ACHIM: '05 Honda Civic Type-R, Black

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu nu inteleg, e iluzie optica sau ce? Ca vad ca Achim e mult in fata cand trece prin dreptul camerei, dar apoi pe panoul cu timpi GTI-ul sta mai bine. Care a fost rezultatul pana la urma?
    "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

    '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

    Comment


    • Originally posted by octi_b View Post
      Eu nu inteleg, e iluzie optica sau ce? Ca vad ca Achim e mult in fata cand trece prin dreptul camerei, dar apoi pe panoul cu timpi GTI-ul sta mai bine. Care a fost rezultatul pana la urma?
      Asa se mai intampla cateodata intr-un versus "turbo vs aspirat" Turbo vine pe final, unde aspiratul se inmoaie putin, bineinteles daca poate

      Comment


      • Originally posted by yulasinio View Post
        Cam slabut timpul pt un K20 scapa de jantele alea ca sunt prea mari (pune-le pe lexan ca acolo dau sigur bine )

        Asteptam update-urile
        n-a fost asta best run, si e o crestere de la timpul stock, asa ca nah, din catback si un soft "moderat" it's fine desii altii zic ca e un timp bun, altii ca nu anyhow... urmeaza 17"

        si totusi, ala era un GTi cu soft, admisie, evacuare, suspensie, jante mai usoare

        Originally posted by octi_b View Post
        Eu nu inteleg, e iluzie optica sau ce? Ca vad ca Achim e mult in fata cand trece prin dreptul camerei, dar apoi pe panoul cu timpi GTI-ul sta mai bine. Care a fost rezultatul pana la urma?
        exact asta ziceam si eu ... 1-2 sunt f violente, 3-4 pierd toata distanta aia si cred ca e de la roti intr-adevar, el are si cuplu si alte rapoarte (ca fapt divers, eu cand termin 5, pe la 220 kmh, el termina 4 )
        The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



        DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

        Comment


        • Esti sigur ca GTI-ul merge cu 220km/h intr-a IV-a ? uoau!!!
          Pai si a VI-a, de la cat?
          "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

          '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

          Comment


          • Originally posted by yulasinio View Post
            Cam slabut timpul pt un K20 scapa de jantele alea ca sunt prea mari (pune-le pe lexan ca acolo dau sigur bine )

            Asteptam update-urile


            Pentru modificarile care le are Achim, timpul lui e ff bun. Odata cu o galerie de evacuare, si o admisie cold-air, timpul lui se va imbunatati simtitor, mai ales daca softul acela permite adaptari ulterioare.

            Ca si fapt divers mie mi se pare ca GTI-ul merge cam slab pentru modificarile care le are la ora actuala. Eu i-am spus si proprietarului cand ne-am intalnit ulterior la Oradea acest lucru, si nu o zic din rautate, dar 14.6 nu e prea stralucit. Un GTI in configurarea aceea, ar trebui sa fie in jur de 14.1
            Nu vorbesc din auzite, dar stiu GTI-uri cu un simplu soft (fara evacuare, admisie, etc), care merg 14.4-14.3 chiar si mai putin pe 402m

            Ca sa ma clarific, nu o zic din rautate, pur si simplu imi exprim si eu parerea.
            Bineinteles, daca are 100kg de muzica in portbagaj, se explica )




            Apropo, cate kg au Tenzo alea?
            "I felt my vanos pulling, but i guess his vtec pulled harder, stronger, faster"

            Comment


            • Originally posted by octi_b View Post
              Esti sigur ca GTI-ul merge cu 220km/h intr-a IV-a ? uoau!!!
              Pai si a VI-a, de la cat?
              n-are relevanta... in a 6a nu se mai tureaza la viteze f mari, deci e f probabil ca un GTi sa atinga top speed in treapta V ... ca de fapt multe alte masini
              ca fapt divers... exista GTi'uri 30Edition (sau normale cu turbina K04, de pe 30 Edition, Cupra sau S3) si ceva manareli care merg pe ceas 300 kmh

              Originally posted by civic_ex View Post
              Pentru modificarile care le are Achim, timpul lui e ff bun. Odata cu o galerie de evacuare, si o admisie cold-air, timpul lui se va imbunatati simtitor, mai ales daca softul acela permite adaptari ulterioare.

              Ca si fapt divers mie mi se pare ca GTI-ul merge cam slab pentru modificarile care le are la ora actuala. Eu i-am spus si proprietarului cand ne-am intalnit ulterior la Oradea acest lucru, si nu o zic din rautate, dar 14.6 nu e prea stralucit. Un GTI in configurarea aceea, ar trebui sa fie in jur de 14.1
              Nu vorbesc din auzite, dar stiu GTI-uri cu un simplu soft (fara evacuare, admisie, etc), care merg 14.4-14.3 chiar si mai putin pe 402m

              Ca sa ma clarific, nu o zic din rautate, pur si simplu imi exprim si eu parerea.
              Bineinteles, daca are 100kg de muzica in portbagaj, se explica )




              Apropo, cate kg au Tenzo alea?
              danke...
              culmea e ca Speeder nu prea are muzica in masina ... dar zicea ca dupa ce si-a schimbat bujiile si a mai facut cate ceva la soft ar trebui sa mearga mai bine masina
              pe de alta parte, Byg, care e un GTi simplu, 3 usi, DSG, cu soft de la Revo si alte mici rahatisuri (la momentul in care a fost in HU avea inca un K03) a scos 13.5 ....

              TenzoR pe 18" au 10 kg pe cantar... Enkei OEM pe 17" zic ca au 9.8 kg , deci cu cauciuc cu tot ar trebui sa ies in avantaj, ma gandesc totusi ca au diametrul total mai mare (Yokohamele am inteles ca ar fi mai "mari" decat alte cauciucuri cu aceeasi dimensiune) si de aici sa pierd.

              Maine imi vin cauciucurile pe 17", le pun si vedem dupa ce si cum ...
              De asemenea astept un rasp de la tipul cu CAI'ul ... dar se pare ca l-a dat... inca mai vanez unul... daca aveti tips

              Ah ... si ma gandeam sa schimb bujiile ca au 3 1/2 ani si 45.000 de km ... dar mai trebuie sa ma documentez ce alternative aftermarket am ...
              The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



              DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

              Comment


              • M-am documentat si eu cel putin 2 saptamani in legatura cu bujiile, si sincer, cea mai buna varianta e cea OEM, adica NGK IR, cu ce sant echipate masinile noastre din fabrica.


                Cat despre GTI, foarte probabil ca softul sa fie culpritul
                Cele 2 GTI-uri de care mentionam in postul anterior, amandoua au software REVO/SUPERCHIPS )
                "I felt my vanos pulling, but i guess his vtec pulled harder, stronger, faster"

                Comment


                • merci de confirmare man si eu la fel stiam, dar am zis ca de cand nu am mai citit eu poate s-au mai schimbat treburile anyhow... stie cineva un cod (ca parca asa era la bujii) ca sa ma interesez pe la magazinele de profil ca banuiesc ca la dealerii Honda sunt inutile de scumpe ...

                  cat despre GTi'uri, observ ca Revo e cam FTW kiar am vazut de curand un GTi 30Edition 3d, cu soft Revo si downpipe Milltek cum a batut un RS4 din mers
                  The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                  DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                  Comment


                  • NGK Laser Iridium -
                    IFR7G-11KS
                    "I felt my vanos pulling, but i guess his vtec pulled harder, stronger, faster"

                    Comment


                    • Originally posted by Achim View Post
                      merci de confirmare man si eu la fel stiam, dar am zis ca de cand nu am mai citit eu poate s-au mai schimbat treburile anyhow... stie cineva un cod (ca parca asa era la bujii) ca sa ma interesez pe la magazinele de profil ca banuiesc ca la dealerii Honda sunt inutile de scumpe ...
                      Eu pt Accord mi-am luat de la Honda(NGK) si am dat 890.000 lei vechi .... un pret corect zic eu
                      La 40.000km le-am schimbat, si pot spune ca am simtit diferenta, in special la consum

                      Comment


                      • merci frumos baieti
                        pai pana in weekend trebuie sa ma ocup si de asta
                        The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                        DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                        Comment


                        • nah, acum putin O/T
                          sambata plec spre Satu-Mare ... la drag racing, si apoi ma voi plimba prin N Moldovei.
                          ideea e urmatoarea: cel mai "rapid" drum inteleg ca ar fi Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Sebes - Alba Iulia - Cluj - Satu Mare ... dar mi-e cam lehamite de A1 si Valea Oltului. Aveti idee cum se prezinta Bucuresti - Brasov [i](ok, pana aici stiu) - Targu Mures - Reghin - Satu Mare ?! Mai are cineva vreo idee ?

                          Buun... si de la Satu - Mare as vrea sa ajung la manastirile din N Moldovei (duminica seara plec de acolo, si as vrea sa inoptez intr-o locatie "prietenoasa" sa ii zicem, si aproape de zona aceea... vreun sfat ... tips & tricks, traseu, ceva? merci
                          The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                          DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                          Comment


                          • Saptamana trecuta la dus am fost Reghin Satu Mare, la venit Cluj - Tg Mures, ultima varianata e mai buna.
                            Ex '06 Accord 2.0 LS/MT
                            Momentan fara H

                            Comment


                            • am fost de revelion la Vatra Dornei si am vizitat si ceva manastiri din zona (le mai vazusem oricum pentru ca sunt din apropiere ): Voronet, Moldovita si Sucevita parca. Acum nu stiu cat timp ai, dar eu iti recomand sa te cazezi undeva in Vatra Dornei, a doua zi poti vedea cateva manastiri (aprox 60km) si te intorci pe seara la Vatra Dornei. Sa nu cumva sa ratezi Voronet, de departe cea mai spectaculoasa din puntul meu de vedere; restul impresioneaza mai mult prin dimensiuni si aspect de cetate :P

                              Poate cei din zona Sucevei pot da mai multe detalii cu o cazare mai aproape
                              '08 Acura RDX

                              Comment


                              • Man, am fost de Paste la toate manastirile alea Sucevita-Moldovita etc, drumu e prost, dar daca circuli mai cu atentie nu e problema.... eu m-am intors intreg, mai putin proiectoarele fatza )))) Dar na.... daune colaterale

                                Comment

                                Working...
                                X