unixro: '19 Honda Civic Type R GT Polished Metal Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Imi place ca pe aici pe la noi e cultul Type R super masina, chiar si in service, ceea ce mi se pare putin funny. E o masina sportish de 40k. Overpriced pentru ce ofera dar na nici alternative nu prea sunt. Pana una alta eu am nevoie sa car biclele, am de ales intre inghesuit inauntru, lucru care nu cred ca o sa-l incerc curand, interiorul pare mai mic ca la cea veche si nu vreau sa stau sa demontez biciclete, unde mai pui ca merg mult la munte si na namol una alta , sau pus bare... Barele nu sunt permanente, se pot da jos usor, probabil pe la iarna le mai dau jos.
    Carlig ar fi fost interesant de vazut cum se poate prinde dar ghinion . Ma bucur in schimb ca nu are panoramic cum e sport plus, prietenii stiu de ce .

    O sa las aici o poza:

    Comment


    • #47
      Btw pentru cine se intreaba eu unu nu pot intelege cum naiba sa pui pedale metalice si sa lasi suportul pentru picior sau cum se numeste (cel din stanga) de plastic. Pe Civicul vechi era de metal cu cauciuc.
      Cum sa lasi masina fara o protectie de praguri la 40k. Iar pe vechea masina la jumatate de pret existau. Sa nu mai zic ca a venit fara un kkt de mapa pentru caietul de service. Aici nu stiu daca-i problema de la dealer sau Honda, dar de tot kkt
      De calitatea interiorului in rest nu zic nimic, ca-i la fel ca la Civic-ul normal, ca minusuri majore ar fi lipsa parbriz incalzit si scaune incalzite si buton pentru luminile interioare din fata sa se aprinda o data cu usile (aparent asta e doar pentru cei cu trapa)
      Masina exceleaza in schimb in comportament directie foarte rapida cu feedback foarte bun si e foarte bine echilibrata fata de ce am mai condus. Per total e un compromis bun intre masina practica si sa ai cu ce sa te distrezi cand e cazul. Pentru track mai are nevoie de ceva upgrade-uri.

      Comment


      • #48
        La praguri, din pacate da, se simte lipsa lor, dar poti comanda de pe aliexpress la vreo 40-50 de dolari si se monteaza f usor.

        Comment


        • #49
          cred ca poti spune ca e dpdv performante o masina sport (fara ish)
          chiar e un hot hatch performant - si multi spera fiind Honda, ca si fiabil

          dpdv looks insa se arunca la mult mai mult - arata ca si cum ar fi vreun hypercar ceva si de aici probabil reactiile oamenilor la ea (imho)
          dar zvonurile spun ca la next update o sa fie mai atenuat un pic design-ul parasind zona ricer car si mergand spre un pic mai discret - pentru mine care as fi tentat la un moment dat de una e o veste buna

          in rest oamenii pun schiuri si merg la munte pe orice, inclusiv pe Lambo )
          https://www.youtube.com/watch?v=lxkxxFmqMwA
          "Ethics. That's always so inconvenient."
          Cal Lightman

          Comment


          • #50
            E super performanta, fara discutie. Din pacate insa, au reusit sa o faca mai "tourer" decat fanii Honda inraiti ar fi preferat, poate mai tourer si decat europenele cu care se bate... E muta asa, nu prea transmite nicio emotie motorul ala: e foarte flat, sunet ioc etc.

            Sigur ca pana la urma e o masina de zi cu zi si aceasta dualitate a ei (performante incredibile vs. lipsa zgomot, suspensie chiar incredibil de confortabila) este super apreciata. Sasiul e insa extrem, extrem de bine gandit. La design exterior si calitatea interiorului iar, foarte discutabil.

            Dar daca vrei ceva mai nebun, sa te ia emotia cand te urci la volan, nu e neaparat cea mai potrivita. Eu inca raman cu R-urile vechi.
            '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

            Comment


            • #51
              Parerea mea ca masina merita si ultimul cent. Comparati performantele si dotarile cu oricare alta masina si apoi vedeti cat costa fata de Type-R. Plus ca, inainte sa apara ultimul Megane RS, care a batut si timpul pe Nurburgring, FK8-ul a fost cea mai rapida masina cu tractiune fata exact in varianta pe care cei cu FK8 o conduc. Jos palaria pt Megane RS, dar aia nu e o masina pe care sa o conduci daily si e si aproape dublu la pret, daca nu mai insel. Type-R-ul este o masina incredibila, de o sportivitate extrema, tinand cont ca poate fi si o excelenta masina de familie. Am fost 3 adulti plecati cu ea in vacanta (cu tot cu bagaje), 1000 km si mi-a parut rau ca s-a terminat drumul. Lumea intoarce capul dupa ea in draci, dar sunt foarte putini care si-ar cumpara-o si tocmai din cauza asta ii felicit pe cei care au avut curajul si pasiunea sa cumpere o astfel de masina pe care sa o poate folosi ca daily car.

              Da, nici eu nu inteleg de ce nu au pus suportul de picior stang din metal si plastic, de ce a disparut si pernuta aia pt piciorul drept. Inteleg de ce nu are scaune incazlite, fiind scaune si masina sport (oricum nu le foloseam prea mult nici la Civicul 5D FK2). Eu am montat pragurile fata/spate (iluminate fata) si lumina ambientala rosie la picioare si se vad super fain. Nici eu nu am avut mapa pt caietul ala de service si cred ca aici e vina importatorului sau a delaer-ului, ori a amandurora. Civicul 5D FK2 a avut. La FN2-ul cumparat din Germania SH am si un mini portofel pt a 2-a cheie, cu logo-ul dealer-ului. Asta e un minus pt dealer, fie el si Asko. La o masina de 40k eur ar cam trebui sa ii dai cumparatorului o amarata de mapa.

              unixro Cum sa mai fie nevoie de upgrade pentru track? Serios ? La cum arata si cum e dotata masina stock, nu vad ce i-ai putea adauga. Poate niste placute frana spate mai performante, dar serios acum, unei astfel de masini ce i-ai putea adauga pentru a scoate un mare plus, pentru ca nu vad ce minus major ar avea pentru track?

              unixroEu am cumparat o cutiuta de la Jysk, un cub cu latura de 30 cm (cam pe acolo), in care am pus stingatorul, un bidon de ulei neaparat, o minge eventual si care sta foarte bine acolo si nu ma incurca foarte mult daca am ceva bagaj.

              Xander Desi FK8-ul e bestie, parca si eu pastrez un 5% pentru FN2. Are o senzatie aparte aspiratul ala.
              '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
              '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
              Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

              "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

              Comment


              • #52
                Fratilor hai sa nu ne imbatam cu apa rece. Daca Type R este super performanta atunci Konisegg, Ferrari, McLaren, Bugatti ce mai sunt?!

                Type R este o masina puternica pentru banii ei.... cu toate ca nici concurenta nu este departe. Compatriotii vor o masina buna la toate si pe McLaren nu pot pune portbagaj de biciclete....nu pot lua si copii la mare impreuna cu toate colacele si ratustele gonflabile, lasand la o parte pretul, taxele daily catre stat samd...

                Pentru mers pe circuit trebuie niste up-grade-uri care tin in primul rand de siguranta si apoi de performanta. Type R este o masina proiectata sa fie rapida si are subansamble gandite in consecinta pentru uz normal stradal. Pentru circuit solicitarile sunt cu mult mai mari si de alta natura. Daca te duci pe circuit doar sa bifezi si casuta asta atunci o poti face cu orice masina in fond e un inceput in toate nu-i asa?!

                Comment


                • #53
                  Sunt ferm convins ca afirmatia colegului tinea cont atat de pret cat si de categoria din care face parte masina. Nu cred ca s-a vrut o afirmatie la modul absolut, desi oricare dintre masinile de mai sus nu sunt de 10 ori mai rapide decat un Type R.

                  Comment


                  • #54
                    N-ai cum sa compari un hot hatch, fie el si Type-R, mult peste alte hot hatch-uri, cu Ferrari sau Lamborghini; e ca si cum ai compara mere cu pere. Dar gandind obiectiv, pentru ce ofera in 40k, este o masina incredibila. M-urile (pana-n 5 ), RS-urile (ma gandesc la RS3) si AMG-ul A45 sunt mult mai scumpe si nu cred ca ofera foarte mult in plus ca performanta, iar la interior, da, sunt mai luxoase, dar eu nu am nevoie de lux in masina, imi place asa.

                    Legat de track, nu cred ca e cineva din cei care au cumparat Type-R-ul, care sa fie pilot si care sa-l fi luat sa se dea constant cu el pe circuit. Daca vrei asta, inseamna ca esti chiar pasionat de circuit si iti poti lua noul Megane RS, Type-R-ul (si da, poti pune centuri in 4 puncte, roll cage, scoti bancheta spate si o faci numai de circuit) sau oricare alta masina ce poate fi tunata in ideea de a merge constant pe circuit. Si masinile folosite in WRC, desi au acelasi nume cu cele de strada, au modificari importante, dar sunt folosite doar acolo.

                    Acum, serios, consider ca e o super masina pentru un hot hatch, si e mult peste ce ofera alte hot hatch-uri sau chiar alte masini mai scumpe. E un sentiment frumos cand vezi cum intoarce lumea capul dupa ea pe strada si te bucuri ca e a ta, dar nu asta e motivul pentru care o cumperi. Am mai spus-o pe aici, cred ca e o masina pe care o cumperi strict cu sufletul, nemaipunand la socoteala pretul.

                    Ca si concluzie, closchkutza a zis foarte bine, exact asta voiam sa subliniez.

                    LE: Am mai spus pe aici, am facut cateva ture pe Adancata cu un Type-R FK2, alaturi de un pilot de acolo (cred ca si acum au Type-R experience) si omul a laudat foarte mult masina, spunand ca e mult peste orice hot hatch, ca e altceva, iar legat de FK8, din barfe, stiu ca a vorbit foarte frumos de ea.

                    Fiecare face ce vrea cu banii lui, fiecare are preferintele lui, idei, motive, suntem diferiti, dar pentru mine masina asta e wow si cred ca e important sa te simti bine in masina pe care o conduci, iar mie imi provoaca zambete de fiecare data cand sunt la volan.
                    Last edited by Sheva_C; 26-08-19, 23:37.
                    '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
                    '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
                    Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

                    "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

                    Comment


                    • #55
                      Nici orice Porsche nu e gata de track din fabrica, daca vrei sa tragi serios de masina fara sa o strici si sa fie si rapida/ fun. Decat daca e vreun GT3 RS sau ceva asemanator. Sunt convins ca o Carrera de exemplu va suferi de aproximativ aceleasi probleme ca si un FK8 cand ajunge pe circuit: gume de strada, frane de strada, poate cooling asa si asa (M-urile sigur au problema asta), scaune necorespunzatoare etc.

                      Nu prea vad de ce ai felicita pe cei care si-au luat FK8 sau sa zici "ca masina asta se alege cu sufletul si nu mai tii cont de altceva", sincer e perfecta ca masina de familie: spatioasa, 4 usi, super confortabila in modul Confort, dotata inclusiv cu "driving aids" etc. In plus nu e nici zgomotoasa, nici brutala, aproape ca nici nu iti dai seama ca e TypeR pana nu incepi sa te dai tare pe curbe. Motorul consuma super decent, maxim cat un CL7, deci chiar e o masina de familie faina, cu o rezerva mare de putere pentru cand ai nevoie si un sasiu de nota 10 pe care probabil multi nu il vor exploata niciodata la limita.

                      TypeR-urile vechi erau MULT mai hardcore (nu neaparat in sensul bun), nu vad cum cineva cu familie si-ar fi luat Integra DC2... Era super brutala, neantifonata, 2 usi, cutia foarte scurta (pe autostrada o luai razna) si pot continua... La fel si si Accord-ul Type R, probabil ceva mai putin hardcore decat o Integra dar fix in acelasi fel.

                      Aceasta dualitate a FK8ului o face o masina faina, insa mie personal lipsa de drama pe care o afiseaza nu imi place, dar nah, oameni si gusturi. De asemenea, mi se pare ca in Romania (si nu numai) toti se leaga de timpul ala pe Nurburgring, dar de fapt in 99% dintre cazuri e masina de familie. Astea sunt vremurile, masina e perfect adaptata acestor vremuri, si asta este si motivul pentru care eu inca restaurez la ATR, cu un buget ce probabil va depasi pretul unui FK8.

                      A45ul este o masina mult mai hardcore, dar si mai scumpa, iar legat de interior, nu vorba de lux, e vorba ca din pacate FK8ul e usor kitch-os, cu imitatia aia de carbon pe spatele scaunelor, culoarea aia dubioasa (usor roz) a scaunelor, volanul, plasticele etc. Doar cu titlu de exemplu, cand ma urc in ATR, desi FOARTE neluxos, volanul ala MOMO, scaunele Recaro verzi, ceasurile albe imi dau o senzatie de masina sport veritabila, foarte autentica.

                      Asta e problema cu interiorul FK8ului, nu lipsa luxului, ci lipsa de autenticitate. De asemenea, din motivele expuse mai sus, nici nu inteleg de ce il blamati pe colegul care si-a pus bare longitudinale pe masina, cred ca trebuie sa mergeti cu ea inainte si probabil imi veti da dreptate.

                      @Sheva_C: Daca inca te gandesti 5% la FN2, gandeste-te ca TOATE celelalte TypeR-uri dinainte lui veneau mult mai hardcore din fabrica, la FN2 trebuie sa umbli putin sa il faci sa "cante". Si am avut FN2, deci nu vb din auzite.
                      '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                      Comment


                      • #56
                        Totusi la 40k nu pot spune ca e chiar chilipir Type R insa nu este foarte departe de concurenta mai ales la clasa ce se vrea compacta unde se lupta si Megane, Focus, A(S)3, AMG45, Golf.
                        Fata de concurenta Honda are atuul uneri veratilitati crescute chiar daca la alte capitole de genul finisajelor, design interior, paleta de culori este putin depasita.
                        Daca ar fi oferit optional si o cutie automata pe masura motorului si a masinii in general atunci chiar ca era win-win pentru un utilizator normal daily.
                        Am condus AMG45 si senzatia de sportivitate si brutalitate o obtii doar pe modul Sport care modifica si sunetul evacuarii pe langa toate celelate setari cutie, directie si motor. Pana la drive test am mers cu EP3-ul din dotare dorind sa vad daca senzatia in AMG e mai puternica. Cum spunea colegul, nu este de 10 ori mai puternica dar e de 10 ori mai scumpa! Ambele masini erau stoc fara modificari sau anvelope fancy de track. Consumul mediu al AMG-ului era de 16 l/100km cel putin asa arata bordul. Ce-i drept la o masina de putere nimeni nu se asteapta sa consume cat o Yaris. Totusi Mercedes are un avans tehnologic ce nu poate fi trecut cu vederea, intre masini fiind un ecart de 10 ani care-si spun cuvantul in materie de tehnologie. Pentru doritorii de hardcore si feeling de hands-on fara drive by wire o masina din generatiile vechi precum EP3, M ursulet, Escort RS, Megane F1 si ATR-ul lui Xander sunt greu de egalat....
                        Pana la urma conteaza ce si cat de multumit este fiecare, gusturile difera, nevoile asemenea.

                        Comment


                        • #57
                          Pentru mine concurenti directi au fost :
                          Golf R - fix acelasi pret (cu discount evident)
                          Cupra Ateca (cateva mii mai scumpa)
                          M140 - care nu-l mai puteam comanda

                          Golf R a pierdut la spatiu si ca-i plictisitor, altfel era mai ok ca Civic din mai multe puncte de vedere. Ateca ca nu oferea feedback deloc. M140 ca na nu se mai face. Mercedes depasea bugetul.


                          Sheva_C - un intercooler cel putin

                          Si pentru ca Honda nu a vrut las aici un atasament, din pacate nu e chiar aceeasi culoare la footrest cu pedale dar decat plasticul ala obosit..

                          Comment


                          • #58
                            hondaru AMG -16l/100km , Type R 15-16l/100km... mare diferenta din punctul asta de vedere in oras. In schimb la pret no comment sunt 15K fata de A35. In A45 vechi aveam o problema reala ca nu aveam loc in el platforma noua e mai ok. Megane RS a iesit din discutie cu ale sale roti minunate pe spate

                            A legat de bare singura diferenta e undeva la peste 250 km/h urca putin mai greu, dar cum traiesc in Romania nu prea imi pasa . Cand e cu bicla sus masina nici o simte (poate la consum dar oricum nu ma mai uit la el).

                            Asa inca un motiv de "bucurie". Voiam un set de Titan ts-5 sa le fac ca roti de iarna. Surpriza ei nu fac cu j8, 8.5 Honda Romania a omologat doar 235/40/R18 Y (daca chiar vreau sa respect si Y ... )

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by hondaru View Post
                              Totusi la 40k nu pot spune ca e chiar chilipir Type R insa nu este foarte departe de concurenta mai ales la clasa ce se vrea compacta unde se lupta si Megane, Focus, A(S)3, AMG45, Golf.
                              Clar nu este un chilipir, dar raman la ideea ca merita fiecare cent pe care-l platesti. Bineinteles, fiecare face ce vrea cu banii lui, fiecare are propriile judecati.
                              Originally posted by unixro View Post
                              Sheva_C - un intercooler cel putin

                              Si pentru ca Honda nu a vrut las aici un atasament, din pacate nu e chiar aceeasi culoare la footrest cu pedale dar decat plasticul ala obosit..
                              Pragurile le-ai avut sau le-ai pus tu? Eu le-am pus pe cele iluminate, luate de pe Cox. Se vad foarte fain.

                              Xander Spun ca se alege cu sufletul pentru ca este altceva, chiar si pentru un alt hot hatch si desi multa lume intoarce capul, nu multi ar cumpara-o, chiar daca si-ar permite-o, tocmai din cauza ca e mai ciudatica.
                              '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
                              '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
                              Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

                              "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

                              Comment


                              • #60
                                Eu le-am luat de pe https://autocovr.com/ si pragurile si placuta pentru suportul de picior. Vin cu dubluadeziv pe spate asa ca le lipesti pur si simplu (preferabil cat de cat drept ) . Mai au niste placute pentru interior dar nu sunt convins ca arata bine. La cele de pe cox ma uitam intial dupa am decis ca nu prea merita deranjul pentru niste praguri (e mult de desfacut pentru instalare)

                                Comment

                                Working...
                                X