Hello
Am 14200 km și am făcut două schimburi de ulei până acum (6K și 11K), al treilea fiind estimat de computer cam în 3500 km, deci aș spune că în mod aproape sigur ia în considerare și mersul iarna .
La mine regula este: aștept să se stabilizeze temperatura apei, pornesc cronometrul de bord las 10 minute și abia după aia schimb la peste 4K de ture. (Unde este temperatura de ulei Honda, eh? Tztztztz)
Diferența de comportament la consumul de ulei este destul de mare vara față de iarna, vedem cum va fi când vine căldura.
Plus că, din câte îmi aduc aminte, în cartea tehnică spune că până la 1l / 1000 km este de așteptat la condus vesel.
Oricum să nu mă înțelegeți greșit, nu mă deranjează inconvenientul de a completa 100 - 200 ml de ulei la mia de kilometri de distracție în mașina viselor mele, sau schimbul de ulei la 5 sau 7000 km, sau 1000 EUR / setul de anvelope...
Sunt inconveniente acceptate din momentul în care am decis să cumpăr mașina. Pe de altă parte, față de alți colegi de pe forum, stau mai bine pe partea de plăcuțe de frână și uzura la anvelope.
Unul dintre scopurile acestui thread este să ofer cât mai multe informații despre ce înseamnă a fi proprietar, astfel încât alți oameni interesați să poată să facă o decizie educată.
Dar mașina are în continuare 9 / 10, cu minusul sistemului de infotainment și navigație care îmi distruge creierii.
Am 14200 km și am făcut două schimburi de ulei până acum (6K și 11K), al treilea fiind estimat de computer cam în 3500 km, deci aș spune că în mod aproape sigur ia în considerare și mersul iarna .
La mine regula este: aștept să se stabilizeze temperatura apei, pornesc cronometrul de bord las 10 minute și abia după aia schimb la peste 4K de ture. (Unde este temperatura de ulei Honda, eh? Tztztztz)
Diferența de comportament la consumul de ulei este destul de mare vara față de iarna, vedem cum va fi când vine căldura.
Plus că, din câte îmi aduc aminte, în cartea tehnică spune că până la 1l / 1000 km este de așteptat la condus vesel.
Oricum să nu mă înțelegeți greșit, nu mă deranjează inconvenientul de a completa 100 - 200 ml de ulei la mia de kilometri de distracție în mașina viselor mele, sau schimbul de ulei la 5 sau 7000 km, sau 1000 EUR / setul de anvelope...
Sunt inconveniente acceptate din momentul în care am decis să cumpăr mașina. Pe de altă parte, față de alți colegi de pe forum, stau mai bine pe partea de plăcuțe de frână și uzura la anvelope.
Unul dintre scopurile acestui thread este să ofer cât mai multe informații despre ce înseamnă a fi proprietar, astfel încât alți oameni interesați să poată să facă o decizie educată.
Dar mașina are în continuare 9 / 10, cu minusul sistemului de infotainment și navigație care îmi distruge creierii.
Comment