Octavian Adrian: '16 Honda Civic Type R GT, Championship White

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Salutare, revin dupa 2000km si pot spune ca masina este geniala din toate punctele de vedere.
    Am avut mici retineri cu suspensia si cum se simte ea pe drumurile magnifice ale bucurestiului si pot spune ca este mult mai ok decat civicul 2007 ceea ce ma face si mai fericit.
    Singurul minus si nu inteleg de ce nu rezolva odata problema asta (din pmdv) este ca gurile centrale de aerisire nu se inchid, trebuie sa le dai mijloc-pafon si cam atat.

    Am un prieten din copilarie la Smart Driving Adancata (alex mirea) si mi-a zis sa vin sa ma dau cu ea si ca mai am o optiune, le-au adus fk2 si sa ma dau cu aia daca tot sunt aceeasi masina , ramane sa vedem.

    In weekend i-am facut un detailing profesional si am fost din nou la cei de data trecuta High Class Detailing (nu e reclama) si am fost super multumit din nou, de data asta am optat si pentru folie transparenta de protectie pe faruri. Sunt tari baietii

    Si niste poze: http://imgur.com/a/Ntr3l

    Drive safe

    l.e. : Si am si inmatriculat-o dupa cum se vede
    "In 30 years, Honda has made 15 million V-Tec System and they have never, not even once single failure" - Jeremy Clarkson Top Gear.

    The Power of Dreams

    Comment


    • #32
      Salut! Am reusit sa ma dau si eu cu FK2-ul celor de la Smart Driving, vineri, la Adancata. Masina nu mi-a placut initial asa mult cum mi-a placut FN2-ul; asta din poze, cel putin nu a avut acelasi impact. In schimb, cand am vazut-o live primul cuvant la care m-am gandit a fost "bestie"! Masina arata incredibil, se conduce la fel, intr-un cuvant "bestie", cum ziceam. Motorul nu suna la fel ca aspiratul de 2.0L, dar suna si trage bine de tot. Am fost surprins de faptul ca a tinut la 3 sesiuni a 15 min, la 30 gr C, cu pauza de 3-4 min intre; si ar fi plecat intr-a 4-a, daca n-ar mai fi avut nevoie de benzina . De-abia astept sa apara si noul Type-R, care am inteles ca e imbunatatit si care e si mai ok ca si daily car. Mie, tot din poze, imi place mai mult decat FK2-ul. Greu ma voi desparti de una din ale mele FK2 (5D) sau FN2, dar trebuie sa fac loc noului Type-R. Iar daca masina nu se ridica laudelor, desi am vazut review-uri pozitive, optez clar pentru Type-R-ul FK2. Initial am vrut sa bag ceva bani si in FN2 (admisie, serpisori, evacuare, hondata), dar n-are rost, sunt scumpe modificarile si oricum as da-o mai usor stock.
      Ma oftic ca am ratat track day-ul de sambata, dar cand m-am uitat eu pe evenimente nu era; am aflat abia vineri si deja imi facusem alte planuri.
      S-o stapanesti sanatos! Avand totusi un FN2 nu-s asa invidios, dar altfel... .
      '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
      '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
      Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

      "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

      Comment


      • #33
        Originally posted by Sheva_C View Post
        Salut! Am reusit sa ma dau si eu cu FK2-ul celor de la Smart Driving, vineri, la Adancata. Masina nu mi-a placut initial asa mult cum mi-a placut FN2-ul; asta din poze, cel putin nu a avut acelasi impact. In schimb, cand am vazut-o live primul cuvant la care m-am gandit a fost "bestie"! Masina arata incredibil, se conduce la fel, intr-un cuvant "bestie", cum ziceam. Motorul nu suna la fel ca aspiratul de 2.0L, dar suna si trage bine de tot. Am fost surprins de faptul ca a tinut la 3 sesiuni a 15 min, la 30 gr C, cu pauza de 3-4 min intre; si ar fi plecat intr-a 4-a, daca n-ar mai fi avut nevoie de benzina . De-abia astept sa apara si noul Type-R, care am inteles ca e imbunatatit si care e si mai ok ca si daily car. Mie, tot din poze, imi place mai mult decat FK2-ul. Greu ma voi desparti de una din ale mele FK2 (5D) sau FN2, dar trebuie sa fac loc noului Type-R. Iar daca masina nu se ridica laudelor, desi am vazut review-uri pozitive, optez clar pentru Type-R-ul FK2. Initial am vrut sa bag ceva bani si in FN2 (admisie, serpisori, evacuare, hondata), dar n-are rost, sunt scumpe modificarile si oricum as da-o mai usor stock.
        Ma oftic ca am ratat track day-ul de sambata, dar cand m-am uitat eu pe evenimente nu era; am aflat abia vineri si deja imi facusem alte planuri.
        S-o stapanesti sanatos! Avand totusi un FN2 nu-s asa invidios, dar altfel... .
        Mersi frumos, vorbisem cu Vlad (tns) si mi-a spus de track day dar urma sa ajung la detailing ca aveam programare dar o sa mai fie asa ca e ok . Poate la next ne intalnim pe acolo .
        "In 30 years, Honda has made 15 million V-Tec System and they have never, not even once single failure" - Jeremy Clarkson Top Gear.

        The Power of Dreams

        Comment


        • #34
          Da. Pai pe 22 iul parca e urmatorul. Momentan nu am nimic in plan si vreau sa ajung. Mai ales ca dupa tururile alea cu instructor tot ramai cu ceva .
          '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
          '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
          Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

          "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

          Comment


          • #35
            Sincer mai bine pentru tine ca nu ai fost. Au turnat asflat proaspat si a ramas pe circuit numai bitum care s-a lipit de interiorul jantelor. Sunt zdrente jantele mele. Am fost la spalatorie si nu a iesit nimic. Am mai incercat cu benzina si iesise stratul gros dar ramaneau pete galbene care nu stiu daca mai ies. O sa duc masina maine la detailing si o sa incerce sa imi scoata petele alea. Daca nu reuseste trebuie iar sa le vopsesc



            Ce se vede in interiorul jantei e stratul gros de bitum, iar galbeneala de pe spite este ce ramane dupa curatarea bitumului

            http://imgur.com/a/pWdWD
            http://imgur.com/a/8gDsQ
            http://imgur.com/a/ivLNb
            http://imgur.com/a/8cN3o
            vladtns
            Senior Member
            Last edited by vladtns; 26-06-17, 17:30.
            '01 Honda Civic Type R EP3

            Comment


            • #36
              Detartrant ) scoate ala si mama petelor. Vezi sa pui manusi.
              Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
              Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

              Comment


              • #37
                Originally posted by vladtns View Post
                Sincer mai bine pentru tine ca nu ai fost. Au turnat asflat proaspat si a ramas pe circuit numai bitum care s-a lipit de interiorul jantelor. Sunt zdrente jantele mele. Am fost la spalatorie si nu a iesit nimic. Am mai incercat cu benzina si iesise stratul gros dar ramaneau pete galbene care nu stiu daca mai ies. O sa duc masina maine la detailing si o sa incerce sa imi scoata petele alea. Daca nu reuseste trebuie iar sa le vopsesc



                Ce se vede in interiorul jantei e stratul gros de bitum, iar galbeneala de pe spite este ce ramane dupa curatarea bitumului
                Nasol. Cand m-am dat cu FK2-ul se auzea urat la roti cum sareau pietricelele pe partile noi asfaltate. A fost lume?
                '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
                '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
                Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

                "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

                Comment


                • #38
                  Originally posted by vladtns View Post
                  Sincer mai bine pentru tine ca nu ai fost. Au turnat asflat proaspat si a ramas pe circuit numai bitum care s-a lipit de interiorul jantelor. Sunt zdrente jantele mele. Am fost la spalatorie si nu a iesit nimic. Am mai incercat cu benzina si iesise stratul gros dar ramaneau pete galbene care nu stiu daca mai ies. O sa duc masina maine la detailing si o sa incerce sa imi scoata petele alea. Daca nu reuseste trebuie iar sa le vopsesc



                  Ce se vede in interiorul jantei e stratul gros de bitum, iar galbeneala de pe spite este ce ramane dupa curatarea bitumului

                  http://imgur.com/a/pWdWD
                  http://imgur.com/a/8gDsQ
                  http://imgur.com/a/ivLNb
                  http://imgur.com/a/8cN3o
                  pfff
                  Vorbim diseara!
                  "In 30 years, Honda has made 15 million V-Tec System and they have never, not even once single failure" - Jeremy Clarkson Top Gear.

                  The Power of Dreams

                  Comment


                  • #39
                    @vladtns poti folosi 1z Acrysol cu rezultate bu e la indepartare bitum.
                    '08 Fn1 - Invidia Catback, CAI Injen w hydroshield, Omp front braces, Eibach prokit springs, Ferodo ds2500, Oz ultraleggera w Michelin Ps3, GP kit-front/rear

                    Comment


                    • #40
                      @Sheva_C: Nu a prea fost lume. A fost asa de liber ca nu ma intalneam cu nimeni pe circuit.

                      @Sindrom and @fetherw80: maine seara aflu daca iese la detailing sau nu si in functie de asta incerc de toate. merci baieti.





                      '01 Honda Civic Type R EP3

                      Comment


                      • #41
                        @vlad - unde/la cine te duci?
                        "In 30 years, Honda has made 15 million V-Tec System and they have never, not even once single failure" - Jeremy Clarkson Top Gear.

                        The Power of Dreams

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Adrian Octavian View Post
                          @vlad - unde/la cine te duci?
                          La un prieten, Alex Lascu
                          '01 Honda Civic Type R EP3

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by vladtns View Post
                            @Sheva_C: Nu a prea fost lume. A fost asa de liber ca nu ma intalneam cu nimeni pe circuit.
                            Pe de-o parte e bine si asa.
                            '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
                            '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
                            Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

                            "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

                            Comment


                            • #44
                              revin cu o mica intrebare: a folosit careva PlasiDip spray (vopsea cauciucata) ?
                              Vreau sa fac lateralele elereonului in rosu si vopsit nu prea as vrea ca daca vreau sa revin la culoarea alba, sa o pot face fara probleme.
                              Cred ca si colantul este o optiune dar nu stiu daca reusesc sa il pun singur, asa cu spray mi-e mai usor.
                              Mersi frumos
                              "In 30 years, Honda has made 15 million V-Tec System and they have never, not even once single failure" - Jeremy Clarkson Top Gear.

                              The Power of Dreams

                              Comment


                              • #45
                                deci, sa inteleg ca nu prea, spre deloc, a fost folosit plastidip pe aici ...
                                "In 30 years, Honda has made 15 million V-Tec System and they have never, not even once single failure" - Jeremy Clarkson Top Gear.

                                The Power of Dreams

                                Comment

                                Working...
                                X