S O R I N: '18 Honda Civic Type R 2.0T GT, Rally Red

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Da, trebuie sa il schimbi in 6000 unde o sa faci toata rezivia . Dar cred ca primul schimb este cam irelvant, stiu ca are o formula de calcul in functie de orele de functionare stil de condus etc.
    EX. Accord '05 CL9 Satin Silver
    Del Sol '94 ESI
    CIVIC X 1.5 Sport Plus CVT
    BMW Z4 '03 Titan Silver

    Comment


    • #47
      Curiozitate.
      Cazul A: ODO- 5.000km, computerul imi arata ca mai am 5.000 km pana la revizie. Parcurg 1000 km in regim sever( vreme rece-drumuri scurte sau regim de turatii inalte permanent) la ODO 6.000 km ce imi va arata computerul? 4.000km pana la revizie sau mai putin?
      Cazul B: ODO- 5.000km, computerul imi arata ca mai am 5.000km pana la revizie. Parcurg 1.000km in regim lejer (drumuri extraurbane, mers maxim 110km/h), la ODO 6.000km ce imi va arata computerul? 4.000km pana la revizie sau mai mult?

      Comment


      • #48
        Din experienta proprie, la mers in oras/drumuri scurte/regim turatii inalte range-ul uleiului scade mai mult decat la mers in afara/linistit pentru acelasi nr de km efectuati.
        Deci ODO 5000, oil range 5000, mers 1000km regim sever -> oil range ~3000 km
        ODO 5000, oil range 5000, mers 1000km extraurban/lejer -> oil range 3500-4000+km... cel putin la mine cam asa se manifesta.

        Comment


        • #49
          Originally posted by Legionaru' View Post
          Curiozitate.
          Cazul A: ODO- 5.000km, computerul imi arata ca mai am 5.000 km pana la revizie. Parcurg 1000 km in regim sever( vreme rece-drumuri scurte sau regim de turatii inalte permanent) la ODO 6.000 km ce imi va arata computerul? 4.000km pana la revizie sau mai putin?
          Mai putin, probabil ~2000.
          Originally posted by Legionaru' View Post
          Cazul B: ODO- 5.000km, computerul imi arata ca mai am 5.000km pana la revizie. Parcurg 1.000km in regim lejer (drumuri extraurbane, mers maxim 110km/h), la ODO 6.000km ce imi va arata computerul? 4.000km pana la revizie sau msai mult?
          In cel mai bun caz (ideal), 4000km. Cel mai probabil in jurul lui 3500 insa depinde cum sunt facuti (a se vedea mai jos).

          Ca idee, depinde si de cat de multi km faci dintr-un foc, sa zic asa. Daca faci, sa zicem, 1000km dintr-un foc pe autostrazile din afara la viteze legale (gen 140) scaderea va fi foarte aproape de km parcursi. Nu acelasi lucru se poate spune despre 1000km facuti in 30 zile diferite, chiar daca viteza de deplasare e aceeasi in mare parte.
          closchkutza
          Senior Member
          Last edited by closchkutza; 18-10-18, 14:37.

          Comment


          • #50
            Am inteles, destul de destept calculatorul.

            Comment


            • #51
              Si mai e o chestie pe care am observat-o, apropo de cazul lui Sorin. In prima mie si ceva de km (~1500) si la mine a scazut destul de agresiv, adica fix in perioada aia de rodaj. Apoi din ce in ce mai incet, de pe la 4000km a inceput sa scada destul de liniar. Interesant este ca primii ~1000km chiar au fost facuti la drum lung (cam 250 per deplasare) si total ne-abuzata, ca sa fie un rodaj cat mai aproape de "ca la carte".

              Comment


              • #52
                Originally posted by Legionaru' View Post
                Curiozitate.
                Cazul A: ODO- 5.000km, computerul imi arata ca mai am 5.000 km pana la revizie. Parcurg 1000 km in regim sever( vreme rece-drumuri scurte sau regim de turatii inalte permanent) la ODO 6.000 km ce imi va arata computerul? 4.000km pana la revizie sau mai putin?
                Cazul B: ODO- 5.000km, computerul imi arata ca mai am 5.000km pana la revizie. Parcurg 1.000km in regim lejer (drumuri extraurbane, mers maxim 110km/h), la ODO 6.000km ce imi va arata computerul? 4.000km pana la revizie sau mai mult?
                Salut,

                Pe Civic 1.5 AT Sedan, statistica mea e ca la fiecare 30-35 KM parcursi fizic in Bucuresti, se consuma 100 KM din Oil Life.

                Comment


                • #53
                  E clar, îmi arată in jur de 5000 de km acum, oil life. Aia e, facem revizia, oricum ar fi, o sa fie la anul. Nu fac 5000 de km așa repede, mai ales ca vine iarna, o bag la garaj. Nici nu ma complic cu anvelope de iarna sau jante, merg cu Touaregul.

                  Azi am lăsat-o la Asko pentru dauna cu cățelul, mâine o iau. Totul ok!

                  Consum, poate interesează pe cineva, pe mine doar ma interesează și totodata ma enervează ca nu are rezervorul mai mare, cu un plin, cca. 47 de L, cât scrie in talon sau carte, dar niciodată nu mi-au intrat atâția, maxim 35-40, fac in jur de 350-400 (maximum) de km, oricum atat îmi arată, undeva intre 11-12% in oraș, aproape exclusiv. Am ajuns sa îmi consume mai mult pe A1, deh acolo nu ma pot abține și merg oleaca mai tare...😬

                  In rest, am instalat Spotify, e ok, deocamdată fără lovele, moca, am și stick-ul, pana la primăvara ma decid ce o sa folosesc mai des.

                  Inca ma gândesc la subwoofer, nu ma pot obișnui doar cu sistemul ei, nu are bass deloc, deloc, ma dispera! Îmi place sa ascult la volum 15-20 din 40 (maximum) când conduc singur dar sa aud bine de tot, cu bass și ce trebuie. Parca la Accord se auzea mai bine, avea boxe speciale de bass in spate.

                  Oricum ar fi, e frumoasa foc! 😃
                  Honda Accord Type S 2.4 190 CP, Touareg 3.0 V6 240 CP
                  epitesti.ro
                  anunturi.epitesti.ro

                  Comment


                  • #54
                    Azi am luat masina de la Asko, totul foarte bine. Oameni competenti. Fericit fiind pe A1, m-am "jucat" pana acasa la Pitesti, in limita bunului simt. Masina este senzatie majora in R+. Trage in toate treptele de iti "rupe capul"! Super motor, super cutie de viteze, super stabilitate, tot ce trebuie. Arata intr-un fel, merge intr-un fel, merita fiecare banut! Nu regret nicio clipa decizia de a face un efort financiar pentru a-mi indeplini visul. Pana la urma viata asta este prea scurta si merita din cand in cand sa "iesi din coloana"! Imi aduc aminte cand am cumparat o, un apropiat, fan germane si fan bmw, imi zice cand a vazut o: "40 000.... ce nu luam cu 40 000 de mii". I-am retezat-o scurt, ce faceai tu cu 40 000 de mii ai tai, ce fac eu cu banii mei, e treaba mea, ca doar nu i-am furat! Oameni, oameni... (vorba cantecului lui Aurelian Andreescu)

                    Aprope de Pitesti, am avut o intalnire cu un Accord frumos foc, alb. Ne-am salutat, am mers impreuna pana la intrare in oras. Felicitari posesoarei pentru o asemenea masinuta!
                    Honda Accord Type S 2.4 190 CP, Touareg 3.0 V6 240 CP
                    epitesti.ro
                    anunturi.epitesti.ro

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by S O R I N View Post
                      Imi aduc aminte cand am cumparat o, un apropiat, fan germane si fan bmw, imi zice cand a vazut o: "40 000.... ce nu luam cu 40 000 de mii".
                      Ce și-ar fi luat de 40K?
                      Golf R? LOL.
                      Un S3 este în jur de 50, 55K, de RS3 nu mai zic.
                      Probabil un SUV SH, adus din Germania, cu 50.000 km mai mult în realitate decât pe odometru. Este chiar interesant să vezi câte din mașinile de mari fițe sunt aduse din Germania / Olanda etc. E suficient să te uiți la rama numărului de înmatriculare 😋
                      Ceea ce mă face să mă minunez, pentru că personal, nu aș avea în vecii vecilor curaj să bag 40K EUR într-o mașină SH adusă din străinătate.
                      Parerea mea...
                      I believe that we developed a Type R that the driver will fall in love with and will want to drive forever.

                      https://www.youtube.com/watch?v=h1YiQwqYV4s

                      Comment


                      • #56
                        Sa te bucuri de ea!

                        Nu înțeleg de ce nu puteți accepta și părerea altora, fiecare are nevoile lui și disponibilitatea de a cheltui banii cum doreste. Pana la urma omul nu s-a legat de cum iti câștigi tu pâinea, doar și-a spus părerea despre ce ar face el cu banii lui, nu cu ai tai.
                        2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
                        Ex:
                        2014 Honda Civic Executive
                        2011 Honda Civic GT

                        Comment


                        • #57
                          Am avut 2 Honda (Civic 2.2 si Accord CU 2.2) pana acum iar de curand am luat-o si pe a treia (Civic FK 1.8 2016) pt sotie. De 3 ani am renuntat la Accord si am trecut la Audi A6, insa sufletul meu tot la H a ramas.

                          Citind topicurile cu TypeR ul nou, am hotarat sa merg la un drive test cu un amic de la HTR. Asa ca astazi am avut placerea sa conduc o bestie pe 4 roti. Fantastica masina, tinuta de drum, felul in care pune puterea pe asfalt. Totul la superlativ dpdv al tinutei de drum si al motorului, in conditiile in care am condus cam tot ce inseama Bmw M, M performance, Cupra, Golf R, Megane RS etc.
                          M-ati pus rau tare pe ganduri. Am urmarit toate reviewurile existente cu TypeR si intradevar masina este mega impresionanta. Faptul ca HU merge ca unul de prin anii 2005 sau ca acea camera spate are o rezolutie jenanta pt 2018, ma lasa total rece. Masina este facuta pt cu totul alt scop.

                          Consider ca merita cu varf si indesat aprox 40000 euro si nu cred ca exista varianta mai buna in banii astia.
                          ex.Civic i-CTDi ; Accord i-DTEC & X6 3.0d

                          Comment


                          • #58
                            Sorin
                            Senior Member
                            Sorin gandirea de tipul asta e destul de frecventa. Omul vrea cat mai multa masina (mare, aratoasa, optiuni) pt banii lui. Avand Bmw mai citesc forumul de profil si cam asa gandesc multi. Cum spunea si
                            bacu
                            Senior Member
                            bacu fiecare face ce vrea cu banii lui, dar e deplasat sa crezi ca aia e alegerea ideala si s-o impui altora. Personal nu sunt fanul vreunei marci. Cred ca cel mai bun lucru pentru un consumator e sa se educe si sa faca alegeri informate.

                            Wydarr
                            Senior Member
                            Wydarr marea majoritate a "bolizilor de lux" (cum le zice presa) sunt sh-uri cu cel putin 100k km(daca ai noroc) aduse de afara. Cele mai multe sunt in jur de 2-300k. Bine vin la pachet cu comportamentul de bosss pe sosea si in afara ei. Da nici eu nu as da atatia bani pe un sh. Plus ca m-am plictisit de jocul asta "smoke and mirrors" pe care il practica producatorii premium de ceva timp. Caut o masina cu niste valente autentice nu briz brizuri, gloss, optiuni si materiale pretioase.

                            @alex2680 am testat in aceeasi zi un FK8R si un Bmw M2 LCI. Dezamagitor M2. Type R peste la toate capitolele: ambianta sportiva, dramatism, tinuta de drum, siguranta, de la o turatie incolo simti acceleratia mai brutala. Iti doresti s-o conduci. La M2 doar directia mi s-a parut o idee mai precisa si in aparenta franele muscau mai bine intial(poate sunt dozate diferit). In rest prea liniara, izolata, se simte greutatea in viraje, mai mult ruliu. Te astepti la altceva de la o masina de 60k euro.

                            S-ar putea sa schimb seria 4 actual pe un Type R. Cum mai spuneam e o masina speciala, specie pe cale de disparitie in marea asta de norme, reglementari si evolutie tehnologica.
                            mike2005
                            Senior Member
                            Last edited by mike2005; 03-11-18, 10:29.

                            Comment


                            • #59
                              Ca tot a venit vorba despre ce simti in aceasta masina. Cum am mai spus, dupa aproape 11 ani de Accord Type S in care nicio clipa dar nici macar una, nu am simtit ca m-am plictisit de ea, totusi sunt peste 10 ani in care au aparut tot felul de masini, in tot acest timp o admiram, imi placea nespus sa merg cu ea mai ales la drumuri gen Pitesti-Valcea sau Sibiu, unde forta pe care o avea masina, senzatia pe care ti-o dadea acel motor aspirat care se tura pana in 7600 RPM si incepea de la 4600 RPM, feelingul pe care il simteai conducand si nu poate fi descris in cuvinte, m-au facut sa ma gandesc de 1234 de ori inainte de a cumpara o noua masina.

                              Initial am zis Type R, clar. Nevasta -mea, mi-a spus: mai nebunule care esti, la ce iti trebuie tie 320 de cai prin oras, ce faci cu ei? Dai Accordul sa iei superAccord? Trebuie sa fac o mentiune importanta, merg in regim urban 80% din timp. Ea avea dreptate, dar te poti intelege cu nebunul? Eu cu microbii mei de la Honda-injectati adanc! In prima faza i-am dat dreptate, am zis cam asa e, nu mai am 27 de ani, atat aveam cand am luat Accord, acum am 38, familie, copii. Neavand mare incredere in germane (am piticii mei pe creier, recunosc, insa dupa 2 Toyota Avensis,un Lexus GS300, un Suzuki Grand Vitara si Accordul avute toate in familie, mi-am dat seama ce inseamna japan car) ma gandeam la Lexus IS 300H sau pe urma Lexus IS 200T. Atat!

                              Am stat,m-am sucit,m-am invartit, ce naiba sa fac? In timpul asta cand eram "convins" ca nu mai imi trebuie Honda, am facut drive test si cu Rav4 Hybrid, era cat pe ce sa o iau, deja facusem calcule, era in jur de 33700 cu discount de vreo 6000 de euro, ma gandeam ca voi vinde si Touaregul si poate ramanem cu o masina. Dupa o noapte de gandit, mi-am dat seama ca Touaregul pe care-l am eu (l am luat la combinatie de la frate-miu cand au venit "soriceii" pe lume, am gemeni, baiat si fata, eu voiam CRV dar nu am gasit in timp util si am zis ca hai sa trec peste niste principii) este peste RAV4 cu vreo 2 secole, in primul rand la siguranta. Consuma el cam mult dar la cati km facem cu el sau mai mult nevasta mea, nu-i bai, nu se cunoaste asa mult.

                              Si uite asa, am revenit de unde am plecat. Mi-am dat seama ca Lexus, chiar si 200T nu este pt mine, a avut frate-miu GS300 si era o masina misto dar fara acel ceva care ma face la Honda sa revin si sa ma gandesc neincetat la ea. Si....ce sa vezi? Mi-am adus aminte ca am facut un scurt drive test cu Civicul actual de 1.5, la dealerul de la Pitesti, cand inca erau "vii" la ultima revizie pe care am facut-o la Accord. Si acum tin minte cum am spus in mintea mea, bai astia sunt nebuni cu 1.5, ce dracu motor poate fi asta? Hai sa merg, sa zicem, din plictiseala sa nu pierd timpul aiurea cat faceau baietii revizia completa la Accord.

                              "Supriza"!!! Tragea la fel cum tragea Accordul meu, sau pe acolo... Aoleu, e o problema! Una mare...Si uite asa am revenit de unde am plecat cu Type R. Pai daca asta trage asa, Type R ul cum naiba mai merge? Aia a fost luminita de la capatul tunelului!!! Si uite asa povestea continua. Tot nevasta-mea tare, pana sa gasesc un Type r, fiind vorba despre cel rosu care trebuia expus la Siab, mi-a spus, dupa ce ca iti iei Type R, dupa ce ca e masina de "bandit sentimental", dupa ce ca are 320 de cai si arata ca in NFS, IEI SI ROSU???? )))))) Si am luat rosu! Am vrut gri, dar nu mai era pe stock, veneau 2 acum, in luna noeimbrie, una alba si una gri, insa, l-am terminat la cap pe Andrei Beta de la Asko si pana la urma mi-au dat-o pe asta rosie care voiau ei sa o expuna cum spuneam la Siab.

                              De ce am spus toate aceste, lucruri? Mi-am dat seama ca daca masina pe care o s-o iau, nu are acel ceva, cum Accordul l-a avut, probabil o sa fie nefericit. Si acum as face la fel, traiesc aceeasi senzatie pe care o traiam cu Accordul, imi e drag sa plec cu ea, ma simt mandru in Honda mea, ma simt oarecum unic pe strada unde vezi majoritar nemtesti, vad cum oamenii se uita uimiti la ea, merge cum spuneam in alt post intr-un mare fel, arata intr-un fel si lista poate continua mult si bine!

                              Nu regret nicio clipa decizia de a da "40 000 de euro" pe o Honda, cu siguranta regretam si poate nu mai eram EU daca imi luam altceva. Fiecare este liber sa faca ce doreste cu banii, eu atat m-a dus capul, atat am facut, sa inchei cu o gluma.

                              P.S. Legionaru, prietenul care a cumparat Accordul poate confirma ce simte si cum simte adrenalina in Honda vs Toyota Avensis pe care a avut-o!
                              Honda Accord Type S 2.4 190 CP, Touareg 3.0 V6 240 CP
                              epitesti.ro
                              anunturi.epitesti.ro

                              Comment


                              • #60
                                Sorin si Legionaru >>> doua persoane care s au cunoscut acum 13 ani, doua persoane care au descoperit asemanari izbitoare intre ele incepand din copilarie si pana acum, fapt ce ne a legat ca niste frati.
                                Am inceput cu Toyota amandoi, in prezent Honda amandoi!
                                Desi tot timpul mi a placut sa cred ca cel mai Avensis dintre Toyote, Accord ul este altceva. In cateva cuvinte, imi satisface nebunia mea legata de masini. Si sunt nebun rau dupa masini, credeti ma!
                                In momentul in care el a ramas fara Accord vorbeam mereu ce sa ia , ce sa nu ia....... cand la un moment dat am zis...copilu meu mi ai dat masina la care visam, nu e pacat ca tu sa nu ti iei masina la care visezi? Avem 100 de vieti?
                                Si asa suntem destul de pragmatici in alte privinte in viata de zi cu zi! Poate ca asa am pus si eu ceva in talerul care a inclinat balanta in favoarea achizitiei bestiei rosii!!!

                                P.S Abia astept sa fac cunostinta cu ea !

                                Comment

                                Working...
                                X