TAZ: '17 Honda Civic TypeR GT Championship White

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Masinuta are undeva pe la 7k de km si fara incidente pana acum si sper sa o tina asa inca 10ani

    Azi m-am trezit cu "probleme" la ea. In drum spre munca am simtit ca ceva nu e ok cu rotile, suspensia se simtea ca si cand ar fi in R si nu confort, mult mai sensibila de denivelari. Pe drum bun simteam ca parca aveam o piatra in anvelopa, mici vibratii in trenul de rulare...la inspectia vizuala...pana fata dreapta. Anvelopele sunt ROF, primele de altfel ptr mine de acest fel si la care sa experimentez si o pana, si partea proasta e ca senzorul (de rotatie\ABS etc, ca nu are senzor de presiune) nu a zis nimic.

    Vreau sa-i avertizez pe ceilalti posesori de FK8 sa fie atenti, semnele de pana sunt foarte "fine" si posibil sa nu-ti dai seama. Eu sunt destul de sensibil la orice schimbare de comportament, ca sotia zice ca sunt "nebun"

    Gaura e destul de maricica, gen diametrul unui pix, deci s-a desumflat destul de repede.

    Toate cele bune si sa ne vedem la Nationala cu bine
    '17 Civic TypeR FK8 Championship White
    '08 RAV4 2.0 VVTi 4WD
    ex : 06' Civic 5d 2.2 i-CTDI 140cp
    ex: '09 Civic TypeR Nighthawk Black

    Comment


    • Ghost a implinit 1 an sambata pe 20 Oct si ~10250km. Fara incidente si sa o tinem tot asa

      La plusuri nu prea as sti cu ce sa incep ca sunt foarte multe asa ca ar fi mai usor sa vorbesc de minusuri ca sunt putine

      Cel mai mare minus e HU-ul, asa cum au zis si altii, e o...porcarie. Sincer cred ca e un single core la 1Ghz cu 512mb Ram cu Android pe el...se misca prost si daca mai pui si ceva pe el, sacadeaza de nu poti deschide waze si da adresa in mai putin de 5min. Nu pot sa cred ca au pus asa ceva pe o masina la pretul asta, cand orice chinezarie decenta costa 500E si rupe...stiu ca am avut pe FN2 pus un 2din cu Android full si mergea super bine (quad la 1.7-2Ghz cu 2Gb Ram, etc). Astept sa apara un mod de a schimba HU-ul cu unul aftermarket, trebuiesc iar cabluri cu cip ca sa faca legatura intre HU si OBC (avem temperatura si controlul pe HU, plus multe alte setari...o sa fie complicat).

      Alt minus ar fi calitatea unora dintre materialele folosite la interior, dar pot trece peste asta, chiar daca unele par sa aiba o viatza scurta.

      Anvelopele de vara, cele cu care a venit masina - Conti Sport Contact 6, s-au "topit" in ~ 7k km si acum pot face masina sa danseze putin Deja m-am uitat dupa optiunile pe 20" si am ramas la 3: Dunlop RT2, GY F1 A3 si Falken Azenis FK510 . Sincer Falken-urile, anvelope japoneze specializate pe UHP, imi fac foarte tare cu ochiul avand un pret extrem de bun dar si in teste sunt foarte apropiate de cele premium (in unele teste sunt cotate peste GY, Dunlop si Conti (Premium si nu Sport) iar pe ud fiind cam cele mai bune (peste PS4s, Conti SC6, etc) ceea ce le-ar face foarte bune ptr daily car

      http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Fa...enis-FK510.htm
      https://www.youtube.com/watch?v=00yq6wM7hdw - istoria scurta a Falken

      Daca sa trec de la 20" la 18-19" pentru vara, inca nu m-am hatarat pentru ca m-am cam obisnuit si cu cele pe 20". E drept ca daca drumul e mai prost, castigi ceva confort cu niste jante de dimensiuni mai mici.

      '17 Civic TypeR FK8 Championship White
      '08 RAV4 2.0 VVTi 4WD
      ex : 06' Civic 5d 2.2 i-CTDI 140cp
      ex: '09 Civic TypeR Nighthawk Black

      Comment


      • La mulți ani bestiuței Taz.
        Să te bucuri Ón continuare de ea.
        I believe that we developed a Type R that the driver will fall in love with and will want to drive forever.

        https://www.youtube.com/watch?v=h1YiQwqYV4s

        Comment


        • Salutare!
          Maine este truck day pe Adancata...
          Mai am un rest de anvelope...😊
          Se baga cineva?

          Comment


          • Originally posted by Taz View Post
            Ghost a implinit 1 an sambata pe 20 Oct si ~10250km. Fara incidente si sa o tinem tot asa
            Ai facut vreo revizie pana acum? Placutele le- ai schimbat? Daca da, cu ce costuri si unde? Multumesc!

            Honda Accord Type S 2.4 190 CP, Touareg 3.0 V6 240 CP
            epitesti.ro
            anunturi.epitesti.ro

            Comment


            • Salut Sorin,

              Am schimbat doar ulei-ul pe la ~4-5k km, dupa ce am fost pe Adancata la putin timp mi-a ziws computerul de bord ca trebuie sa trec pe la service.

              Nu am schimbat inca placutele, dar e posibil sa trebuiasca in curand.
              CB-ul zice ca as mai avea cam 2k km pana la revizia mare, chiar daca am facut anul si peste 10k km...o sa incerc sa ajung in urmatoarea perioada la Asko sa fac revizia.
              Eu o sa merg la Asko, asa am facut si pana acum, cat timp au politica ca pot aduce eu consumabilele daca doresc.

              Acum sunt la intrebarea ce ulei?
              '17 Civic TypeR FK8 Championship White
              '08 RAV4 2.0 VVTi 4WD
              ex : 06' Civic 5d 2.2 i-CTDI 140cp
              ex: '09 Civic TypeR Nighthawk Black

              Comment


              • Eu am bagat motul 0w20
                "In 30 years, Honda has made 15 million V-Tec System and they have never, not even once single failure" - Jeremy Clarkson Top Gear.

                The Power of Dreams

                Comment


                • Salut! M-am pregatit si eu de iarna cu niste jante pe 18", dar pana atunci am vazut ca e track day pe 15 Nov (inca n-am montat anvelopele de iarna). Si am inceput sa caut niste anvelope de vara (18") cara sa fie cat de cat ok pe circuit, caci nu prea vad rostul de a lua semi-slick. Se duc prea repede si nefiind pilot, chiar nu merita diferenta de timp pe tura. La fel, nu prea as vrea sa le tocesc pe cele pe 20" pe circuit. Ma gandeam sa aleg intre Falken-urile de care ai zis si tu, Hankook Ventus S1 Evo2 ori Ventus V12 Evo2, Toyo Proxes Sport. Pareri?
                  P.S. Ne vedem pe 15 nov pe circuit? Mi-am luat inima-n dinti si am zis sa vin cu FK8-ul .
                  '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
                  '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
                  Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

                  "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

                  Comment


                  • Originally posted by Taz View Post
                    Salut Sorin,

                    Am schimbat doar ulei-ul pe la ~4-5k km, dupa ce am fost pe Adancata la putin timp mi-a ziws computerul de bord ca trebuie sa trec pe la service.

                    Nu am schimbat inca placutele, dar e posibil sa trebuiasca in curand.
                    CB-ul zice ca as mai avea cam 2k km pana la revizia mare, chiar daca am facut anul si peste 10k km...o sa incerc sa ajung in urmatoarea perioada la Asko sa fac revizia.
                    Eu o sa merg la Asko, asa am facut si pana acum, cat timp au politica ca pot aduce eu consumabilele daca doresc.

                    Acum sunt la intrebarea ce ulei?
                    Pai nu era vb ca au facut un ulei super special fix pentru modelul asta? De ce nu il pui pe ala OEM?
                    '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                    Comment


                    • Sheva_C
                      Senior Member
                      Sheva_C : in timpul saptamanii e mega greu pentru mine. Acum gumele de vara sunt la martor pe fata si a inceput sa dea si din fund . Inca nu am luat altele.

                      Xander
                      Senior Member
                      Xander : Pai cand am schimbat la 4-5k, am pus OEM sau ce mi-a pus Asko. Ma gandeam daca sa schimb sau nu...poate exista optiuni mai bune
                      '17 Civic TypeR FK8 Championship White
                      '08 RAV4 2.0 VVTi 4WD
                      ex : 06' Civic 5d 2.2 i-CTDI 140cp
                      ex: '09 Civic TypeR Nighthawk Black

                      Comment


                      • Anvelopele de vara, cele cu care a venit masina - Conti Sport Contact 6, s-au "topit" in ~ 7k km si acum pot face masina sa danseze putin
                        Si la mine, anvelopele din fata sunt aproape de marker, dupa ~6500 km. Cele din spate sunt chiar OK. La vara o sa le schimb intre ele.

                        Poti face masina sa danseze... cand este ud pe jos, nu? Pentru ca pe uscat, ar trebui sa ai mai multa aderenta cu niste anvelope tocite (dispar santurile din ele care ajuta doar la ploaie), dar ai mai multa suprafata de contact cu asfaltul cand este uscat (ca niste slickuri)

                        Comment


                        • eu am mers cu gumele pana s-au facut slickuri de tot si nu mi s-a parut ca au avut aderenta mai buna
                          Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

                          '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

                          Comment


                          • Originally posted by Spoon View Post
                            eu am mers cu gumele pana s-au facut slickuri de tot si nu mi s-a parut ca au avut aderenta mai buna
                            Cred ca depinde si de vechimea anvelopei. Cat de vechi sunt anvelopele tale? Cu cat sunt mai vechi cu atat cauciucul isi pierde din proprietati.
                            Daca iei niste anvelope si faci burnout, si le tocesti dupa cateva saptamani, atunci cred ca ai observa altceva.

                            Uite un video de la Engineering Explained unde explica fenomenul: https://www.youtube.com/watch?v=Xa5i0xvmVSg

                            "As a tyre wears, it's DRY performance actually improves, braking distances tends to get shorter and cornering grip tends to increase"

                            Cu cat e mai mult cauciuc in contact cu asfaltul, cu atat ai mai multa aderenta. Dar pe ploaie cu anvelopele alea este jale.

                            Nu stiu sigur, parerile sunt impartite se pare, unii oameni spun ca partea de cauciuc aderent este doar la suprafata la unele anvelope, altii zic ca toata anvelopa este facuta din acelasi material.

                            Daca sunt facute din exact acelasi material, atunci 100% cu cat sunt mai tocite cu atat vor fi mai aderente pentru ca vor avea suprafata de contact mai mare (daca nu sunt imbatranite)
                            andreiD
                            Junior Member
                            Last edited by andreiD; 13-11-18, 19:00.

                            Comment


                            • Din cate stiu eu sunt facut din material diferit, pana la urma nu e mare diferenta intre anvelope alta decat profilul suprafetei de contact. Suprafata de contact e cea care se face din materiale cu mai mult sau mai putin siliciu, etc in functie de utilizare, conditii, etc. Ce rost ar avea sa folosesti cauciu de inalta performanta in toate anvelopa, mai ales la UHP unde suprafata de rulare e dintr-un cauciuc mai moale, dar presiunea in interiorul anvelopei e mai mare fata de un cauciuc normal, daca ne gandim la circuit.

                              https://www.youtube.com/watch?v=Li-MKobBg5w

                              Probabil dupa indicatorul de uzura se duce si cauciucul profilului...

                              Nu pe ud, pe uscat...rupe aderenta in draci daca o calci pe coada...
                              '17 Civic TypeR FK8 Championship White
                              '08 RAV4 2.0 VVTi 4WD
                              ex : 06' Civic 5d 2.2 i-CTDI 140cp
                              ex: '09 Civic TypeR Nighthawk Black

                              Comment


                              • A trecut ceva timp de la ultima postare si am zis sa fac un update despre masinuta : e inca intreaga si merge superb

                                Masina are aproximativ 13k km acum si a facut revizia anuala (al 2-lea schimb de ulei totusi) in Dec18 pe la ~10.5k km cand a primit si alte placute spate (OEM la Asko) ca am fost informat ca sunt gata...dar gata, urmau sa tipe

                                In Feb19 a primit si alte placute fata, avand in vedere ca nu prea merg iarna cu ea si ca mai aveau placutele fata am amanat schimbarea cu ideea sa pun altceva, dar am mers tot pe OEM (Brembo) cu toate ca ma gandeam la EBC bluestuff.

                                A venit primavara si am schimbat si incaltarile cu Falken FK510, pe care le am de 6 zile pe masina si sunt mega impresionat de ele. Au o aderenta foarte buna, si ieri pe ud in Buc plecau de pe loc fara sa rupa aderenta si nici in curbe nu miscau. Imi plac si cu toate ca in teste erau pozitionate sus langa cele premium, nu eram convins ca or sa fie chiar atat de bune. Fiind un "fan" al Dunlop si GY, folosesc de 12 ani doar de la ei (cele de iarna sunt GY UG Per Gen1), as zice ca pe ud Falken sunt mai bune .

                                Consumabile :
                                Conti 7900km
                                Placute spate cam 11k, fata cam 12k

                                Ca upgrade-uri ma bate gandul sa cumpar o hondata sau un kTuner...am aruncat pastila in familie si nu am primit un nu inca, deci am sperante

                                Sa ne auzim cu bine
                                Taz
                                Senior Member
                                Last edited by Taz; 27-03-19, 13:54.
                                '17 Civic TypeR FK8 Championship White
                                '08 RAV4 2.0 VVTi 4WD
                                ex : 06' Civic 5d 2.2 i-CTDI 140cp
                                ex: '09 Civic TypeR Nighthawk Black

                                Comment

                                Working...
                                X