BO9DAN: '02 Honda Civic Type-R, Satin Silver
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Am ajuns sa folosesc Honda doar o data la 2 / 3 weekenduri si o sa o scot la vanzare , pret 9000 euro ,revin cu poze
Masina are 188.000 km
2 seturi de jante ( evo 8 si evo 5 )
gume noi goodyear f1 asy 2
prezoane Rays
etrieri fata Spoon
placute frana Spoon ( fata / spate )
furtune frana fata GOODRIDGE
admisie carbon TEGIWA
galerie admisie RBC
evacuare Spoon ( galerie / intermediara / finala )
sincroane cutie de carbon Synchrotech
engine torque damper Spoon
eleron tip Mugen
kit ambreiaj ACT stage 2
volanta usurata
arcuri Eibach
strut bar fata Tegiwa
JDM Front arb
JDM Rear arb
in motor am bagat doar ulei Motul 300V 5W40
short shifter Buddyclub
pivoti Buddyclub
baterie Odyssey pc680
Hondata , soft facut in Austria 251 cp
Leave a comment:
-
...discutabila putin treaba. dar totusi un compresor creste mult si cuplul masinii iar asta deja schimba felul in care merge masina. cu un compresor poate vezi +/- 280 cai si un cuplu de 260-270 nm, asta la un setup minim necesar + un soft bun. dar trebuie sa ai grija mai mare la temperaturi si ca sa poti "abuza" de un k20 cu compresor, asa cum poti face cu unul NA, trebuie sa mai investesti in cateceva pe langa. personal, desi admir proiectele k20 turbo sau compresor, raman adeptul "na is best"
Leave a comment:
-
Felicitari Bogdane, ai facut ceva frumos cu CTR-ul asta Valorile sunt reale parerea mea, totusi K20-ul este "gatuit" de fabrica iar daca este facut sa respire cum trebuie...este capabil de asemenea cifre in specul acesta. Si in uk, unde baietii sunt foarte specializati pe EP3, tot cam pe la valorile acestea se invart cu "bolt-ons". Oricum, sa iesim la niste teste zic :P
Leave a comment:
-
Conteaza pana la urma ce poate face pe strada si mai putin valorile de pe bancul dyno.
Leave a comment:
-
Asa am zis si eu cand i-am vazut fisa dyno lui Kinky. Dar dupa ce am vazut si fisa lui Bogdan(dyno facut in alta parte, si dyno special de masurat la roata) incep sa cred ca e posibil. Nu zic ca din o admisie si o evacuare si un soft faci 50cp la un 2.0 NA. Dar e posibil sa aiba ceva mai mult decat 200cp de fabrica. Eu cred.
Leave a comment:
-
Mie mi se pare foarte mult 251 CP, adică foarte optimist. E doar părerea mea.
Leave a comment:
-
Interesant.
Pare putin cam veticala intre 5500 si 6500rpm. 251CP e foarte ok.
Leave a comment:
Leave a comment: