BO9DAN: '02 Honda Civic Type-R, Satin Silver

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bo9dan
    replied
    masina s-a vandut , se poate inchide , multumesc

    Leave a comment:

  • BizaRRe
    Senior Member

  • BizaRRe
    replied
    Superba!

    Leave a comment:


  • bo9dan
    replied

    Leave a comment:


  • bo9dan
    replied
    Am ajuns sa folosesc Honda doar o data la 2 / 3 weekenduri si o sa o scot la vanzare , pret 9000 euro ,revin cu poze

    Masina are 188.000 km
    2 seturi de jante ( evo 8 si evo 5 )
    gume noi goodyear f1 asy 2
    prezoane Rays
    etrieri fata Spoon
    placute frana Spoon ( fata / spate )
    furtune frana fata GOODRIDGE
    admisie carbon TEGIWA
    galerie admisie RBC
    evacuare Spoon ( galerie / intermediara / finala )
    sincroane cutie de carbon Synchrotech
    engine torque damper Spoon
    eleron tip Mugen
    kit ambreiaj ACT stage 2
    volanta usurata
    arcuri Eibach
    strut bar fata Tegiwa
    JDM Front arb
    JDM Rear arb
    in motor am bagat doar ulei Motul 300V 5W40
    short shifter Buddyclub
    pivoti Buddyclub
    baterie Odyssey pc680
    Hondata , soft facut in Austria 251 cp

    Leave a comment:


  • bo9dan
    replied




    Leave a comment:

  • Corse
    Senior Member

  • Corse
    replied
    ...discutabila putin treaba. dar totusi un compresor creste mult si cuplul masinii iar asta deja schimba felul in care merge masina. cu un compresor poate vezi +/- 280 cai si un cuplu de 260-270 nm, asta la un setup minim necesar + un soft bun. dar trebuie sa ai grija mai mare la temperaturi si ca sa poti "abuza" de un k20 cu compresor, asa cum poti face cu unul NA, trebuie sa mai investesti in cateceva pe langa. personal, desi admir proiectele k20 turbo sau compresor, raman adeptul "na is best"

    Leave a comment:

  • KMR
    Super Moderator

  • KMR
    replied
    Pai in cazul asta nu stiu de ce sa pui compresor si sa scoti 270 cp

    Leave a comment:

  • Corse
    Senior Member

  • Corse
    replied
    Felicitari Bogdane, ai facut ceva frumos cu CTR-ul asta Valorile sunt reale parerea mea, totusi K20-ul este "gatuit" de fabrica iar daca este facut sa respire cum trebuie...este capabil de asemenea cifre in specul acesta. Si in uk, unde baietii sunt foarte specializati pe EP3, tot cam pe la valorile acestea se invart cu "bolt-ons". Oricum, sa iesim la niste teste zic :P

    Leave a comment:

  • Doc
    Hondafan Member

  • Doc
    replied
    Conteaza pana la urma ce poate face pe strada si mai putin valorile de pe bancul dyno.

    Leave a comment:

  • vladtns
    Senior Member

  • vladtns
    replied
    A vazut si mai multi de atunci.

    Leave a comment:

  • Spoon
    Senior Member

  • Spoon
    replied
    al meu avea 219 parca, cu soft DC Sports si CAI AEM v1

    Leave a comment:

  • vladtns
    Senior Member

  • vladtns
    replied
    Asa am zis si eu cand i-am vazut fisa dyno lui Kinky. Dar dupa ce am vazut si fisa lui Bogdan(dyno facut in alta parte, si dyno special de masurat la roata) incep sa cred ca e posibil. Nu zic ca din o admisie si o evacuare si un soft faci 50cp la un 2.0 NA. Dar e posibil sa aiba ceva mai mult decat 200cp de fabrica. Eu cred.

    Leave a comment:

  • KMR
    Super Moderator

  • KMR
    replied
    Mie mi se pare foarte mult 251 CP, adică foarte optimist. E doar părerea mea.

    Leave a comment:

  • dinoc
    Senior Member

  • dinoc
    replied
    Pai acolo cred ca are coborāt punctul īn care intra VTEC-ul

    Leave a comment:

  • dumi_id
    Senior Member

  • dumi_id
    replied
    Interesant.
    Pare putin cam veticala intre 5500 si 6500rpm. 251CP e foarte ok.

    Leave a comment:

Working...
X