Ai grija ca si la gheorgheni e drumul praf (cel putin era cand m-am intors eu anul trecut de la iasi de la intalnire).
ACHIM: '05 Honda Civic Type-R, Black
Collapse
X
-
-
Pai sa vedem:
Brasov - Chichis [bifurcatie spre Sf. Gheorghe]: drum din dale de beton cu gauri si gropi pe alocuri intre dale - foarte enervant - simti toate imbinarile intre betoane la orice viteza ai merge
Chichis - Sf. Gheorghe - Bixad [de aici poti merge spre Sf.Ana] - drumul este acceptabil, stilul romanesc cu gropi si denivelari
Bixad - Miercurea Ciuc - la fel ca cel de mai sus - acceptabil
Miercurea Ciuc - Gheorgheni - aici am injurat cu foc podoabele de pe carosabil - deh, eram cu Honda, ma durea...
Gheorgheni - Lacul Rosu - cam prin dreptul lacului am inteles ca nu am vazut chiar toate "modele" de gropi, asfaltul din zona fiind de-a dreptul minat, groapa langa groapa
Cheile Bicazului - parca era mai bine, deja se facuse soare...
revenim la drumul de la Brasov:
Chichis - Tg. Secuiesc - putin dupa Chichis asta s-a turnat o sosea super super buna - tot timpul o folosesc cand merg la Balvanyos [asta e langa Sf. Ana]
Tg. Secuiesc - Balvanyos - lacul Sf. Ana - o parte din asfalt cu gropi si denivelari, apoi dale de beton destul de acceptabile, apoi de la bifurcatia spre Sf. Ana drumul este destul de degradat, fiind echipat cu toate tipurile / marimile de gropi
bifurcatie lacul Sf. Ana - Bixad - drumul asta era efectiv o placere inainte pentru ca sunt numai serpentine prin padure, dar de anul trecut a inceput sa se degradeze si sa zdruncine serios masina, lipsindu-ma de placerea sofatului "VTM"
Tot ce ti-am spus era valabil anul trecut prin toamna/iarna - acum poate fi mult mai rau sau poate s-au mai reparat portiunile de drum mai circulate...
Nu stiu daca o sa scoti un "timp" bun pe drumurile astea...
Comment
-
Si pana la urma nu am mai plecat Aveam tot in masina, bagaje, plin etc, m-am trez sambata de dim si am abandonat planul.... next time oricum va multumesc pentru sfaturi si imi vor fi folositoare pe viitor
Updates:
- Jante OEM Enkei 17" vopsite + Fulda Carat Exelero 215/40/R17
- scaun scoica Momo Atlantis rouge + centuri 3 puncte Sabelt
The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR
Comment
-
merci merci ...
intr-adevar fara sine e f usor, cu suportul "improvizat" se mai ingreuneaza, dar oricum e mult mai usor decat cel OEMThe NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR
Comment
-
le-am pus de tavaleala boing sunt jantele OEM vopsite si am vrut sa faca nota discordanta cu restul masinii taman ca le tin doar de liniute si alte evenimente automobilistice de genul pt look raman TenzoR'urile... astea ma ajuta ca sunt 17" si vroiam sa vad o diferentaThe NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR
Comment
-
stickeru de pe aripa trebe sa dispara neaparat. sugestia mea e sa pui stickerele pe masina incat sa o pastrezi cat mai clean. inteleg ca ai obligatii si se cuvine sa ramana pe masina. o idee ar fi sa pui skn-u acolo pe prag unde original venea type r-ul si in rest sa o lasi clean, acu tu stii cum iti place mai mult
daca ai posibilitatea, trage-i ceva poze cu ambele jante puse pe o parte sa vedem cum ar arata cu setul complet, combinatia de culori pare interesanta
Comment
-
dap ... o sa incerc sa fac asta
ala cu RAndrey tot zic ca il dau jos si nu mai apuc dureaza aprox 2 min tuningul asta si se va intampla (lene mare).
ai dreptate si in ceea ce priveste ala cu SKN, dar ma incanta si cum da acolo in spate, totusi o sa caut si solutia de care zici tuThe NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR
Comment
-
merci pt scaun
cat despre jante, tot am explicat zilele astea ca nici nu s-au vrut "sa dea bine", trebuia sa fie o pata de culoare, "nuca in perete" tocmai ca sa se vada ca nu sunt la locul lor, si nu sunt de "look" ci doar de "tavaleala".
daca trebuia sa fi dat bine le faceam albe cu buza aia f rosie pana in spate, si erau cat de cat in contrast cu cele din spate, sau tot negre cu buza rosie, dar pt dat bine am TenzoR'urile, iar astea sunt "gandite" sa dea cum dau niste jante ciudate pe puntea spate a masinilor de drift... doar ca eu am FWD si imi trebuie la drag (si cand o fi poate la ceva stil VTM)... intelegeti unde bat?The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR
Comment
-
ti-am vazut si eu azi masina live cu jantele schimbate+vopsite pe fata. arata funky, dar intr-adevar, locul lor nu prea e pe masina day-by-day, doar la "ocazii speciale" cum ai mentionat si tu..
cu scaunul asta nou, pozitia de condus nu este si mai joasa?'00 Audi S3 1.8T quattro
ex: modded '08 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Comment
-
salutare man si felicitari! ai simtit ceva diferenta cu jantele OEM? cat despre scaun si eu trebuie sa le schimb.
acum folosesc Peugeot- ul ala si are o pozitie la volan exceptionala (scaun reglat foarte jos, volanul aproape pe verticala, toate la locul lor) iar cand ma urc in CTR parca sunt in autobuz. De asemenea directia si franele sunt peste CTR (cel putin peste al meu)
Comment
-
gata, m-ati suparat cu jantele glumesc, si mie mi se pare ca arata funky dar nu de zi cu zi oricum... in 2-3 zile urmeaza un upgrade care promit sa va placa
dap, intr-adevar, e mai jos pozitia la volan... as cum trebuie
am simtit ceva diferenta cu jantele OEM ... parca le invarte mai repede si mai "scapa" ... ceea ce e bine. cu Paradele pe 18" era prea multa aderenta si asta strica uneori totusi pe curbe, 8J fata de 7J cu acelasi ET facea diferentaThe NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR
Comment
-
Ia zi, vrei Enkei-urile mele pentru drag de 6.9kg? Chiar stau degeaba la mine in birou si isi asteapta un client. Le dau la pretul cu care le-am luat, niciun ban in plus. Te fac fericit si cu niste Toyo R888 care se potrivesc pe jantele astea si bune pentru drag daca te tin buzunarele.
Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05
ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d
Comment
Comment