If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
La cele de pe cox ma uitam intial dupa am decis ca nu prea merita deranjul pentru niste praguri (e mult de desfacut pentru instalare)
Le-au executat baietii de la Asko in 45 min . Nu cred ca as fi reusit singur.
'24 Honda Civic Type-R FL5, 2.0 VTEC Turbo, 329 HP, Championship White
'10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
"Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche
Asa inca un motiv de "bucurie". Voiam un set de Titan ts-5 sa le fac ca roti de iarna. Surpriza ei nu fac cu j8, 8.5 Honda Romania a omologat doar 235/40/R18 Y (daca chiar vreau sa respect si Y ... )
Legal in Ro ai voie pentru iarna sa scazi cu 1 unitate indicele de viteza. Asa ca poti pentru iarna in loc de Y sa pui W.
madhorsefuzzy indicele de viteza sa zicem.. oricum nu prea conteaza asa mult. Dar altii le-au omologat cu 225/40/R18 , 235/40R18 , 245/40/R18 unde mai pun ca merg fara probleme si mai sus . Nici macar 19 nu e unde Honda chiar are jante (ca doar asa venea fk2) spre deosbire de 18.
Azi mi-am dat comanda de OZ Superturismo pana la urma. O sa vina abia in Octombrie asa ca numa bine =)) . Acum sa ma decid si la cauciucuri de iarna oscilez intre Michelin PA5 si Continental ce o fi pe acolo
Azi mi-am dat comanda de OZ Superturismo pana la urma. O sa vina abia in Octombrie asa ca numa bine =)) . Acum sa ma decid si la cauciucuri de iarna oscilez intre Michelin PA5 si Continental ce o fi pe acolo
Superturismo pe 18" am si eu. Vin superb si merg cu piulitele originale (a fost ditamaia discutia pe topicul unui coleg). Nu-ti trebuie nici inele de centrare. Sunt omologate pentru FK8. Eu am mers pe Nokian WR A4.
'24 Honda Civic Type-R FL5, 2.0 VTEC Turbo, 329 HP, Championship White
'10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
"Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche
Azi mi-am dat comanda de OZ Superturismo pana la urma. O sa vina abia in Octombrie asa ca numa bine =)) . Acum sa ma decid si la cauciucuri de iarna oscilez intre Michelin PA5 si Continental ce o fi pe acolo
MIchelin PA pentru o masina cu astfel de valeitati sportive!
'02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG
Plec o saptamana in concediu si uite ce faceti pe aici.. tztztztz...
Ca sa arunc si eu doi centi la discutia de pe pagina anterioara, cred ca depinde foarte mult ce intelege fiecare prin "a merge pe circuit cu masina" si aici este o functie si de pilot si de durata.
Are nevoie masina de mods daca subsemnatul se da o data pe an pe circuit si scoate un timp penibil? Hell no.
Are nevoie de mods daca se da un pilot care scoate 9/10 sau 10/10 din masina in cele 20 de minute de sesiune pe Adancata. Probabil ca nu, sau daca da, relativ minore.
Si povestea continua pe masura ce solicitarile pe masina sunt mai mari, duratele de folosire mai indelungate. Asa cum spunea
Xander nici Porsche din fabrica nu poate sa faca toata ziua ture de Nurburgring, exceptand probabil vreun GT3 RS.
Referitor la masina in valoare absoluta, folosind ca termen de comparatie un parametru arbitrar (timpii scosi in general pe circuite), masina este (din nou din punctul meu de vedere) super competenta (dincolo de ce oricare dintre noi de pe forum vom putea sa scoatem din ea). Luati ca si termen de comparatie cele 8 milioane de masini inmatriculate in Romania si un FK8 probabil se situeaza in primul procent ca si performante. Ceea ce la o masina de 40K EUR, care este atunci cand vreau super comfortabila si in care au loc patru oameni si bagaje pentru o saptamana este pentru mine "the sweet spot".
La o masina care are garantie 5 ani sau 160,000 km.
Ah, ca ma uit cu jind la un RS7, visez ca a doua masina un Lotus Evora sau un Ariel Atom Supercharged da, dar alea raman vise. (Pana primesc un tupac dupa ceafa de la nevasta ca "de ce ma mai uit la alte masini cand am MASINA". )
Plus ca, nu in ultimul rand, un om cu salariu la corporatie, familie si credite, isi poate permite ratele la leasing si intretinerea la dealer, ceea ce la un Porsche, Ferrari sau McLaren, nu prea cred ca e cazul.
Ca sa concluzionez rant-ul destul de lung, sportish, lamish, scumpa, ieftina cu suport de picior de doi lei, cu infotainmentul acela oribil cu care m-am obisnuit cum te obisnuiesti cu un vecin manelist, oamenii au trebuit sa faca niste compromisuri ca sa o scoata la un pret. Parerea mea este ca atunci cand alegi un FK8 in detrimentul unui Golf R, alegi o dinamica mai buna, un spatiu de stocare mai generos si un anumit look, in defavoarea unul look / feel premium. Fata de Focus RS este "ride quality", portbagajul si interiorul, fata de Megane RS este fiabilitate si partea practica si asa mai departe. De undeva trebuie sa vina compromisul. Asa ca nu va mai plangeti ca va ia mama lui proces verbal.
Ah si ca si P.S. Exceptand cazul in care aveti niste super combinatii pe la dealeri (de care sa imi spuneti si mie pe privat), nu mai puneti RS3 si A45 in aceeasi clasa cu CTR. RS3 e cu cel putin 15K EUR mai scump decat CTR la dotari similare, iar A45... ma duc sa plang in WC singur.
Va doresc o seara buna si ma pregatesc sa va povestesc pe threadul personal despre cum am trecut de 20K km si am spart 2300 de RON intr-o saptamana pentru ca... Bucuresti.
I believe that we developed a Type R that the driver will fall in love with and will want to drive forever.
Pacat ca nu e buton de apreciere pe aici . Bravo, esti tare ! Asta am vrut sa spun si eu, dar mie nu prea mi-a iesit . Toate cele bune!
'24 Honda Civic Type-R FL5, 2.0 VTEC Turbo, 329 HP, Championship White
'10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
"Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche
Pana una alta ma uitam dimineata cati km mai am si soc si groaza aproape 3.5k )
Ca “mods” am atasat un dashcam Xiaomi 70mai pro. Se vede acceptabil dar cred ca o sa-l schimb curand. Mi-am dat seama dupa ce l-am pus ca e cu baterie si poate nu e o idee tocmai stralucita sa stea ziua in geam. In rest instalarea destul de simpla. Cablu tras prin plafon, partea de sus de la plasticul de pe stalp dupa prin cheder si dupa tras prin bord. Dupa capacul de la sigurante si iesit la priza din mijloc(undeva la 5 minute distractia). Am comandat si un hardwire dar mai dureaza ceva pana vine. Am pus ochii pe o koreanca ) doar ca nu o gasesc inca de cumparat.
Urmeaza sa schimb boxa centrala si dupa sper ca o sa apuc anul asta si cele de pe usi si tweetere, am adaptoarele comandate si am vazut ca pot scoate boxa relativ usor.
Xander inclin spre PA dar nu scrie pe nicaieri ca au protectie janta, in poze asa pare dar ...
Nu prea inteleg de ce inca exista PA4, jantele vin mai incolo, poate intre timp apar si testele ADAC
Sunt curios daca si-a luat careva Hondata/Ktuner si daca da unde ati facut unlock. Am vazut ca baietii de la PRL cu Hondata chiar scot niste cifre impresionante cu ceva mici modificari undeva pe la 460hp, daca ajung spre 400 eu o sa fiu multimit. Daca nu gasesc pe la noi, probabil o sa ajung prin Atena la anul) E prea devreme acum pentru modificari
I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Comment