If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Plec o saptamana in concediu si uite ce faceti pe aici.. tztztztz...
Ca sa arunc si eu doi centi la discutia de pe pagina anterioara, cred ca depinde foarte mult ce intelege fiecare prin "a merge pe circuit cu masina" si aici este o functie si de pilot si de durata.
Are nevoie masina de mods daca subsemnatul se da o data pe an pe circuit si scoate un timp penibil? Hell no.
Are nevoie de mods daca se da un pilot care scoate 9/10 sau 10/10 din masina in cele 20 de minute de sesiune pe Adancata. Probabil ca nu, sau daca da, relativ minore.
Si povestea continua pe masura ce solicitarile pe masina sunt mai mari, duratele de folosire mai indelungate. Asa cum spunea
Xander nici Porsche din fabrica nu poate sa faca toata ziua ture de Nurburgring, exceptand probabil vreun GT3 RS.
Referitor la masina in valoare absoluta, folosind ca termen de comparatie un parametru arbitrar (timpii scosi in general pe circuite), masina este (din nou din punctul meu de vedere) super competenta (dincolo de ce oricare dintre noi de pe forum vom putea sa scoatem din ea). Luati ca si termen de comparatie cele 8 milioane de masini inmatriculate in Romania si un FK8 probabil se situeaza in primul procent ca si performante. Ceea ce la o masina de 40K EUR, care este atunci cand vreau super comfortabila si in care au loc patru oameni si bagaje pentru o saptamana este pentru mine "the sweet spot".
La o masina care are garantie 5 ani sau 160,000 km.
Ah, ca ma uit cu jind la un RS7, visez ca a doua masina un Lotus Evora sau un Ariel Atom Supercharged da, dar alea raman vise. (Pana primesc un tupac dupa ceafa de la nevasta ca "de ce ma mai uit la alte masini cand am MASINA". )
Plus ca, nu in ultimul rand, un om cu salariu la corporatie, familie si credite, isi poate permite ratele la leasing si intretinerea la dealer, ceea ce la un Porsche, Ferrari sau McLaren, nu prea cred ca e cazul.
Ca sa concluzionez rant-ul destul de lung, sportish, lamish, scumpa, ieftina cu suport de picior de doi lei, cu infotainmentul acela oribil cu care m-am obisnuit cum te obisnuiesti cu un vecin manelist, oamenii au trebuit sa faca niste compromisuri ca sa o scoata la un pret. Parerea mea este ca atunci cand alegi un FK8 in detrimentul unui Golf R, alegi o dinamica mai buna, un spatiu de stocare mai generos si un anumit look, in defavoarea unul look / feel premium. Fata de Focus RS este "ride quality", portbagajul si interiorul, fata de Megane RS este fiabilitate si partea practica si asa mai departe. De undeva trebuie sa vina compromisul. Asa ca nu va mai plangeti ca va ia mama lui proces verbal.
Ah si ca si P.S. Exceptand cazul in care aveti niste super combinatii pe la dealeri (de care sa imi spuneti si mie pe privat), nu mai puneti RS3 si A45 in aceeasi clasa cu CTR. RS3 e cu cel putin 15K EUR mai scump decat CTR la dotari similare, iar A45... ma duc sa plang in WC singur.
Va doresc o seara buna si ma pregatesc sa va povestesc pe threadul personal despre cum am trecut de 20K km si am spart 2300 de RON intr-o saptamana pentru ca... Bucuresti.
Azi mi-am dat comanda de OZ Superturismo pana la urma. O sa vina abia in Octombrie asa ca numa bine =)) . Acum sa ma decid si la cauciucuri de iarna oscilez intre Michelin PA5 si Continental ce o fi pe acolo
MIchelin PA pentru o masina cu astfel de valeitati sportive!
Azi mi-am dat comanda de OZ Superturismo pana la urma. O sa vina abia in Octombrie asa ca numa bine =)) . Acum sa ma decid si la cauciucuri de iarna oscilez intre Michelin PA5 si Continental ce o fi pe acolo
Superturismo pe 18" am si eu. Vin superb si merg cu piulitele originale (a fost ditamaia discutia pe topicul unui coleg). Nu-ti trebuie nici inele de centrare. Sunt omologate pentru FK8. Eu am mers pe Nokian WR A4.
Azi mi-am dat comanda de OZ Superturismo pana la urma. O sa vina abia in Octombrie asa ca numa bine =)) . Acum sa ma decid si la cauciucuri de iarna oscilez intre Michelin PA5 si Continental ce o fi pe acolo
madhorsefuzzy indicele de viteza sa zicem.. oricum nu prea conteaza asa mult. Dar altii le-au omologat cu 225/40/R18 , 235/40R18 , 245/40/R18 unde mai pun ca merg fara probleme si mai sus . Nici macar 19 nu e unde Honda chiar are jante (ca doar asa venea fk2) spre deosbire de 18.
Asa inca un motiv de "bucurie". Voiam un set de Titan ts-5 sa le fac ca roti de iarna. Surpriza ei nu fac cu j8, 8.5 Honda Romania a omologat doar 235/40/R18 Y (daca chiar vreau sa respect si Y ... )
Legal in Ro ai voie pentru iarna sa scazi cu 1 unitate indicele de viteza. Asa ca poti pentru iarna in loc de Y sa pui W.
Eu le-am luat de pe https://autocovr.com/ si pragurile si placuta pentru suportul de picior. Vin cu dubluadeziv pe spate asa ca le lipesti pur si simplu (preferabil cat de cat drept ) . Mai au niste placute pentru interior dar nu sunt convins ca arata bine. La cele de pe cox ma uitam intial dupa am decis ca nu prea merita deranjul pentru niste praguri (e mult de desfacut pentru instalare)
Totusi la 40k nu pot spune ca e chiar chilipir Type R insa nu este foarte departe de concurenta mai ales la clasa ce se vrea compacta unde se lupta si Megane, Focus, A(S)3, AMG45, Golf.
Clar nu este un chilipir, dar raman la ideea ca merita fiecare cent pe care-l platesti. Bineinteles, fiecare face ce vrea cu banii lui, fiecare are propriile judecati.
Xander Spun ca se alege cu sufletul pentru ca este altceva, chiar si pentru un alt hot hatch si desi multa lume intoarce capul, nu multi ar cumpara-o, chiar daca si-ar permite-o, tocmai din cauza ca e mai ciudatica.
hondaru AMG -16l/100km , Type R 15-16l/100km... mare diferenta din punctul asta de vedere in oras. In schimb la pret no comment sunt 15K fata de A35. In A45 vechi aveam o problema reala ca nu aveam loc in el platforma noua e mai ok. Megane RS a iesit din discutie cu ale sale roti minunate pe spate
A legat de bare singura diferenta e undeva la peste 250 km/h urca putin mai greu, dar cum traiesc in Romania nu prea imi pasa . Cand e cu bicla sus masina nici o simte (poate la consum dar oricum nu ma mai uit la el).
Asa inca un motiv de "bucurie". Voiam un set de Titan ts-5 sa le fac ca roti de iarna. Surpriza ei nu fac cu j8, 8.5 Honda Romania a omologat doar 235/40/R18 Y (daca chiar vreau sa respect si Y ... )
Leave a comment: