am pus jante 17" pe Accord... poze maine :wink:
ACHIM: '05 Honda Civic Type-R, Black
Collapse
X
-
The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR
-
sper ca in curand :wink:The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR
Comment
-
Accord "TypeR" :lol: 8)
Poza 1
Poza 2
Poza 3
Poza 4
Poza 5
Poza 6 :lol:
Poza 7 :lol:
in ultimele doua poze m-am "prostit" si eu putin cu un eleron de Evo 7 :PThe NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR
Comment
-
arata exceptional jantele in poza dar arata si mai bine pe viu! foarte tare frate 8)Most sports require only one ball, motorsport requires two...
"how to make it in zi undistry or life"
Comment
-
The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR
Comment
-
si eu am crezut la fel... ca nu e combinatie cu spoilerul... da' magnificul spoiler de EP3 consta de fapt in prelungirea aia, groasa de cam 20 de cm care vine aplicata de la jumatatea barei si o imbraca... deci asta e si spoilerul (baza) de EP3, fara prelungirea pusa :roll:The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR
Comment
-
Bunatati de la Japonia din pakte erau doua pachete, unul care mai continea si EDFC'ul si arcurile mele TEIN, care momentan s-a cam ratacit pe drum da' sper sa il gasesc (frumoasele din poze sunt ale lui nenea Tsentean) :roll:
de asemenea tot la Racing Nick a mai venit o capota din carbon pt EP3 de care a avut nevoie Andrei. Am inteles ca e la pretul de 750 de euro si ca e livrabila intr-o sapt de la plasarea comenzii :wink: eu cred ca mi-o iau pe a mea la pietre imediat cum e gataThe NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR
Comment
-
The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR
Comment
-
noutati...
dupa 7 luni de zile mi-am luat masina din service insa baietii nu prea au mai gasit urmatoarele: presurile pe fatsa, presul mare din portbagaj care cica o sa ii coste 160 de euro (am fost eu la CM la service) si instalatia mea audio pt care deja am facut o factura proforma si va fi suportata de ei (aprox 1200 de euro).
masina este perfect dreapta, cu 4 defecte, remediabile zic eu. aripa dreapta fata care a fost lovita rau si schimbata, nu cade la aceiasi linie cu montantul parbrizului, insa diferenta e minora si am observat-o eu pt ca sunt "obsedat". de asemenea tind sa cred ca aripa nu e kiar la linia masinii pt ca roata e mai apropiata pe dreapta dekt pe stanga. apoi la farul din dreapta fata se vede o diferenta de pana in 1cm pana la bara, dar si asta se poate ajusta prin repozitionarea farului. la capota exista un luft pe partea dreapta (cum te uiti din fata masinii) la imbinarea cu grila fatsa, si cred ca e datorata unei proaste ajustari a balamalei de inchidere (mi-a spus Tom.. STi ca el cand si-a pus capota de carbon acolo a lucrat sa o faca sa se inchida cum trebuie). Iar a patra si cea mai nasoala problema este urmatoarea...
masina fiind lovita in dreapta, bascula era stramba si deci roata nu mai statea la locul ei. bascula a fost schimbata, si zic ei si amortizorul, insa nimeni nu s-a mai uitat la fuzeta. ok, cand am luat masina am vazut ca roata din dreapta in continuare e cu ceva de genul 5/6 poate 8 cm mai in spate dekt cea din stanga, si unghiul varza si etc, insa eu mi-au spus sa ma duc la geometrie (pe cheltuiala service'ului) si vor rezolva cei de acolo. m-am chinuit sa ajung... masina se controla execrabil, practic nu aveam deloc directie... si o data ajuns acolo cei de la geometrie m-au intrebat dak a fost lovita pe dreapta fatsa. panicat rau le-am raspuns ca da, si au spus ca sa vada ce pot face. i-am rugat sa verifice lonjeroane si sa masoare dak cumva e stramb sasiul (inca o data... ca sa fiu si eu sigur) si mi-au replicat cum ca sunt nebun si ca masina e perfect dreapta, toata problema fiind din fuzeta dreapta fata care nu a fost inlocuita. s-au chinuit sa traga roata cum trebuie, si au reusit in mare parte, insa pe calculator inca apare o diferenta de 4/5 mm intre cea din dreapta si cea din stanga. si pe langa asta, in caseta de directie nu se poate ajusta volanul, care acum sta cu 90 de grade mai la stanga. de aici rezulta ca atunci cand virez dreapta, masina mea vireaza mai mult dekt este normal si atinge in aparatoarea de noroi, iar cand virez stanga, vireaza mai putin si parca sunt cu motorul :P au spus ca atunci cand voi schimba fuzeta o sa poata perfecta si unghiul de atac si tot, iar masina o sa fie perfecta. pana atunci ma cam feresc de curbe puternice spre stanga (se simte cam nasol) si sunt mai atent la manevre "din scurt"... dupa 3 ianuarie am sa ma duc din nou la service'ul de geometrie (Autosoft, pe soseaua Fundeni) ca sa iau o constatare in care sa mentioneze faptul ca se recomanda schimbarea fuzetei, iar cu acea constatare ma voi duce la UNITA ca sa imi redeschida dosarul de dauna. sper sa pot face reconstatarea la service'ul CM fiindk oamenii sunt ceva mai profi acolo pe partea de mecanica si mult mai promti.
i-am schimbat a doua zi dupa ce am luat-o uleiul la CM, cu acelasi Mobil1 0W40 si a disparut si orice urma de tsacanit sau ce as mai fi auzit eu :roll:
mi-am montat si seturile de arcuri ProFlex, si sunt extrem de multumit de aspectul masinii. e f joasa si arata demential... insa, si din cauza acestora am de suferit cu acea roata de pe dreapta fatsa care atinge. de asemenea e show si la urcatul bordurilor, operatiune pe care nu o mai pot face decat cu spatele. suspensia e mult mai rigida, dar imi "boncane" ocazional ceva pe dreapta fatsa... si imi e frica sa nu fie acel amortizor "schimbat" :roll:
alte minusuri dupa scoaterea din service ar mai fi mizerie de nedescris din masina (de aceea l-am intrebat pe Bogdan unde a curatat-o el)... urme dubioase in vopsea (insesizabile la o prima privire) dar care am fost asigurat ca vor disparea dupa polishare (o sa se ocupe service'ul de asta dupa revelion), filtrul de polen tind sa cred ca e f infundat... si pe moment ma streseaza ingrozitor treaba aia pe dreapta... of
am incaltsat-o cu caucioacele de iarna (cu balon mai mare, cu Bridgestone nu ar fi atins) si momentan ma acomodez din nou cu ea... si ea cu mine :roll:
am sa pun maine poze cu masina cu defectele pe care le vad eu, cu noul aspect lasat si cu aspectul per total al ei :roll:
planuri de viitor: sa imi montez din nou admisia BMC si traseul de admisie (caut un plan sa il "scot" in locul de proiector) si sa imi vopsesc jantele negre cu buza de jos rosie (am vazut intr-o revista si arata absolut demential... o sa pun poze si cu ea)...The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR
Comment
-
Guest
Cam nasol ce spui tu aici, si imi pare rau sa aud toate astea. Mi se rupe inima, parca ar fi masina mea. Pe viitor, cauta si tu sa ai grija sa nu se mai intample chestii de genul asta. Eu deja m-am invatat cu 'fitele' ei legate de franare si n-am mai intampinat nici o problema. De 2 aspecte trebuie sa ai grija: sa-i pui gume cat mai lipicioase posibil, chiar daca vor fi mai scumpe, si, in situatii de criza, sa incepi sa franezi progresiv la inceput si pe urma tare. Am constatat lucrul asta si acum, cu mazga asta de pe jos: apas inital usor frana, dupa care bag mai 'sanatos' piciorul in ea si franeaza brici, iar ABS-ul intra foarte tarziu. Daca bagi piciorul in ea din start, a intrat ABS din start si e cauza pierduta.
Te rezolv eu dupa Rev cu mizeria din interior, te duc acolo unde am fost si eu. Daca e mult de curatat, eu zic ca mai mult de 150 RON nu dai.
Comment
Comment