LEDURY: '18 Honda Civic Type R GT, Crystal Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • LEDURY: '18 Honda Civic Type R GT, Crystal Black Pearl

    Salutare,

    Dupa 2 Accord-uri si 4 ani in familia Honda, de trei zile sunt fericitul posesor al unui Type R negru (ca sufletul meu ), pentru mine e un fel de "dream coming true" pentru ca imi doream un Type R de cand a aparut FK2 si si-a cumparat un prieten de-al meu. Am avut oportunitatea de a o conduce vreo 2 saptamani cat a fost el plecat in concediu cu Accordul meu si m-am indragostit.
    Vs FK2 e diferenta mare si voi reveni cu o comparatie mai ampla in posturile urmatoare.

    Le multumesc celor de la Asko pentru implicare si in special lui Andrei Beta pentru ca m-a ajutat sa iau in test drive un FK8 pentru un weekend (doar asa am reusit sa-mi conving sotia...va povestesc eu mai incolo)

    Pentru moment sunt doar fericit ca am ramas in familia Honda, care nu m-a dezamagit niciodata
    '18 Honda Civic Type R FK8 GT
    '14 Honda Accord 2.0 CU1 EXEC M/T
    ex '08 Honda Accord 2.0 SSE M/T

  • #2
    Well, s-o stapanesti sanatos si sa-ti aduca numai bucurii!

    Altfel, stii cum se zice, jurnalul fara poze e ca nunta fara lautari (sau ceva de genul ).

    Comment


    • #3
      Felicitari pentru achizitie!
      Sa o conduci cu placere!!!

      Comment


      • #4
        Sa ai noroc de el!
        '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

        sigpic

        Comment


        • #5
          Sa il stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute!

          Comment


          • #6
            Em... poz(n)e???
            I believe that we developed a Type R that the driver will fall in love with and will want to drive forever.

            https://www.youtube.com/watch?v=h1YiQwqYV4s

            Comment


            • #7
              Emmm, nu stiu sa adaug poze pe forum....captain needed
              '18 Honda Civic Type R FK8 GT
              '14 Honda Accord 2.0 CU1 EXEC M/T
              ex '08 Honda Accord 2.0 SSE M/T

              Comment


              • #8
                Poze, poze, poze. )

                Comment


                • #9
                  '18 Honda Civic Type R FK8 GT
                  '14 Honda Accord 2.0 CU1 EXEC M/T
                  ex '08 Honda Accord 2.0 SSE M/T

                  Comment


                  • #10
                    Frumoasa rau de tot! Sa o stapanesti cu placere si fara probleme!

                    Comment


                    • #11
                      Sa o stapanesti sanatos, sa-ti distrugi inamicii in curse (lol), si fara incidente.

                      Sunt foarte curios de diferenta intre FK8 si FK2, eu am avut ocazia de a conduce doar un FK8 (pana acum 7000 km), si as vrea sa stiu cu cat este mai bun modelul actual fata de modelul precedent. Stiu toate modificarile "hardware", dar as vrea sa aflu si opinia ta hands-on.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Ledury View Post
                        Le multumesc celor de la Asko pentru implicare si in special lui Andrei Beta pentru ca m-a ajutat sa iau in test drive un FK8 pentru un weekend (doar asa am reusit sa-mi conving sotia...va povestesc eu mai incolo)
                        Eu inca am rabdare sa ne povestesti cum a mers cu convisul sotiei...
                        I believe that we developed a Type R that the driver will fall in love with and will want to drive forever.

                        https://www.youtube.com/watch?v=h1YiQwqYV4s

                        Comment


                        • #13
                          Hello again, scuze ca nu mi-am facut timp sa mai scriu aici. Ca sa folosesc un cliseu, "sa incepem cu inceputul", pana acum am avut Accord CU1 si venise momentul sa schimb masina. Din principiu nu vreau sa stau mai mult de 4-5 ani cu o masina. Am trecut prin mai multe test-drive-uri cu Alfa Romeo Giulia, Jaguar XE, BMW seria 3 etc. Ma uitam la un sedan cu veleitati sportive pentru ca nu prea imi place sa conduc ca un batranel decrepit si nu apreciez in mod deosebit forma hatch-urilor.

                          Buuun, asta va fi o poveste ceva mai lunga:

                          In urma cu ~2 ani asociatul meu si-a cumparat un Civic Type R FK2 (in firma nu avem altceva decat Honde - in acest moment 6 la numar) si mi-a cam curs asa o "baluta" dupa ea cand am fost sa o ridicam. Mi-a luat vreo 6 luni sa-l conving sa pun si eu mana pe ea (a bit obsessive if you ask me), dar momentul s-a produs cand a trebuit sa faca un concediu in Europa cu copiii (FK2-ul e orice dar nu o masina comoda la drum lung - dar ajungem si acolo) si i-am dat Accordul imprumut eu ramanand 14 zile cu monstru'. Am facut cu ea vreo 2.000 de km impreuna cu jumatatea mea mai buna sperand ca incet incet o sa inceapa sa-i placa si ca nu o sa trebuiasca sa fac eforturi sisifice pentru a o convinge cand va veni momentul sa schimbam masina. Am facut cu ea un drum pana pe meleagurile natale, n.r. Targu Neamt, ca sa vad cum se comporta la drum lung si in depasirile de pe E85, la intoarcere am facut ultimii 100 de km pe platforma din cauza unei pene care nu a putut fi rezolvata cu kit-ul de pana din dotare si am vazut cum visul meu de a detine o jucarie asemanatoare s-a cam spulberat. Nu ma intelegeti gresit, decizia ei era deja luata de la primele 2-3 gropi luate cu FK 2-ul si sincer si eu ajunsesem la concluzia ca in viata mea acea masina ar fi mai degraba o masina de fun in we, ceva ce din pacate inca nu-mi permit. Long story short, FK 2-ul e foarte rigida, always hard core, n-are nici o doza de flexibilitate in modul in care se conduce, ii respect pe cei care o folosesc ca daily, dar pentru mine ar fi fost prea mult. Toate astea impreuna cu scaunele care sunt absolut inconfortabile pentru o persoana mai "fluffy" asa ca mine au dus la decizia sa mai caut si in alta parte.

                          Dupa cum am scris mai sus, am trecut prin ceva teste cu cateva masini si concluziile le scriu mai jos in ordinea lor:

                          1. BMW seria 3 (din pacate doar un 320xd), mi-a lasat impresia ca fiind cea mai bine construita dintre toate, nu prea aveai unde sa pui mana sa simti muchii taioase sau plastice ieftine, overall o masina faina dar care mie nu mi-a dat nici un fel de sentiment de apartenenta... ar fi fost un "agregat" care sa ma duca din A in B... nu sariti, dar "the ultimate driving machine" nu e the ultimate chiar pentru toata lumea.

                          2. Jaguar XE (tot un diesel de 2l), eh aici situatia s-a mai imbunatatit, pot spune ca masina asta e foarte bine echilibrata, mi-a adus aminte cu placere de sasiul de la Accord CL, o masina foarte faina la condus, cu o directie buna.... si ce sasiu, daca nu ati condus va recomand, se asaza in curbe aproape perfect. Interiorul in schimb a fost o alta poveste, materialele mai slabe decat in Accord, iar design-ul cel putin pentru mine lasa de dorit. DPDV pret mi s-a parut scumpa ca porcul si din pacate nejustificat, inteleg ca iti cumperi Jaguar, nu Mazda sau Ford, dar totusi pe aceleasi dotari ca Accord-ul si cu un motor pe benzina ajungeam la peste 45k Eur.

                          3. Alfa Romeo Giulia (tot un diesel de 2l - nu inteleg obsesia dealerilor de avea doar "tractoare" la test drive), va pot spune cu mana pe inima ca asta trebuia sa fie in loc de Type R. Masina asta mi-a placut enorm, are cea mai buna directie dintre toate masinile pe care le-am condus pana acum, inclusiv Tpye R-ul, e pur si simplu telepatica. Suspensiile sunt de vis, cu roti de 18" pe un drum destul de praf (Rasnov-Bran) a trecut peste denivelari mult, mult mai bine decat Accord-ul CU cu roti de 17". Ce sa zic, mi-a placut tot la masina asta, de la design (interior si exterior) la pozitia la volan, cutia de viteze... tot. Procesul de vanzare din pacate a fost un fiasco total, am tras de dealer ~2 luni sa-mi faca un pret in configuratia pe care mi-o doream (Veloce, Missano Blu) si singurele raspunsuri pe care le primeam erau ca nu pot primi cotatii de la fabrica pentru ca se schimba linia de productie la Euro 6.5... wtf? sa nu poti vinde masini 2 luni pentru ca schimbi un ***** de filtru de particule? Am zis ca daca procesul de vanzare e asa, nici nu vreau sa ma gandesc la cel de service (Alfa nu au nici cea mai buna reputatie dpdv fiabilitate).

                          Dupa testul cu Alfa am cam ramas asa in stand by, nu prea stiam ce mai vreau si inclinam sa mai raman cu Accordul 1-2 ani, dar dupa un drum pana la Budapesta si inapoi m-am decis ca trebuie neaparat sa o schimb cu ceva mai puternic. Nu ma intelegeti gresit, CU1 e o masina minunata pentru cruising, dar cand vine vorba de depasiri, tinuta de drum ceva mai sportiva... it sucks big time, CL7 era 2 clase peste. In felul asta am ajuns sa fac un test drive cu Type R-ul nou dupa ce am vazut zeci de review-uri in care toti spuneau ca e mult mai comoda decat modelul anterior. Zis si facut, mi-a facut rost Andrei de la Asko de masina pt un weekend (doar asa aveam vreo sansa sa sterg amintirea FK2-ului din memoria sotiei). De cand m-am suit in ea am simtit ca e alta specie fata de FK2, pozitia la volan e mult mai buna, nu mai stai cocotat in masina, suspensiile sunt mult mai bine facute (in R+ e mai comoda decat e FK2-ul fara R+ activat), se simte trecerea de la punte spate la independenta. Antifonarea e mai bine facuta, scaunele sunt mult mai comode, directia mai grea in sport si R+ si ambreiajul mai moale, numai buna pentru un daily. DPDV aspect nu voi comenta prea mult, nu e neaparat genul meu de masina, as fi preferat sa fie mai "sleeper", se uita lumea la ea ca la urs si de foarte multe ori am primit intrebari de genul "cati bani ai bagat in ea ca sa o tunezi asa?". De asta am ales sa o luam neagra (observati ca am folosit "luam" pentru ca am reusit sa luam o decizie comuna pentru fericirea mea ) Dinamic n-am ce sa zic, e un monstru, in afara ca accelereaza ca bezmetica are un mod de a lua curbele absolut fantastic si frane pe masura. E si destul de practica, chiar daca are portbagajul mai mic decat Accord-ul, faptul ca e hatch ajuta destul de mult. Ce pot sa spun ca nu-mi place deloc e faptul ca e foarte lata, nuca de la schimbator care vara frige si iarna ingheata, tapiteria spate care putea sa fie aceeasi alcantara ca in fata si sistemul audio care e submediocru.

                          Asa am ajuns la 9.000 de km, doar cu un parbriz spart si multe zambete. Overall cred ca am luat cea mai buna decizie pret vs performante, exact cum mai spuneau alti colegi pe forum, Type R-ul e masina perfecta de familie pentru sofer

                          '18 Honda Civic Type R FK8 GT
                          '14 Honda Accord 2.0 CU1 EXEC M/T
                          ex '08 Honda Accord 2.0 SSE M/T

                          Comment


                          • #14
                            Ha! Daca stai si citesti pe forum (aici) povestile despre Type R (ultimul model) si cum am ajuns sa luam aceste masini majoritatea (suntem deocamdata cativa norocosi) iti dai seama ca seamana (intamplarile) foarte mult intre ele. Toate cu peripetii frumoase si final fericit (pentru noi in primul rand!)

                            In alta ordine de idei, puteai sa iei oricare culoare, tot iese in evidenta, poate rosie (ca a mea) si cea albastra sa fie un pic mai indraznete, insa masina asta atrage majoritatea privirilor pe strada. Pe mine nu ma deranjeaza, e un fapt asumat. Pana la urma daca te uiti la o femeie ca e frumoasa inseamna ca o admiri, asa este si cu masina asta, doar nu se uita oamenii pe strada ca e naspa.

                            Sa te bucuri sanatos de ea!

                            Honda Accord Type S 2.4 190 CP, Touareg 3.0 V6 240 CP
                            epitesti.ro
                            anunturi.epitesti.ro

                            Comment


                            • #15
                              Din cam aceleasi optiuni am ales si eu, poate mai putin Giulia pe ca re n-am apuacat s-o conduc, dar de care auzisem de bine pe partea de fun to drive. La Type-R am renuntat fiindca tocmai ce aparuse si nu o gaseam SH convenabil, plus ca era doar FWD iar Civicul nu luase note grozave la protectia copilului la NCAP.
                              Jaguar, da, cam cel mai aproape de ce ofera Honda ca si feeling,desi net mai performanta pe partea dinamica (exclud Type R). BMW, intr-adevar, nu e "the ultimate driving machine" nici la mine, desi cu asteptarea asta am cumparat-o. Are alte (multe) atuuri, dar nu pe asta.
                              Sunt si eu foarte curios de un DT prin Bucuresti cu FK8.
                              "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

                              '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

                              Comment

                              Working...
                              X