ACHIM: '05 Honda Civic Type-R, Black

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ACHIM: '05 Honda Civic Type-R, Black

    Am tot amanat deschiderea unui topic despre "frumoasa" mea pt ca nu aveam inca poze.
    Mi-am cumparat-o in august 05 de la "Carpati Motors" cu 2 km la bord, iar plata o fac in sistem leasing.
    Undeva pe la jumatatea lui octombrie i-am montat un Carbon Dynamic Airbox (CDA) de la BMC, lucru care i-a dat un sunet mai "gros" dupa 3500-4000 de ture si la drum intins suna senzational. Despre putere, ei preconizeaza un boost de 8 cp, insa nu ma pot pronunta cu siguranta.
    De curand am ajuns la o cifra rotunda de 10000 km si sunt foarte multumit de prestatia ei pana acum, e perfecta, cel putin pentru mine.
    Revizia (inclusiv schimbul de ulei) am facut-o la 7800 de km.
    Fiind editie de 2005, are volanta usurata si rapoarte imbunatatite in cutia de viteze, fiind "de carte" data o acceleratie in 6.6s pana la 100 km/h. Pe ceas am scos in repetate randuri 6.7 si o data 6.62, insa nu sunt cifre "oficiale". Viteza de top am atins-o in spatele unui Subaru (care imi taia aerul pe autostrada) si a fost de 250 km/h. Filmuletul e in format "3gp" si asa ca nu se vede fantastick...
    Am in plan ceva modificari insa... timpul sper ca le va rezolva pe toate
    Last edited by hondatu; 18-09-08, 10:03.
    The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



    DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

  • #2
    Alte cateva poze ar mai fi acestea:


    - la "Racing Revolution" la Craiova in octombrie 05


    - tot in acelasi loc, langa un bun prieten (si "inamic" in acelasi timp :P )


    - parcata in centrul Bucurestiului


    - "fatsa" ei :lol:


    - "posteriorul" ei :lol:
    The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



    DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

    Comment


    • #3
      Si cateva amintiri "cu bordul" :


      - prima excursie cu ea la mare (nu se vede prea bine, dar sunt 815 km)


      - imediat dupa revizie


      - "La multi ani si km!" :P
      The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



      DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

      Comment


      • #4
        Si in final... me and my girlfriend in the "cockpit" ops:

        The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



        DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

        Comment


        • #5
          sa traiti si sa va bucurati de ea.

          Comment


          • #6
            merci frumos!
            The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



            DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

            Comment


            • #7
              Achimule, sa va bucurati sanatosi de ea!
              Fie ca toate liniutele la care esti provocat, sa te aduca ca si castigator! artyman:
              HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

              Comment


              • #8
                Salut, Achim.
                Cea mai buna evacuare pentru K20A2-ul de pe CTR nu se regaseste, din pacate, printre cele enumerate de tine, si vine de la Toda Racing. Toda sunt specializati in modificarea lui CTR pentru competitiile oficiale din Japonia sau UK si in general pachetele lor de produse vin insotite de ECU de la Hondata (K-series, in special K-Pro).
                Pe principiul "sa aducem gunoaiele in Romania si ce-i nmai bun sa pastram noi", la noi nu aduce nimeni asa ceva, un alt motiv fiind si faptul ca nu prea sunt CTR-uri (decat vreo 6-7 in toata tara, cu al meu si al tau) si componentele Toda sunt destul de scumpe. Dar...sunt cele mai eficiente.
                Cam astea ar fi produsele de la Toda pt masina ta: http://www.todaracing.com/products/h...20a/index.html . Iata si cam care e castigul de putere daca "trantesti" un air intake si un sistem de evacuare total, cu tot cu galerie: http://www.todaracing.com/products/h..._manifold.html . 40cp la roti nu-s de colo deloc, dar si pretul e pe masura.
                O varianta mai accesibila la pret si aproape la fel de buna pentru modelul asta e Invidia. Nici aici nu ne poate ajuta nici un dealer de tuning din Romania, dar amicul nostru MAX de aici ar putea aduce asa ceva.

                Comment


                • #9
                  Scos Hondata din poll si inlocuit cu Invidia!
                  HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                  Comment


                  • #10
                    Si eu sunt super incantat de o varianta de chip de la Hondata... insa din cate am inteles si de pe site-ul lor si din alte surse trebuie sa ma apuc sa scot calculator si cheile masinii si sa ma despart de ea pt 1 luna... greu greu :roll:
                    In alta ordine de idei, ca sa pot sa o iau usor usor cu banii, m-am gandit sa incep usor usor, mai intai cu un catback Invidia si apoi ma gandeam la niste "sherpi" Apexi. Sa imi spui si mie la ce concluzie ai ajuns cu "nenea" Max ca poate ne "combinam"... asta evident dak nu te deranjeaza.
                    In cautarile mele sa stii ca am gasit chiar aici in Bucuresti pe cineva care aduce asa ceva, si anume cei de la RacingNick. S-ar putea si baietii de la StreetCarConcept sa aibe Invidia prin cataloage, si am auzit ca ar avea printre cele mai bune preturi de la noi :wink:
                    Ce ma mai interesa pe mine si am gasit la un prets de 130 de euro, chiar aici in Romania, a fost un short-shifter, dar acum nu stiu daca e o investitie prea de folos. Un sfat ceva :?: :roll:
                    Si alta chestie care am tot regasit-o in cataloage si care suna extrem de bine este acel mic dispozitiv de la Apexi, numit "VTEC controller". Cunoaste cineva mai multe detalii "testate", ca asa de pe site-uri am citit si eu destul de multe despre el :?:
                    The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                    DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                    Comment


                    • #11
                      Si eu sunt super incantat de o varianta de chip de la Hondata... insa din cate am inteles si de pe site-ul lor si din alte surse trebuie sa ma apuc sa scot calculator si cheile masinii si sa ma despart de ea pt 1 luna... greu greu
                      :lol: E cam greu cu Hondele astea sa te desparti de ele, nu? Ce sa-i faci, performanta cere sacrificii.
                      Pai astept de la nenea MAX lista cu preturi, si dup-aia, daca e, ii spun sa faca comanda pentru 2, ca sa nu se mai chinuie de 2 ori. :wink:
                      "Serpi" eu te sfatuiesc sa-i pui numai daca esti pregatit sa scapi de catalizator de tot sau sa investesti intr-unul racing (care e extrem de scump). Iar ca sa scapi de cat, trebuie sa faci si unele modficari in Ecu, altfel iti apare Check Engine, iti trece in limp mode si n-ai realizat decat opusul. Mai e si sway bar-ul, care va trebui sa-l schimbi, pt ca nu se potirveste cu cel din fabrica...deci o gramada de alte cheltuieli numai ca sa-ti mearga brici.
                      Momentan, eu zic sa te rezumi doar la cat back, pana te decizi sa ataci si "frontul" Hondata. Cu cat back o sa ai un castig de 8cp la roti doar cu cat back, ceea ce nu-i de lepadat pentru primul pas. Insa daca te decizi pe Invidia, va trebui sa pui si un CAI (apropo, te uitasi la graficele cu BMC de care ti-am zis eu?), asta pentru ca fluxul admisie-evacuare sa fie liniar, si castigul de cp la roti va fi si mai mare (cam 15cp la roti in total, si cu niste gume bune o sa mearga struna).

                      Edit: Deci short shift nu prea ai nevoie, pentru ca transmisia e beton, rapoartele sunt scurte si cupleaza aproape instantaneu.
                      VTEC Controller e bun, insa si el trebuie sa fie in armonie cu restul, adica neaparat galerie de avacuare si cat back cu cat racing, admisie CAI si neaparat Ecu Hondata. In caz contrar, risti alte belele. Setarea nivelului de intrare a VTEC mai jos nu prea e recomandata daca nu vine insotita de multe altele.

                      Comment


                      • #12
                        eu recomand Invidia, insa exista o mica problema :?
                        Invidia se face in state, in state nu exista CTR, in state exista doar RSX TypeS si Civic Si EP3...Invidia are si pentru rsx si pentru Si...
                        care-o comandam :?:
                        Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

                        '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

                        Comment


                        • #13
                          RSX-S, normal, are motorul cel mai apropiat de CTR...

                          Comment


                          • #14
                            Pentru cresterea performantelor ar trebui sa te orientezi in primul rind la header, schimbind numai catback-ul o sa modifici doar zgomotul.
                            Daca cauti in forum o sa gasesti un schimb de idei pe aceasta tema intre mine si Andreas.
                            Andreas este reprezentant al lui Hondata in Germania si te poate ajuta daca te interesaza Hondata.
                            Cu prietenie,
                            Cristi
                            Honda Prelude 2.2 VTi, H22A8, 4WS, 200 hp, Nighthawk Black Pearl

                            Comment


                            • #15
                              Stiu si eu de headers, dar aia costa ceva mai mult si daca pun headers si nu incep sa schimb si catalizatori si etc, nu am facut nimic. Pe cand catback tot o sa imi trebuiasca o data si-o data si asa ca ma gandeam sa le iau frumos pe rand, cu pasi marunti si intr-un final o sa ajung si la stage-uri mai avansate...

                              RSX-S, normal, are motorul cel mai apropiat de CTR...
                              Deci cum facem Bogdane, ceva detalii?! :roll:
                              The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                              DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                              Comment

                              Working...
                              X