If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
A disparut de ceva timp acel buton pentru muritorii de rand...
@Unixro: Ti se pare ca ar avea nevoie de mai multa putere masina asta? Eu cand o conduc prin Bucuresti (ma refer la FK8) mi se pare atat de stupid de rapida ca imi e frica sa nu ajung in sitiatii periculoase sau sa raman fara permis. Mai repede as face-o mai dramatica: admisie, raspuns mai rapid, poate evacuare.
'02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG
Xander vreau hondata pentru a putea seta mai multe lucruri nu neaparat pentru putere, desi nu m-ar deranja o accelerare mai rapida 100-200 , mi se pare cam aiurea map-ul pe ea, TCR de la hondata iar ar fi ceva nice to have, asta din VSA ma enerveaza maxim mai ales la denivelari ramai fara putere. Eventual raspuns mai rapid pe pedala (desi cred ca e lag-ul de turbo mai degraba)
Cel mai interesant dar nu cred ca a facut careva e sa ai volanul pe mod sport si in mod confort. Asta mi se pare singura chestie periculoasa , in confort zbori de pe o banda pe alta, mai ales daca si o accelerezi.
Evacuarea as schimba-o doar sa o fac mai silentioasa sau na sa fie si si, cum e acum ma face de cap la drumuri lungi, prea mult bass.
Cea mai tare chestie la Hondata mi s-a parut varianta lor de traction control, imbunatateste muuuult tractiunea, cel putin conform reclamei. https://youtu.be/yhWGb3_Jq3s
Xander vreau hondata pentru a putea seta mai multe lucruri nu neaparat pentru putere, desi nu m-ar deranja o accelerare mai rapida 100-200 , mi se pare cam aiurea map-ul pe ea, TCR de la hondata iar ar fi ceva nice to have, asta din VSA ma enerveaza maxim mai ales la denivelari ramai fara putere. Eventual raspuns mai rapid pe pedala (desi cred ca e lag-ul de turbo mai degraba)
Cel mai interesant dar nu cred ca a facut careva e sa ai volanul pe mod sport si in mod confort. Asta mi se pare singura chestie periculoasa , in confort zbori de pe o banda pe alta, mai ales daca si o accelerezi.
Evacuarea as schimba-o doar sa o fac mai silentioasa sau na sa fie si si, cum e acum ma face de cap la drumuri lungi, prea mult bass.
E incredibil cum se schimba masina asta intre modul R si modul Confort. Totul e altfel, de la cum pune puterea pe sosea (in Confort da in gol in toate directiile, pana la fermitatea directiei si mai ales a franelor - asta ultima nici nu stiu cum o face...). Si eu zic totusi ca modul ala intermediar e degeaba, trebuia ales altfel...
'02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG
Eu o tin pe sport mai mult din cauza volanului, suspensia o preferam pe confort ca sta mai bine ca fk2 ). Din cate am vazut doar suspensia e diferita pe R probabil si raspunsul pe pedala si ceva mai putina sensitivitate pentru vsa... n-am prea mers pe R. Volanul e la fel. E funny ca initial faceam muschi cu el pe sport/r acu pe confort mi se pare mult prea usor(nu chiar fara feedback ca pe golf dar nici departe). Franele sunt destul de ciudate modulatia la ele cam lipsa pauza sunt mai mult on off, probabil e mai agresiv ebd pe R
Am plecat prin concediu cu masinuta . Tocmai pana in Syvota. Cam 2200km dus intors plus plimbat pe acolo cu un avg de 9.3 . Toate bune si frumoase masina a mers frumos. O placere sa te plimbi pe drumurile grecilor care sunt inclinate in curbe si poti intra cu viteza mai mare. Scaunele daca sunt reglate corect iar sunt foarte confortabile si n-am avut probleme sa stau mai multe ore in ele. M-am mai obisnuit si cu motorul si nu mi se pare asa deranjant la drum lung. Una peste alta e o placere sa conduci masina asta, daca nu stai in aglomeratie ca la noi. Spre surprinderea mea Bulgarii au avansat destul de mult cu infrastructura de cand n-am mai trecut pe la ei. In 3-4 ani estimez ca or sa aiba autostrada completa pana la greci. La greci singura chestie enervanta e ca n-au benzinariile langa autostrada, trebuie sa iesi. Si cu fk8 cam trebuie sa tot faci plin , Am facut cam 5-6 plinuri, alimentam mai mereu la jumatate sa n-am surprize.
Las aici 2 poze.
Din pacate am facut si o boacana pe intoarcere si o sa fiu pieton curand
MIe, cand am revenit la cele originale dupa OZ-urile astea iarna si ceva din vara, mi s-au parut mai urate originalele .
'24 Honda Civic Type-R FL5, 2.0 VTEC Turbo, 329 HP, Championship White
'10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
"Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche
Sheva_C dap arata super bine , sunt 99% sigur ca merg capacele de pe cele originale si cred ca arata mult mai bine cu ele. Tu cum le ai cu cele de la Honda sau OZ?
Sheva_C dap arata super bine , sunt 99% sigur ca merg capacele de pe cele originale si cred ca arata mult mai bine cu ele. Tu cum le ai cu cele de la Honda sau OZ?
Le-am tinut cu capacele OZ. Arata foarte bine si ele.
1Photo
'24 Honda Civic Type-R FL5, 2.0 VTEC Turbo, 329 HP, Championship White
'10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
"Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche
'24 Honda Civic Type-R FL5, 2.0 VTEC Turbo, 329 HP, Championship White
'10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
"Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche
Am facut schimbul acu (ca deh cand nu o sa mai fiu pieton o sa intru direct in iarna )
Capacul de la cele originale nu se potriveste din pacate ca-i mai mare , au trebuit sa le stranga la mana dar mai bine ca le-au pus la 108NM nu la cat duce pistolul.
Am cantarit si rotile astea de iarna cu cauciuc 19.9kg cele originale 23.4kg
Comment