WYDARR: '18 Honda Civic Type R GT Polished Metal Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Wydarr View Post
    Salutare, eu nu am apucat inca sa comand rotile, a fost iad la birou. Saptamana asta sper sa fie mai omenesc.
    Din cate stiu eu, in principiu, orice ET peste 40 este OK pentru jante, cele pe care am pus eu ochii au ET43.
    Mai sap.. acum mi-ai bagat si tu "mortu'" in casa. Daca vin jantele si nu se potrivesc..

    In alta ordine de idei, mi s-a intamplat azi urmatoarea treaba:
    Eu cand plec din parcare, ies cu viraj dreapta direct de pe loc. Nu bracat la maxim, dar oricum.. foarte aproape.
    Imediat la plecarea de pe loc, s-au auzit doua.. pocnituri destul de puternice oarecum din stanga.
    Fara tremuraturi in volan, fara alte simptome. Nu am dat din ce imi amintesc in gropi senzationale sa ma dau jos din masina si sa plang langa ea.
    Maine, cand repet figura, o sa filmez cu telefonul sa vad daca se mai repeta.
    Aveti vreo idee ce ar putea fi?
    Salut
    Din cate tin minte mai erau niste relatari asemanatoare pe civicx.com. Era de la diferential si aparea aceleasi conditii: bracaj aproape de maxim. Nu era vorba de vreun defect in aparenta.
    Poate merita sa investighezi mai mult in directia asta.

    Comment


    • Thanks Mike,
      Într-adevăr pare a fi de la diferential.
      Rece afară, (deocamdată) tot anvelopele de vară (cele de iarnă au venit, sper să am și jantele pe joi) care la 2 grade... Nu sunt foarte fericite.
      M-am liniștit.
      I believe that we developed a Type R that the driver will fall in love with and will want to drive forever.

      https://www.youtube.com/watch?v=h1YiQwqYV4s

      Comment


      • Buna seara tuturor,

        De cand eram eu "mic" (ca si sofer), mi-am dorit sa invat sa conduc corect si una din tehnicile pe care indiferent cat am incercat sa o deprind pe Corsa D 1.3 CDTI nu am reusit este celebrul, faimosul, infamul si ravnitul (de unii).... heel-toe. Nu ca pedalele ar face ceva diferit la masina aia, dar la piciorul meu de dimensiuni non-olimpiene si distanta intre cele doua pedale, imi era practic imposibil sa execut tehnica. Si nu ca nu as fi incercat. Rev-matching, OK, heel-toe, nu multumesc, fa rost de un picior mai mare.

        Cand am luat-o pe Yume, mi-am soptit ca Baiazid in Scrisoarea III, nu ca o sa dau calului ovaz de nu stiu unde, ci ca o sa vada lumea ce heel-toe grand-master suprem o sa fiu. (Stiu ca are rev-matching automat, nu multumesc, nu interesat, a fost dezactivat dupa prima saptamana). Pauza din nou. Ceva de genul, nu subestimati niciodata incapacitatea unui om de a face o chestie. Mai ales cand fizicul nu il ajuta... Ceea ce m-a frustrat destul de tare pentru ca in mintea mea, daca vreti "ii datoram" asta lui Yume din respect pentru oamenii care s-au chinuit sa faca bijuteria asta, pe principiul... noi am construit o masina, tu nu esti in stare sa faci un heel-toe (don't go in there... it's dark)

        Asteptand precum Ileana Cosanzeana venirea jantelor pentru rotile de iarna primesc mesajul fatidic de la colegul de forum Bigbibi care imi spune ca spacer-ul pe care l-a luat pentru FK2 nu e ceea ce trebuie pentru el si ca daca sunt interesat. Calule, mananci ovaz? Da, dar nu din Pristolul de la Roma... de la pedal spacer .
        Zis si facut, jonctiunea s-a facut, pretul a fost convenit, iar colegul forumist a fost mai mult decat galant, ajutandu-ma inclusiv cu montajul pentru ca.. daca era dupa mine, o montam pe bord ca suport de pahare sau scrumiera pentru cuie (doar cand plec in Olanda ).

        Drept pentru care, de vreo saptamana pedalele sunt aliniate (pozitia B, pentru cine este interesat) si pentru mine, ca incepator in astea, diferenta este fenomenal de misto. Aduce pedala de acceleratie mai sus si mai spre cea de frana si dupa o perioada de acomodare cu noul set-up, treaba merge absolut genial.
        In plus, fiind mai apropiate pedalele, e mai... ergonomic, tranzitia intre frana si acceleratie este mai rapida... nu stiu exact cum sa va spun.
        Am inceput sa fac si heel-toe, incet si timid, pentru ca mai e mult pana devine cu adevarat reflex, dar... MERGE!!!!!!

        Pe aceasta cale, doresc sa multumesc inca o data colegului Bigbibi care a fost foarte tare si sa deschid discutia pe topic.

        Seara buna.
        Last edited by Wydarr; 21-11-18, 10:31.
        I believe that we developed a Type R that the driver will fall in love with and will want to drive forever.

        https://www.youtube.com/watch?v=h1YiQwqYV4s

        Comment


        • So, iata ca dupa lupte seculare si 3 (trei) ore de stat la coada la Auto Soft avem incaltaminte de iarna pentru Yume.
          Pe aceasta cale si fara obligatii contractuale, sponsorizari, santaje sau spagi de vreun alt fel, as dori sa apreciez sprijinul si atitudinea urmatorilor:
          1. anvelopemag.ro de unde mi s-a confirmat practic pe loc stocul, DOT-ul si timpul de expediere in perioada de varf. Am primit anvelopele in 2 zile
          2. Boissigny de unde am luat jantele si care s-au dat peste cap sa aduca jantele din Italia cu o saptamana mai devreme decat data indicata de livrare
          3. Auto Soft unde, desi am stat trei ore la coada, s-au ridicat la asteptarile mele (posibil modeste). Cheie dinamometrica, grija in manipulare, serviabili, au raspuns la toate intrebarile (posibil semi-cretine ale) subsemnatului
          In afara de acestia, am interactionat cu vreo 8 alti vanzatori de diverse combinatii de jante, anvelope si montaje si experienta a fost.. hai sa spunem ridicola pentru cineva care se pregateste sa sparga vreo 6000 de RON pe aventura asta. Nu stiu daca este putin sau mult, dar... anumite experiente as vrea sa le uit. REPEDE.

          Jantele sunt MSW, anvelopele GoodYear UltraGrip Performance Gen-1 si rezultatul:







          Ah.. si prezoanele originale...
          I believe that we developed a Type R that the driver will fall in love with and will want to drive forever.

          https://www.youtube.com/watch?v=h1YiQwqYV4s

          Comment


          • Gume din astea am folosit si eu pe ATR si desi erau vechi (au venit cu masina, erau cumparate de fostul proprietar) mi s-au parut niste super anvelope SPORT de iarna. Se comporta excelent pe uscat, ud, schimbari de directie etc. Buna alegere pentru masina asta!
            '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

            Comment


            • Nu merg puse capacele cu H pe centrul rotii?
              "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

              '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

              Comment


              • Salve octi_b, scuze acum am vazut mesajul.
                Sincer, habar nu am. Omul de la AutoSoft a pus capacele de la MSW, le-am lasat si eu.
                O sa incerc maine dimineata sa vad daca merg. Oricum cred ca ar arata mai bine cu H-urile rosii.
                In alta ordine de idei.. banuiesc eu ca ati vazut pe la noi masini cu nas si coarne de ren.. ma gandeam ca nasul il are deja rosu, sa ii iau si coarne
                (glumesc... cred)
                I believe that we developed a Type R that the driver will fall in love with and will want to drive forever.

                https://www.youtube.com/watch?v=h1YiQwqYV4s

                Comment


                • Salut, imi spui si mie te rog doua detalii!

                  Ce dimensiuni alternative ai la jante/anvelope in cartea masinii?

                  Ce consumuri reale ai la:
                  -mers normal in oras (viteze normale de oras cu ambuteiaje trafic bara la bara incalzit/racorit masina inainte de plecare)
                  -mers normal afara (pana in 130 relaxat)
                  -mers tare afara (si peste 130 dar cu depasiri in forta)?
                  Last edited by Dan P; 12-01-19, 18:51.
                  ....

                  Comment


                  • Originally posted by Wydarr View Post
                    In alta ordine de idei.. banuiesc eu ca ati vazut pe la noi masini cu nas si coarne de ren.. ma gandeam ca nasul il are deja rosu, sa ii iau si coarne
                    (glumesc... cred)
                    Pai ar trebui sa ii pui cel putin 4, ca daca transformam caii in reni, ies cativa . Ti-as fi dat un big like pt fraza de mai sus, multa lume nebuna pe strazi si nu numai.

                    Originally posted by Dan P View Post
                    Ce dimensiuni alternative ai la jante/anvelope in cartea masinii?

                    Ce consumuri reale ai la:
                    -mers normal in oras (viteze normale de oras cu ambuteiaje trafic bara la bara incalzit/racorit masina inainte de plecare)
                    -mers normal afara (pana in 130 relaxat)
                    -mers tare afara (si peste 130 dar cu depasiri in forta)?
                    Salut! Scuze ca ma bag , echivalenta e 235/40 R18, jante 18" x 8J. Cat despre consum, nu am apucat sa vad exact. In aproape 12k km, dintre care undeva la jumate au fost facuti in oras (si in mare parte schimbat in ture si in oras si in afara), plus o data pe circuit (vreo 5 sesiuni, mers tare), calculatorul de bord arata 11.7%. Din ce am observat pana acum, arata cu 0.4-0.5% mai putin.

                    '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
                    '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
                    Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

                    "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

                    Comment


                    • Salutare,

                      Dimensiunile de la jante / roti - ce a spus Sheva_C
                      Consum (la cum conduc eu)
                      - Urban: pe traseul meu care inseamna Bucuresti de la est la vest dimineata si de la vest la est seara - cam 14.x - 15
                      - Extraurban - linistit.. am mers foarte, foarte, foarte putin asa (si in rodaj, in viteza a 6-a la 3500 RPM se duce spre 160 cred) - din cate imi aduc aminte, in jur de 10-ish.
                      - Extraurban - mers pe autostrada + drum de 2 benzi / sens - 170 - 210 pe autostrada, 120 - 160 pe drumul european, cam 13-ish.

                      Consumul pe ultimii 6500 km - 75% urban - 25% extraurban - 14. (ma uit cand ajung acasa si iti spun exact)
                      I believe that we developed a Type R that the driver will fall in love with and will want to drive forever.

                      https://www.youtube.com/watch?v=h1YiQwqYV4s

                      Comment


                      • Multam baieti!
                        Deci putin mai mult decat Type S-ul meu.
                        ....

                        Comment


                        • With great power comes great responsibility...em... fuel consumption
                          I believe that we developed a Type R that the driver will fall in love with and will want to drive forever.

                          https://www.youtube.com/watch?v=h1YiQwqYV4s

                          Comment


                          • Am ajuns acasa, deci cum am promis, revin cu ce date am extras din trip computer:
                            • 6846 km - 13.7% consum (proportia este cum va spuneam, cam 75% urban - 25% extraurban)
                            • 364 km (din care 200 extraurban deci cam 55%) - 11.4 % consum
                            • 147 km (100% urban) - 15.9 % consum
                            Sper ca va ajuta.

                            P.S. O parte din diferenta de consum urban intre mine si Sheva_C vine probabil si de la diferenta intre traficul din Bucuresti vs. Constanta, unde mai poti sa te mai misti cat de cat...
                            I believe that we developed a Type R that the driver will fall in love with and will want to drive forever.

                            https://www.youtube.com/watch?v=h1YiQwqYV4s

                            Comment


                            • Salutare tuturor,

                              N-am mai postat de mult pe aici, si se impunea o resuscitare, mai ales ca s-au mai intamplat chestii...
                              Masina consuma ulei!!! (Just kidding, ma asteptam).
                              Avand in vedere regimul de conducere (dupa ce se incalzeste, merg destul de turat), a luat cam 500ml dupa 3000 km, deci trebuie sa ma duc pana la Asko să mai iau un bidon.

                              În altă ordine de idei, în ultimele două luni, parcă sau înmulțit situațiile în care am probleme cu introdusul în viteza I de pe loc.
                              Când merg la revizie (mai am cam 3500 km de "viață") o să le menționez de problemă.

                              P.S. problema nu este ca in alte cazuri în care ronțăie când treci din viteza I în a doua, ci pur și simplu când vrei să pleci se la semafor.
                              Si prin "s-au înmulțit" au fost probabil vreo 4 in ultimele doua luni.. vedem
                              I believe that we developed a Type R that the driver will fall in love with and will want to drive forever.

                              https://www.youtube.com/watch?v=h1YiQwqYV4s

                              Comment


                              • Salut

                                Imi pare rau. N-am prea vazut asa ceva pe forumurile de CTR (UK, US). Ma gandesc sa nu fie datorat faptului ca motorul functioneaza sub regimul de temperatura optima. Piesele nu se "dilata" complet. Din cauza asta ajunge ulei in cilindru banuiesc. La cat de lent e traficul in Bucuresti e greu sa incalzesti un astfel de motor mai ales iarna.
                                De curiozitate cati km ai pana acum? Intreb pentru ca am inteles ca in calculul intervalului dintre revizii algoritmul ia in considerare si mersul cu motorul "rece".

                                Nu stiu ce sa zic, as merge la turatii mai joase dar unde-i distractia dupa aia...

                                Comment

                                Working...
                                X