Salve tuturor,
Dupa multe peripetii, ieri am intrat in posesiunea bestiutei pe care de mult o vanez.
Cu aceasta ocazie, am finalizat probabil vreo 8 luni de framantari interioare, vizualizat de 800 de ori pe zi toate review-urile de pe youtube si citit de 1000 de ori pe zi toate articolele. Type R, Focus RS, Golf R, Subaru, Type R din nou.. you get the picture.
Am avut 1000% buy-in-ul jumatatii mele mai bune pe care am adus-o la exasperare. Cred cu tarie ca daca mai dura o luna, imi facea o lobotomie in somn. Dupa ce ma sufoca cu perna.
Ideea era ca emotional a fost dragoste la prima vedere masina, dar am vrut ca alegerea sa nu fie doar pentru ca "mi s-a pus pata".
Asa ca, din august anul trecut, dar mult mai accentuat din noiembrie de cand am depus taxa de rezervare, a fost un sir nesfarsit de aratat diverse masini in trafic sotiei si intreband: nu ar fi mai OK marca X, modelul Y.
So, primele impresii, care nu sunt relevante fara doua propozitii de background: pana la CTR, am avut in folosinta temporara un Megane II RS, dar masina de zi cu zi a fost un Opel Corsa D 1.3 CDTi. De 75 CP (don't laugh).
Asa ca, pentru mine este ca si cum am fost transportat din evul mediu in anul 2540.
Sunt innebunit dupa cum arata, profilul jos de "Batmobile" dupa cat de lata vs. inalta este, dupa toate muchiile, unghiurile, eleron, chestii. (Stiu, varsta mentala a subsemnatului - 8 ani. Maxim).
Va fi masina principala de familie (noi + doi soricei) si daily driver pentru Bucuresti (cam 25 km dus-intors pentru munca, plus colaterale).
Am avut (si inca am) temeri mari pentru ca este cu aproape 15 cm (inclusiv oglinzile) mai lata decat Corsa si pe stradutele pe care te baga Waze... cum spune nevasta-mea, conduc ca un pensionar de 80 de ani care a luat pe naspa reinnoirea permisului auto. A doua oara. (Nu ca asa as conduce de obicei... )
Prima zi a fost... uneventful. Am luat masina din Chiajna si... am lasat-o direct la baietii de la HighClassDetailing pentru Nanolex dublu strat plus tratamentul hidrofob de geamuri. Eram asa de anesteziat cand am lasat-o ca le-am dat cheia si.. am plecat. Nu proces verbal, nimic. Anyways, dupa 7 ore de tortura, am luat inapoi masina. Si vreau sa spun ca impresia este WOW. Masina pare acoperita cu un strat de sticla, extrem de placut la atingere (satinat). Astept prima ploaie sa vad cum se comporta si suprafetele vitrate. (Pozele sunt dupa Nanolex)
In acest moment sunt in faza in care descopar treptat masina, fara sa ma grabesc. Am faruri care se aprind singure si vede indicatoarele de trafic . Maine incerc sa pornesc stergatoarele.
Prin septembrie cred ca ajung sa activez si modul R+.
Lasand gluma la o parte, masina este fantastica. Iar modul in care isi modifica comportamentul intre cele trei moduri este... schizofrenic.
In Bucuresti merg in modul Confort, iar nevasta-mea observa ca este destul de silentioasa (Megane-ul avea blow-off si o evacuare mai nazdravana). Bag eu in modul Sport (deh, suntem de 15 ani impreuna dar.. tot o impresionez eu) si.. masina suna altfel. E mai suparata, mai nervozica mai.. WOW. (Nu glumeam.. R+ l-am activat doar la semafor sa vad cum se face bordul rosu)
De Pasti fac primul drum mai lung si, desi nu am fost niciodata pana acum, ma gandesc in vara sa ajung la Adancata.
Ar fi prima experienta pe circuit (m-am mai dat acum vreo 10 ani cu o masina de NASCAR, dar nu cred ca se pune) si cred ca va dati seama cam cum o sa fie.
Ma gandeam chiar sa iau "Experienta Civic Type R" ca sa am un pic de ajutor.
All in all, inca nu realizez ca avem un nou membru mecanico-electronico-minunat al familiei pe care o cheama Yume (vis). Merg la masina si ma minunez cat de cu totul si cu totul altfel arata fata de toate BMW-urile si Mercedes-urile si alte alea de pe sosea. Si dupa, realizez ca.. e a noastra.
V-am plictisit destul pentru primul post, asa ca poz(n)e. Dar inainte de ele, as dori sa ii multumesc lui Taz care m-a ajutat cu sfaturi, lui Alex de la Asko pe care cred ca l-am innebunit cu capul (sorry) si lui Bogdan care a fost de mare ajutor cu Leasing-ul si toate actele.
Dupa multe peripetii, ieri am intrat in posesiunea bestiutei pe care de mult o vanez.
Cu aceasta ocazie, am finalizat probabil vreo 8 luni de framantari interioare, vizualizat de 800 de ori pe zi toate review-urile de pe youtube si citit de 1000 de ori pe zi toate articolele. Type R, Focus RS, Golf R, Subaru, Type R din nou.. you get the picture.
Am avut 1000% buy-in-ul jumatatii mele mai bune pe care am adus-o la exasperare. Cred cu tarie ca daca mai dura o luna, imi facea o lobotomie in somn. Dupa ce ma sufoca cu perna.
Ideea era ca emotional a fost dragoste la prima vedere masina, dar am vrut ca alegerea sa nu fie doar pentru ca "mi s-a pus pata".
Asa ca, din august anul trecut, dar mult mai accentuat din noiembrie de cand am depus taxa de rezervare, a fost un sir nesfarsit de aratat diverse masini in trafic sotiei si intreband: nu ar fi mai OK marca X, modelul Y.
So, primele impresii, care nu sunt relevante fara doua propozitii de background: pana la CTR, am avut in folosinta temporara un Megane II RS, dar masina de zi cu zi a fost un Opel Corsa D 1.3 CDTi. De 75 CP (don't laugh).
Asa ca, pentru mine este ca si cum am fost transportat din evul mediu in anul 2540.
Sunt innebunit dupa cum arata, profilul jos de "Batmobile" dupa cat de lata vs. inalta este, dupa toate muchiile, unghiurile, eleron, chestii. (Stiu, varsta mentala a subsemnatului - 8 ani. Maxim).
Va fi masina principala de familie (noi + doi soricei) si daily driver pentru Bucuresti (cam 25 km dus-intors pentru munca, plus colaterale).
Am avut (si inca am) temeri mari pentru ca este cu aproape 15 cm (inclusiv oglinzile) mai lata decat Corsa si pe stradutele pe care te baga Waze... cum spune nevasta-mea, conduc ca un pensionar de 80 de ani care a luat pe naspa reinnoirea permisului auto. A doua oara. (Nu ca asa as conduce de obicei... )
Prima zi a fost... uneventful. Am luat masina din Chiajna si... am lasat-o direct la baietii de la HighClassDetailing pentru Nanolex dublu strat plus tratamentul hidrofob de geamuri. Eram asa de anesteziat cand am lasat-o ca le-am dat cheia si.. am plecat. Nu proces verbal, nimic. Anyways, dupa 7 ore de tortura, am luat inapoi masina. Si vreau sa spun ca impresia este WOW. Masina pare acoperita cu un strat de sticla, extrem de placut la atingere (satinat). Astept prima ploaie sa vad cum se comporta si suprafetele vitrate. (Pozele sunt dupa Nanolex)
In acest moment sunt in faza in care descopar treptat masina, fara sa ma grabesc. Am faruri care se aprind singure si vede indicatoarele de trafic . Maine incerc sa pornesc stergatoarele.
Prin septembrie cred ca ajung sa activez si modul R+.
Lasand gluma la o parte, masina este fantastica. Iar modul in care isi modifica comportamentul intre cele trei moduri este... schizofrenic.
In Bucuresti merg in modul Confort, iar nevasta-mea observa ca este destul de silentioasa (Megane-ul avea blow-off si o evacuare mai nazdravana). Bag eu in modul Sport (deh, suntem de 15 ani impreuna dar.. tot o impresionez eu) si.. masina suna altfel. E mai suparata, mai nervozica mai.. WOW. (Nu glumeam.. R+ l-am activat doar la semafor sa vad cum se face bordul rosu)
De Pasti fac primul drum mai lung si, desi nu am fost niciodata pana acum, ma gandesc in vara sa ajung la Adancata.
Ar fi prima experienta pe circuit (m-am mai dat acum vreo 10 ani cu o masina de NASCAR, dar nu cred ca se pune) si cred ca va dati seama cam cum o sa fie.
Ma gandeam chiar sa iau "Experienta Civic Type R" ca sa am un pic de ajutor.
All in all, inca nu realizez ca avem un nou membru mecanico-electronico-minunat al familiei pe care o cheama Yume (vis). Merg la masina si ma minunez cat de cu totul si cu totul altfel arata fata de toate BMW-urile si Mercedes-urile si alte alea de pe sosea. Si dupa, realizez ca.. e a noastra.
V-am plictisit destul pentru primul post, asa ca poz(n)e. Dar inainte de ele, as dori sa ii multumesc lui Taz care m-a ajutat cu sfaturi, lui Alex de la Asko pe care cred ca l-am innebunit cu capul (sorry) si lui Bogdan care a fost de mare ajutor cu Leasing-ul si toate actele.
Comment