WYDARR: '18 Honda Civic Type R GT Polished Metal Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema de trecere din treapta a 5-a in a 4-a o am si eu. Am crezut initial ca este o problema a mea de coordonare (folosesc mai mult cutie AT), apoi m-am gandit ca este de la un tampon cutie sau motor. Am verificat si nu s-au confirmat probleme la tampoane. Se intampla sa nu intre in tr. a 4-a la viteze mari, cand incerc sa retrogradez pentru a ma inscrie intr-un viraj. Nu am avut timp sa studiez acest lucru pe forumuri, dar vad deja ca este o problema care se intampla si la altii.
    Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
    Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

    ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
    ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

    Comment


    • Salutare! Cred ca te-am vazut astazi pe la AFI! Arata demential masina! Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente!

      Comment


      • Originally posted by phoe9x View Post
        Salutare! Cred ca te-am vazut astazi pe la AFI! Arata demential masina! Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente!
        Salve si multumesc.
        Initial nu m-am uitat la data postului tau si credeam ca m-ai vazut astazi cand iesirea din parcare a durat 15 minute si.. probabil nu eram cea mai sociabil-prietenos-civilizata persoana la volan.
        Mai ales ca, pentru soferii romani (o mare parte din ei), plecarea din rampa pe ploaie este... ceva intre sport extrem si cascadorie de film.
        Din pacate nu au venit inca toate piesele, astept front splitter-ul care trebuie inlocuit complet la ultima lovire in parcare asa ca.. sunt in continuare cu ea un pic.. incompleta.
        Nu e ideal, dar cel putin la condus nu se simte.
        I believe that we developed a Type R that the driver will fall in love with and will want to drive forever.

        https://www.youtube.com/watch?v=h1YiQwqYV4s

        Comment


        • Salut! Pana acum nu am reusit sa las un comentariu postarii tale asa ca pentru inceput multumesc pentru informatiile oferite, au fost destul de decisive in luarea deciziei de a achizitiona si eu un CTR. Iti doresc toate cele bune si fara evenimente in viitor! Ce ai patit pana acum parca a fost dintr-un cosmar.

          Comment


          • So.. cosmarul este pe punctul de a se incheia. Yume este in service de miercuri si luni va fi gata, ca noua.
            Plus un schimb de ulei pentru ca, se aprinsese avertismentul de 1500 de km si plec in curand in concediu. De ce sa ma doara capul.

            Originally posted by Ovp View Post
            Salut! Pana acum nu am reusit sa las un comentariu postarii tale asa ca pentru inceput multumesc pentru informatiile oferite, au fost destul de decisive in luarea deciziei de a achizitiona si eu un CTR. Iti doresc toate cele bune si fara evenimente in viitor! Ce ai patit pana acum parca a fost dintr-un cosmar.
            Ma bucur ca am ajutat cat de putin cu informatii la decizia ta de cumparare. Mai lucrez acum la convingerea unui coleg de serviciu si forum in a-l atrage la partea intunecata a fortei Honda (cred ca ar opta pentru cea neagra ).
            THE POWER OF THE CTR COMPELS YOU! Sau.. cum spune chiar in showroom:



            Tragand o linie imaginara dupa aproape 5000 de kilometri facuti si in oras si pe langa, masina asta este, din punctul meu de vedere, tot ce mi-as fi putut dori, pentru Romania, ca raport pret / calitate / dotari / caracter practic (practicality.. deh engleza) / performanta / aspect exterior si interior.
            Este chiar acolo in punctul meu de echilibru: mai spatioasa, mai confortabila si mai silentioasa decat Focus RS, mai "salbatica" si mai cu personalitate decat Golf R, muuuult mai ieftina decat un (R)S3 sau A45 AMG.
            In mod cert nu este masina perfecta pentru toti iubitorii de hot-hatch, dar cel putin pentru mine.. este. Daca nu mi-ar ciocani-o cate cineva la fiecare 1500 de km. Ceea ce nu o face mai putin perfecta, doar un pic mai frustrant ca nu e "intreaga".

            Este adevarat de asemenea ca este un fel de "badge of honor", ca probabil nu o voi exploata niciodata la mai mult de 4/10 din ceea ce poate, pentru ca drumurile publice nu sunt locul sa o faci daca ai capul pe umeri si mintea la locul ei.
            Nu ca nu o poti face, Romania este plina de oameni care conduc la limita, bazandu-se ca ceilalti ii feresc, care se cred toti cu ADN de Fitipaldi si noroc de Domino (pentru cine a vazut Deadpool 2). De asta si avem stirile pe care le avem de pe soselele noastre.

            Dar undeva in interior, cred ca ii sunt dator lui Yume sa nu fiu bizon, sa arate lumea in trafic cu degetul aratator la ce masina minunata este, nu cu cel mijlociu la ultima manevra in-extremis de depasire vedeta, demna de propriul ei film pe TraficTube.
            Cred ca noi, ca proprietari de CTR avem un fel de datorie de onoare fata de oamenii care au pus efort si pasiune in masina asta sa faca un Type R de care sa te indragostesti si sa vrei sa il conduci pentru totdeauna..
            Sunt absolut convins ca sunt masini de zeci de ori mai competente dpdv mecanic, tehnic, dar aici sub capota bate o inima mare.

            Va doresc o seara buna tuturor si va doresc sa spuna partenerii din trafic despre comportamentul vostru la volan: Da! Normal ca merge ca un domn.. Are HONDA.
            I believe that we developed a Type R that the driver will fall in love with and will want to drive forever.

            https://www.youtube.com/watch?v=h1YiQwqYV4s

            Comment


            • Cita dreptate ai! Ieri pe "bulevardul de viteza" Zarnesti - Vulcan - Codlea eu mergeam ca habaucu' cu 150 cu un Logan 1.0 si pe sensul celalat un CTR negru venea cumintel neavind mai mult de 90. O fi vreo supracompensare in lipsa puterii reale (altfel motorasul de Logan e o surpriza foarte placuta pentru mine) sau cum or fi numid-o psihologii.
              "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

              Comment


              • De curiozitate, cam ce consum are un Type-R din asta nou, prin oras, pe afara etc.? Si cam la ce viteza medie, daca se poate?

                In plus, e pe undeva vreo descriere mai in detaliu cu motorasul asta turbo? E twin scroll, twin turbo sau simplu? Pentru R18 si K20 parca era ceva fain scris pe asia.vtec dar pentru FK8 (chiar, care e codul motorului, K20C cumva?)
                "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

                '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

                Comment


                • Originally posted by Io si Ea View Post
                  Cita dreptate ai! Ieri pe "bulevardul de viteza" Zarnesti - Vulcan - Codlea eu mergeam ca habaucu' cu 150 cu un Logan 1.0 si pe sensul celalat un CTR negru venea cumintel neavind mai mult de 90. O fi vreo supracompensare in lipsa puterii reale (altfel motorasul de Logan e o surpriza foarte placuta pentru mine) sau cum or fi numid-o psihologii.
                  Ca sa clarific o chestie referitor la comportamentul in trafic. De mers, merg destul de tare si turat. Dar ceea ce nu fac este, inclusiv pe autostrada, sa ma bag la un metru in spatele vreunei masini si sa stau acolo pana se sperie suficient de tare si se da la o parte.
                  Sau doamne fereste, sa dau flash-uri. E loc pe drum, foarte bine, ii scot un pic plamanii la aerisit. Nu e loc pe drum.. stau cuminte.


                  Originally posted by octi_b View Post
                  De curiozitate, cam ce consum are un Type-R din asta nou, prin oras, pe afara etc.? Si cam la ce viteza medie, daca se poate?

                  In plus, e pe undeva vreo descriere mai in detaliu cu motorasul asta turbo? E twin scroll, twin turbo sau simplu? Pentru R18 si K20 parca era ceva fain scris pe asia.vtec dar pentru FK8 (chiar, care e codul motorului, K20C cumva?)
                  Dupa cum spuneam pe threadul lui Ovp, mie imi consuma 15-ish in oras, fara Start/Stop (pe care il dezactivez in "checklist"-ul de pornit avionul em... pe Yume )
                  Drumul de baza este la ora de varf traversarea Bucurestiului E-V

                  In afara, la 175 km/h imi ia cam 11.3 - 11.5.
                  Merg destul de turat, schimb mereu intre 4 si 5K RPM, aproape niciodata la linia rosie. Sau la sageata verde... Care saraca, din bun simt, la un moment dat se stinge.

                  Referitor la motor, Savagegeese are o descriere sumara a motorului aici (single scroll turbo, K20C1):
                  https://youtu.be/eAWxB9x3SrE?t=13m57s

                  https://www.savagegeese.com/home/the...plemental-info

                  Daca vrei ceva MULT mai in detaliu, peste ceea ce imi propun sa cunosc eu despre masina, ai aici destul de in detaliu, seria "Type R Tech inspection" de la VTEC Academy:

                  https://www.youtube.com/watch?v=E8YiRDodASE

                  cu motorul dat jos de la 17:00

                  https://youtu.be/E8YiRDodASE?t=17m15s

                  Plus, filmul dedicat motorului propriu-zis (spune partea I, dar nu am gasit si partea a II-a):

                  https://www.youtube.com/watch?v=KvDwaGwNXLw


                  Hope this helps.
                  P.S. Ar fi interesant daca alti posesori de FK8 ar posta, consumurile lor.

                  Seara buna
                  I believe that we developed a Type R that the driver will fall in love with and will want to drive forever.

                  https://www.youtube.com/watch?v=h1YiQwqYV4s

                  Comment


                  • Eu pot sa spun ca dupa un calcul facut de mine, la litri de benzina consumati si numarul de km rulati am un consum de 10l/100km. In bord imi arata 9,5. In oras nu am fost atent, si nici nu as avea vreo pretentie prea mare. Aici depinde si foarte mult de modul de condus, mie imi place sa plec destul de lin de pe loc, cu toate ca daca sunt primul la semafor tot raman destul de in spate restul masinilor. Asa ca o idee, daca vrei sa mergi economic se poate, daca reusesti sa schimbi in asa fel incat sa mergi constant la 2500 rpm e o masina cat se poate de normala.

                    La fel ca mai sus, daca traficul pe autostrada este permisiv merg, nu stau sa ma rog in masina, daca nu, pastrez distanta.

                    Comment


                    • Ce mi-a... sa zicem produs mintea asa de marti seara.
                      Noi, proprietari de CTR, sa ne combinam sa punem creierii pe moate anturajului.
                      Inchipuiti-va 5 proprietari de CTR-uri, de culori diferite, facand in fecare zi a saptamanii schimb de masini intre ei.
                      Va dati seama vecinii... colegii de serviciu... nici Dunarea asta la cota de alarma de inundatii nu ne mai spala...
                      I believe that we developed a Type R that the driver will fall in love with and will want to drive forever.

                      https://www.youtube.com/watch?v=h1YiQwqYV4s

                      Comment


                      • Originally posted by Wydarr View Post
                        Ce mi-a... sa zicem produs mintea asa de marti seara.
                        Noi, proprietari de CTR, sa ne combinam sa punem creierii pe moate anturajului.
                        Inchipuiti-va 5 proprietari de CTR-uri, de culori diferite, facand in fecare zi a saptamanii schimb de masini intre ei.
                        Va dati seama vecinii... colegii de serviciu... nici Dunarea asta la cota de alarma de inundatii nu ne mai spala...
                        Banuiesc ca inca nu ti-ai recuperat masina din service . Am vazut-o ieri dupa amiaza acolo.

                        Comment


                        • Muhahahaha!
                          Am recuperat-o astazi pe frumoasa!
                          Cu ochiul meu neprofesionist, reparatiile au fost facute SUPER.
                          Jos palaria pentru oamenii de la Asko care s-au purtat mai mult decat exemplar.
                          Mai este de venit front splitter-ul (cel care venise era mai avariat de transport, decat cel original de contactul cu Bizonus bucurestiensis), dar este o operatiune neglijabila ca si timp.
                          Cat de curand fac poze cu before / after si le pun.

                          Edit: Plus schimb de ulei 0W20 Honda si filtru.
                          Wydarr
                          Senior Member
                          Last edited by Wydarr; 25-07-18, 22:46.
                          I believe that we developed a Type R that the driver will fall in love with and will want to drive forever.

                          https://www.youtube.com/watch?v=h1YiQwqYV4s

                          Comment


                          • Ulei 0W20 la Type-R??!
                            Dati cu pietre, aruncati cu rosii
                            "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

                            '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

                            Comment


                            • Asta recomanda Honda, dar evident ca noi toti ceilalti stim mai bine ce are nevoie masina )
                              Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
                              Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
                              1000 Locuri de vizitat in Romania

                              Comment


                              • Hello all,

                                Fiind zilele acestea (not) undercover in parohie la Sheva_C (more or less), am avut placuta surpriza de a da la plaja de un FN2 cu numere de Germania.

                                Pentru ca asa mi s-a parut firesc, am parcat spate in spate ca sa lasam fetele sa depene povesti automobilistice vechi si noi.
                                Nu stiu daca si celalalt proprietar a facut poze, dar noi nu am ratat ocazia.

                                In afara de asta, singurul lucru notabil este ca am experimentat pe mana mea (la propriu) cum este schimbatorul de viteze dupa ce lasi masina sa bata soare in el... Frige ca dracu'. Ma gandesc serios sa ii iau o caciulita.
                                Pe principiul, parchez, trag frana de mana, inchid geamurile, pun caciula pe schimbator si imi vad de drum. Poate vorbesc cu vreo matusa sa imi faca ceva de borangic. Sau merinos.
                                Stau sa ma gandesc daca o faceau din titan in loc de aluminiu daca frigea mai putin...

                                Acestea fiind spuse, salutari de la mare. De abia astept sa ajung inapoi acasa sa decontaminez masina dupa o saptamana+ de sare, plus apa, plus nisip, plus praf, plus soareci. Din aia periculosi care manaca pufuleti si ciocolata. Sau pufuleti cu ciocolata.

                                Spor
                                I believe that we developed a Type R that the driver will fall in love with and will want to drive forever.

                                https://www.youtube.com/watch?v=h1YiQwqYV4s

                                Comment

                                Working...
                                X