BO9DAN: '02 Honda Civic Type-R, Satin Silver
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Am ajuns pana la urma in Austria sa imi fac si softul de catre http://www.doctronic.at/index_E.html
rezultatul final
tinand cont ca motorul este stock si avand doar bolt- on uri sunt foarte multumit de rezultat si de cum trage masina
Leave a comment:
-
-
De ce ai vrut mai exact aceasta baterie?
Sent from my HTC One using Tapatalk
Leave a comment:
-
-
mi-a ajuns flexibilul , din pacate nu sta exact exact cum ar trebui dar si asa sunt foarte multumit de cum a iesit
poate era mai simplu daca il aveam inainte sa fixez cutia de admisie dar asta e acum , si asa fixarea / fabricarea suportilor pentru cutie i-au scos peri albi prietenului care s-a ocupat de ea
am iesit azi -dimineata la o plimbare si masina se simte foarte bine , upgrade-urile isi fac treaba cum trebuie
in primavara urmeaza softul si .. mai vedemLast edited by bo9dan; 18-01-15, 09:15.
Leave a comment:
-
nu are nici o treaba. are gaura de scurgere. totusi eu il acopar la spalare cu jet deschis.
anul asta am facut un drum relativ lung cu masina pe o ploaie mai mult decat torentiala. am desfacut de curiozitate cotul sa vad daca e umed insa era perfect uscat.
singura buba a airbox-ului e ca in timp se poate deforma in partea superioara din cauza caldurii....
Leave a comment:
-
Bogdan, in ultima poza se vede spatele la o dacia 1310. e cumva aceea cu turbo?
Leave a comment:
-
Foarte frumos.
Valve cover made by Spoon sau painted ?
Cum este cu Tegiwa intake vis a vis de apa (avand acel scoop acolo sus la parbriz) ?
Leave a comment:
-
si eu am vrut sa-l pun acolo, am avut de fapt mai multe rezervoare de frana insa am ales pana la urma alta locatie facand suportii aferenti.
am folosit burduf de pe tel. fata.
Leave a comment:
-
La ce burduf de telescop ai apelat ?
racordurile intre vasul de frana si pompa sunt complet amorsate, iar atata timp cat vasul are lichid de frana pompa isi trage lichidul din vas la fiecare apasare a pedalei si revine la lasarea libera a pedalei. Inlocuirea lichidului de frana s-a facut cu vasul deasuprea pompei ca nivel (dat jos de pe suport), furtunele avand cadere spre pompa. Dupa inlocuire lichid frana si aerisirea la toate cele patru roti incepand cu cea mai indepartata roata de pompa ( dreapta spate )si finalizand cu cea mai apropiata de pompa (stanga fata), s-a fixat vasul pe pozitie...furtunele ramanand complet amorsate .
la o viitoare inlocuire de placute frana in momentul in care impingi pistonasele , nivelul lichidului din vas se ridica (racordurile fiind amorsate dinainte ), iar cand pedalezi pentru a apropia pistonasele pe noile placute pompa isi trage lichidul din vas ...atata timp cand racordurile sunt complet amorsate nu vor aparea surprize.
Leave a comment:
-
eu cotu-ul (partea flexibila) l-am facut dintr-un burduf de telescop.
(nu se vede bine din poze insa vezi ca vasul cu lichid de frana trebuie sa fie deasupra pompei de frana ca sa aiba "cadere".)
Leave a comment:
-
@retroid - ok , am sa mut IAT-ul , momentan sunt in cautare de cot .. de preferat cu portiune flexibila
@takashy - multumesc
Leave a comment:
Leave a comment: