WYDARR: '18 Honda Civic Type R GT Polished Metal Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • WYDARR: '18 Honda Civic Type R GT Polished Metal Metallic

    Salve tuturor,

    Dupa multe peripetii, ieri am intrat in posesiunea bestiutei pe care de mult o vanez.
    Cu aceasta ocazie, am finalizat probabil vreo 8 luni de framantari interioare, vizualizat de 800 de ori pe zi toate review-urile de pe youtube si citit de 1000 de ori pe zi toate articolele. Type R, Focus RS, Golf R, Subaru, Type R din nou.. you get the picture.
    Am avut 1000% buy-in-ul jumatatii mele mai bune pe care am adus-o la exasperare. Cred cu tarie ca daca mai dura o luna, imi facea o lobotomie in somn. Dupa ce ma sufoca cu perna.
    Ideea era ca emotional a fost dragoste la prima vedere masina, dar am vrut ca alegerea sa nu fie doar pentru ca "mi s-a pus pata".
    Asa ca, din august anul trecut, dar mult mai accentuat din noiembrie de cand am depus taxa de rezervare, a fost un sir nesfarsit de aratat diverse masini in trafic sotiei si intreband: nu ar fi mai OK marca X, modelul Y.

    So, primele impresii, care nu sunt relevante fara doua propozitii de background: pana la CTR, am avut in folosinta temporara un Megane II RS, dar masina de zi cu zi a fost un Opel Corsa D 1.3 CDTi. De 75 CP (don't laugh).
    Asa ca, pentru mine este ca si cum am fost transportat din evul mediu in anul 2540.
    Sunt innebunit dupa cum arata, profilul jos de "Batmobile" dupa cat de lata vs. inalta este, dupa toate muchiile, unghiurile, eleron, chestii. (Stiu, varsta mentala a subsemnatului - 8 ani. Maxim).
    Va fi masina principala de familie (noi + doi soricei) si daily driver pentru Bucuresti (cam 25 km dus-intors pentru munca, plus colaterale).
    Am avut (si inca am) temeri mari pentru ca este cu aproape 15 cm (inclusiv oglinzile) mai lata decat Corsa si pe stradutele pe care te baga Waze... cum spune nevasta-mea, conduc ca un pensionar de 80 de ani care a luat pe naspa reinnoirea permisului auto. A doua oara. (Nu ca asa as conduce de obicei... )

    Prima zi a fost... uneventful. Am luat masina din Chiajna si... am lasat-o direct la baietii de la HighClassDetailing pentru Nanolex dublu strat plus tratamentul hidrofob de geamuri. Eram asa de anesteziat cand am lasat-o ca le-am dat cheia si.. am plecat. Nu proces verbal, nimic. Anyways, dupa 7 ore de tortura, am luat inapoi masina. Si vreau sa spun ca impresia este WOW. Masina pare acoperita cu un strat de sticla, extrem de placut la atingere (satinat). Astept prima ploaie sa vad cum se comporta si suprafetele vitrate. (Pozele sunt dupa Nanolex)

    In acest moment sunt in faza in care descopar treptat masina, fara sa ma grabesc. Am faruri care se aprind singure si vede indicatoarele de trafic . Maine incerc sa pornesc stergatoarele.
    Prin septembrie cred ca ajung sa activez si modul R+.

    Lasand gluma la o parte, masina este fantastica. Iar modul in care isi modifica comportamentul intre cele trei moduri este... schizofrenic.
    In Bucuresti merg in modul Confort, iar nevasta-mea observa ca este destul de silentioasa (Megane-ul avea blow-off si o evacuare mai nazdravana). Bag eu in modul Sport (deh, suntem de 15 ani impreuna dar.. tot o impresionez eu) si.. masina suna altfel. E mai suparata, mai nervozica mai.. WOW. (Nu glumeam.. R+ l-am activat doar la semafor sa vad cum se face bordul rosu)

    De Pasti fac primul drum mai lung si, desi nu am fost niciodata pana acum, ma gandesc in vara sa ajung la Adancata.
    Ar fi prima experienta pe circuit (m-am mai dat acum vreo 10 ani cu o masina de NASCAR, dar nu cred ca se pune) si cred ca va dati seama cam cum o sa fie.
    Ma gandeam chiar sa iau "Experienta Civic Type R" ca sa am un pic de ajutor.

    All in all, inca nu realizez ca avem un nou membru mecanico-electronico-minunat al familiei pe care o cheama Yume (vis). Merg la masina si ma minunez cat de cu totul si cu totul altfel arata fata de toate BMW-urile si Mercedes-urile si alte alea de pe sosea. Si dupa, realizez ca.. e a noastra.

    V-am plictisit destul pentru primul post, asa ca poz(n)e. Dar inainte de ele, as dori sa ii multumesc lui Taz care m-a ajutat cu sfaturi, lui Alex de la Asko pe care cred ca l-am innebunit cu capul (sorry) si lui Bogdan care a fost de mare ajutor cu Leasing-ul si toate actele.







    I believe that we developed a Type R that the driver will fall in love with and will want to drive forever.

    https://www.youtube.com/watch?v=h1YiQwqYV4s

  • #2
    Foarte tare masina,s-o stapaniti sanatosi!Arata intr-un mare fel.Nu crezi ca te-ai aventurat un pic fiind masina de familie cu doi copii?Intreb fiindca m-am framantat si eu destul de mult intre type r si 1.5 T,iar in final am ales-o pe ultima din ratiuni de...drumuri "bune".Ar fi excelent sa tii jurnalul de bord cat mai activ,in masura timpului,fireste,sa vad ce am pierdut.Distractie faina cu jucaria :-)

    Comment


    • #3
      Sa o stapanesti sanatos si fara probleme!
      "In 30 years, Honda has made 15 million V-Tec System and they have never, not even once single failure" - Jeremy Clarkson Top Gear.

      The Power of Dreams

      Comment


      • #4
        No comment!

        Sa va bucurati de ea cat mai mult!

        Comment


        • #5
          Welcome to the big league !

          Sa aveti noroc de ea!
          '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

          sigpic

          Comment


          • #6
            Drumuri senzationale si calatorii minunate si cele foarte foarte buneee!
            Sa ne povestiti pe larg senzatii si impresii, imi place mult cum descrieti "problema".
            Arata senzational, o nebunie, chiar sunt curios de impresii despre faruri si ce bunatati digitale mai sunt prin ea.
            Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
            Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
            Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

            Comment


            • #7
              Felicitari! Sa o folositi sanatosi! Best family car ever, for dad.
              Aceleasi framantari le am si eu, inseamna ca imi iau una cu siguranta.
              ....

              Comment


              • #8
                Salut si bine ai venit!

                Felicitari pentru achizitie si sa o stapaniti sanatosi, arata foarte bine pe culoarea asta.

                Comment


                • #9
                  p0rn on wheels!

                  Fata despre care se face vorbire în această postare, reprezintă un serios motiv de divorț.

                  Comment


                  • #10
                    Sa o conduci cu placere si la multi km. fara probleme !

                    Comment


                    • #11
                      Felicitari! Sa o stapaniti sanatosi si sa va bucurati din plin de toate senzatiile ce le ofera bolidul asta. Poate la vara o si vedem live la intalnirea nationala 2018
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Woww. Mi-a crescut pulsul ). Foarte faina. Sa va poarte sanatosi!

                        Comment


                        • #13
                          Foarte tare prezentarea si povestea!

                          Masina este extraordinara, asta e clar. Cred ca mai degraba jantele de 20" vor fi bataia de cap in Bucuresti, cu latimea de vei obisnui repede. Din fericire poti face o modificare catre 18 sau 19 pentru mai putin stres.

                          S-o folositi cu placere!
                          Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                          Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                          ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                          Comment


                          • #14
                            Reusita masina
                            Sa o stapanesti cu placere!
                            ex-FN2 owner
                            Loved it every second!

                            Comment


                            • #15
                              Multumesc tuturor de comentarii!

                              Referitor la jante si nu numai, chei pe masina, soferi de taxi, persoane in etate cu umbrele (there's a story on that) si alte situatii "Made in Romania" trebuie sa va spun ca am lucrat la mental destul de mult pe principiul, "Indiferent ce se intampla, daca noi suntem bine, pentru restul este.. nu MasterCard, vorba reclamei, ci CASCO".
                              Este adevarat ca mai trantesc soarecii usa (avem doua gemene de 6 ani jumate) sau mai lasa urme pe scaun, mai creste un pic pulsul dar... deh. Sunt copii si evenimentele de genul acesta au fost asumate mental cand am luat masina.

                              Referitor la 1.5 vs. Type R, am stat mult in dubiu. MULT. "Business case-ul", ca sa o iau pe corporateza, a fost in felul urmator:
                              Intre cele doua, diferenta de pret este de 15K EUR, give or take. Daca masina o tinem 10 ani, ceea ce este foarte, foarte probabil (Corsa o avem din 2008 luata la mana a doua), asta inseamna ca placerea mea (cum spunea Dan P - best family car for dad) este undeva la 125 EUR / luna. Si... nu merit si eu sa cheltuiesc pentru placerea sufletului meu 125 EUR / luna? Mai ales ca in aprilie schimb prefixul. Cel putin dpdv fizic ca mental, v-am spus - 8 ani.
                              Momentul cheie a fost cand am vazut impreuna demo car-ul (cea rosie). De atunci, doar unul dintre noi a mai stat in dilema referitor la ce masina vom lua... subsemnatul.

                              In alta ordine de idei, la capitolul "one day at a time", astazi mi-am luat inima in dinti si am pornit climatizarea. Nu de alta dar imi luam bataie rau daca nu o faceam. Asa ca, muzica mai asteapta cateva zile. La fel si stergatoarele. Sper doar sa nu ploua.
                              On a more serious note, sunt constient ca in acest moment exploatez masina la 1/10 din capacitate, dar combinatia de nou + Bucuresti este... descurajatoare. Planul meu pe acest an este sa ajung macar la 5/10 cu tot cu excursia potentiala la circuit. Daca invat sa fac si heel-toe ca lumea, imi dau bonus (acum fac doar rev-matching, fara frana)
                              Cat de greu poate sa fie, doar am facut sute de ore de curse in Gran Turismo 6 Plus Need for Speed: Porsche Unleashed. Toate cu schimbatorul de viteze pe manual.

                              Va multumesc inca o data de comentarii si de incurajari si.. va tin la curent.
                              I believe that we developed a Type R that the driver will fall in love with and will want to drive forever.

                              https://www.youtube.com/watch?v=h1YiQwqYV4s

                              Comment

                              Working...
                              X