163.1 KB ID:	868631
                                Last edited by unixro; 14-02-20, 00:14.

                                Comment

                                Working...
                                X