BO9DAN: '02 Honda Civic Type-R, Satin Silver

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • BO9DAN: '02 Honda Civic Type-R, Satin Silver

    Salutare tuturor,
    De curand am achizitionat masina de la Sergiu - CVX - pe forum.
    Masina are acum 173.000 km,modificarile aduse masini au fost descrise de Sergiu pe topicul masinii
    Chestii urgente de rezolvat- clima, sunetele ce se aud cand intorc mai tare de volan, schimb ulei + filtru ( MAN sau PURFLUX - ce-mi recomandati) , schimbare garnitura de la capacul axei cu came.
    Pe viitor - alta suspensie, masina avand momentan arcuri Weitec.
    ticker
    Administrator
    Last edited by ticker; 24-05-12, 16:01.

  • #2
    Sa ai noroc de masinuta!
    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

    sigpic

    Comment


    • #3
      sa te bucuri de ea! purflux ( castigator in urma unor teste) si vezi ca e ditamai squadu la timisoara sigur gasesti cele mai bune sfaturi pe acolo
      R 42659 - Milano Red Ep3

      Comment


      • #4
        S-o stapanesti sanatos! Spor la restaurare!
        Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

        http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

        Comment


        • #5
          Sa o alergi cu placere!

          Ceva poze?
          Raspund la 0743.10.80.80 California Scents ORIGINAL BLVScents

          Comment


          • #6
            Stapaniri sanatoase . Eu as incerca Hump(dar e mai greu de gasit),sau o alternativa ar fi K&N(da, exista si filtre de ulei si chiar decente ). despre ce zgomot vorbesti u cand tragi de volan ?
            '01 Honda Civic Type R EP3

            Comment


            • #7
              multumesc frumos baieti
              incet incet o sa o pun la punct

              @kinky_boy PURFLUX va fi , citisem si topicul lui RETROID, ms

              @Vlad TNS am gasit si Hump , prietenul la care ma duc sa fac masina mi-a recomandat MAHLE dar pana la urma cred ca voi merge pe Purflux
              sunetul - ca niste batai - ce se aude cand intorc aproape maxim de volan- am vazut ca e o problema des intalnita si apare pentru ca se pierde in timp lubrifierea axului din "steering rack" , scuze dar nu cunosc denumirea in romana , se rezolva relativ simplu cu un spray , eventual inlocuite doua bucse de pe axul respectiv.

              o sa pun si ceva poze, numai sa se indrepte vremea

              Comment


              • #8
                In mod normal problema aia des intalnita e un scartait al volanului si se aude si atunci cand tragi usor de volan......suna cauciucat.......nush ce ar putea sa fie la tine...bataia de care zici u se aude cand virezi pe loc?? sau cand accelerezi cu volanul bracat spre maxim?
                '01 Honda Civic Type R EP3

                Comment


                • #9
                  @VladTNS - nu se aude deloc cand virez pe loc, nu am mai apucat sa incerc si accelerand cu volanul bracat maxim ca am bagat masina in service pentru un simplu check .. si m-am speriat de ce am gasit

                  am dat spoilerul jos in ideea de a-l rearanja un pic:
                  -lonjeronul din stanga este sudat "profi" , la fel si contra-aripa sudata de oala telescop;
                  -suportul radiatoare stramb ( partea inferiora stanga) care e corp comun cu traversele verticale ce sustin tregarul ;
                  -radiatoare e mult spus ..eu avand numai unul --- caut sa cumpar radiator clima daca ma puteti ajuta ;
                  - filtru de aer K&N - o fi el nou dar e prost ales - este prea mare in diametru si nu se poate aranja in pozitia corecta aparatoare din interiorul aripii--caut sa cumpar filtru de aer daca ma puteti ajuta ;
                  -vechea aparatoare era gaurita dar avea o "protectie " ce impiedica apa si noroiul sa ajunga pe filtru - o limba de bocanc
                  - farul dreapta avea batea drept deoarece sub el era un capac de cauciuc identic cu cel de la sticlele de vin .. ;
                  -caut sa cumpar cleme de prindere pentru pragurile laterale- 6 buc ;
                  - flexibilul de la evacuare, cel dintre sonde , e torsionat ;
                  -a doua sonda lambda (O2 sensor ) are firele smulse complet resturile fiind facute colac ;

                  Caseta de directie va fi unsa cu spray ulei cu siliciu in prima faza , sper sa se rezolve bataile ce se aud;
                  Deocamdata atat, sincer sa fiu nu stiu de ce sa ma apuc prima data de remediat, vad ca vechiul proprietar si-a batut joc de masina inainte sa o vanda..

                  In concluzie daca stiti unde as putea gasi la preturi rezonabile radiator clima + suportii de cauciuc / cleme praguri laterale / cap filtru de aer va rog sa ma anuntati

                  Comment


                  • #10
                    Urat. Nu ai verificat-o inainte? Din ce ai enumerat acolo, clar nu era de cumparat. Bafta la reparatii!

                    Comment


                    • #11
                      eu nu am luat o masina fix din cauza unui lonjeron sudat profi...

                      Comment


                      • #12
                        Tu stiai de la bun "inceput" de aceste MICI lucruri ?
                        Raspund la 0743.10.80.80 California Scents ORIGINAL BLVScents

                        Comment


                        • #13
                          @mhh39
                          nu am verificat-o.. greseala mea
                          @ionutblv
                          iti dai seama ca nu stiam

                          pana un alta am repozitionat filtru de aer, aparatoarea din interiorul aripii e fixata ok acum

                          old


                          new


                          Caseta de directie a fost unsa ,nu se mai adut bataile
                          urmeaza a doua sonda lambda (O2 sensor )

                          Comment


                          • #14
                            bine ai venit man! inca o honda merge la TM

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by retroid View Post
                              bine ai venit man! inca o honda merge la TM
                              mersi mersi, "merge" la figurat

                              de cateva zile tot se aprinde in bord "check engine"-ul , am zis ca e de la senzorul O2 care nu-l am, sa zicem ca supravietuiesc pana imi ajunge (l-am comandat deja- trebuie sa ajunga);

                              zilele trecute mi-a taiat alimentarea brusc, noroc ca aveam centura ca-mi luam un cap de volan ..mers normal, check engine again. am oprit motorul , m-am uitat la motor sa vad daca imi curge ceva,nimic.am repornit si mergea ok,
                              in seara aia am fost la un prieten sa fac o diagnoza - eroare data de primul senzor de pe evacuare., care il am si care credeam ca e bun...


                              incep deja sa regret ca am cumparat masina la cate hibe are

                              Comment

                              Working...
                              X