Eu nu inteleg, e iluzie optica sau ce? Ca vad ca Achim e mult in fata cand trece prin dreptul camerei, dar apoi pe panoul cu timpi GTI-ul sta mai bine. Care a fost rezultatul pana la urma?
ACHIM: '05 Honda Civic Type-R, Black
Collapse
X
-
Originally posted by octi_b View PostEu nu inteleg, e iluzie optica sau ce? Ca vad ca Achim e mult in fata cand trece prin dreptul camerei, dar apoi pe panoul cu timpi GTI-ul sta mai bine. Care a fost rezultatul pana la urma?
Comment
-
Originally posted by yulasinio View PostCam slabut timpul pt un K20 scapa de jantele alea ca sunt prea mari (pune-le pe lexan ca acolo dau sigur bine )
Asteptam update-urile
si totusi, ala era un GTi cu soft, admisie, evacuare, suspensie, jante mai usoare
Originally posted by octi_b View PostEu nu inteleg, e iluzie optica sau ce? Ca vad ca Achim e mult in fata cand trece prin dreptul camerei, dar apoi pe panoul cu timpi GTI-ul sta mai bine. Care a fost rezultatul pana la urma?The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR
Comment
-
Originally posted by yulasinio View PostCam slabut timpul pt un K20 scapa de jantele alea ca sunt prea mari (pune-le pe lexan ca acolo dau sigur bine )
Asteptam update-urile
Pentru modificarile care le are Achim, timpul lui e ff bun. Odata cu o galerie de evacuare, si o admisie cold-air, timpul lui se va imbunatati simtitor, mai ales daca softul acela permite adaptari ulterioare.
Ca si fapt divers mie mi se pare ca GTI-ul merge cam slab pentru modificarile care le are la ora actuala. Eu i-am spus si proprietarului cand ne-am intalnit ulterior la Oradea acest lucru, si nu o zic din rautate, dar 14.6 nu e prea stralucit. Un GTI in configurarea aceea, ar trebui sa fie in jur de 14.1
Nu vorbesc din auzite, dar stiu GTI-uri cu un simplu soft (fara evacuare, admisie, etc), care merg 14.4-14.3 chiar si mai putin pe 402m
Ca sa ma clarific, nu o zic din rautate, pur si simplu imi exprim si eu parerea.
Bineinteles, daca are 100kg de muzica in portbagaj, se explica )
Apropo, cate kg au Tenzo alea?"I felt my vanos pulling, but i guess his vtec pulled harder, stronger, faster"
Comment
-
Originally posted by octi_b View PostEsti sigur ca GTI-ul merge cu 220km/h intr-a IV-a ? uoau!!!
Pai si a VI-a, de la cat?
ca fapt divers... exista GTi'uri 30Edition (sau normale cu turbina K04, de pe 30 Edition, Cupra sau S3) si ceva manareli care merg pe ceas 300 kmh
Originally posted by civic_ex View PostPentru modificarile care le are Achim, timpul lui e ff bun. Odata cu o galerie de evacuare, si o admisie cold-air, timpul lui se va imbunatati simtitor, mai ales daca softul acela permite adaptari ulterioare.
Ca si fapt divers mie mi se pare ca GTI-ul merge cam slab pentru modificarile care le are la ora actuala. Eu i-am spus si proprietarului cand ne-am intalnit ulterior la Oradea acest lucru, si nu o zic din rautate, dar 14.6 nu e prea stralucit. Un GTI in configurarea aceea, ar trebui sa fie in jur de 14.1
Nu vorbesc din auzite, dar stiu GTI-uri cu un simplu soft (fara evacuare, admisie, etc), care merg 14.4-14.3 chiar si mai putin pe 402m
Ca sa ma clarific, nu o zic din rautate, pur si simplu imi exprim si eu parerea.
Bineinteles, daca are 100kg de muzica in portbagaj, se explica )
Apropo, cate kg au Tenzo alea?
culmea e ca Speeder nu prea are muzica in masina ... dar zicea ca dupa ce si-a schimbat bujiile si a mai facut cate ceva la soft ar trebui sa mearga mai bine masina
pe de alta parte, Byg, care e un GTi simplu, 3 usi, DSG, cu soft de la Revo si alte mici rahatisuri (la momentul in care a fost in HU avea inca un K03) a scos 13.5 ....
TenzoR pe 18" au 10 kg pe cantar... Enkei OEM pe 17" zic ca au 9.8 kg , deci cu cauciuc cu tot ar trebui sa ies in avantaj, ma gandesc totusi ca au diametrul total mai mare (Yokohamele am inteles ca ar fi mai "mari" decat alte cauciucuri cu aceeasi dimensiune) si de aici sa pierd.
Maine imi vin cauciucurile pe 17", le pun si vedem dupa ce si cum ...
De asemenea astept un rasp de la tipul cu CAI'ul ... dar se pare ca l-a dat... inca mai vanez unul... daca aveti tips
Ah ... si ma gandeam sa schimb bujiile ca au 3 1/2 ani si 45.000 de km ... dar mai trebuie sa ma documentez ce alternative aftermarket am ...The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR
Comment
-
M-am documentat si eu cel putin 2 saptamani in legatura cu bujiile, si sincer, cea mai buna varianta e cea OEM, adica NGK IR, cu ce sant echipate masinile noastre din fabrica.
Cat despre GTI, foarte probabil ca softul sa fie culpritul
Cele 2 GTI-uri de care mentionam in postul anterior, amandoua au software REVO/SUPERCHIPS )"I felt my vanos pulling, but i guess his vtec pulled harder, stronger, faster"
Comment
-
merci de confirmare man si eu la fel stiam, dar am zis ca de cand nu am mai citit eu poate s-au mai schimbat treburile anyhow... stie cineva un cod (ca parca asa era la bujii) ca sa ma interesez pe la magazinele de profil ca banuiesc ca la dealerii Honda sunt inutile de scumpe ...
cat despre GTi'uri, observ ca Revo e cam FTW kiar am vazut de curand un GTi 30Edition 3d, cu soft Revo si downpipe Milltek cum a batut un RS4 din mersThe NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR
Comment
-
Originally posted by Achim View Postmerci de confirmare man si eu la fel stiam, dar am zis ca de cand nu am mai citit eu poate s-au mai schimbat treburile anyhow... stie cineva un cod (ca parca asa era la bujii) ca sa ma interesez pe la magazinele de profil ca banuiesc ca la dealerii Honda sunt inutile de scumpe ...
La 40.000km le-am schimbat, si pot spune ca am simtit diferenta, in special la consum
Comment
-
merci frumos baieti
pai pana in weekend trebuie sa ma ocup si de astaThe NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR
Comment
-
nah, acum putin O/T
sambata plec spre Satu-Mare ... la drag racing, si apoi ma voi plimba prin N Moldovei.
ideea e urmatoarea: cel mai "rapid" drum inteleg ca ar fi Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Sebes - Alba Iulia - Cluj - Satu Mare ... dar mi-e cam lehamite de A1 si Valea Oltului. Aveti idee cum se prezinta Bucuresti - Brasov [i](ok, pana aici stiu) - Targu Mures - Reghin - Satu Mare ?! Mai are cineva vreo idee ?
Buun... si de la Satu - Mare as vrea sa ajung la manastirile din N Moldovei (duminica seara plec de acolo, si as vrea sa inoptez intr-o locatie "prietenoasa" sa ii zicem, si aproape de zona aceea... vreun sfat ... tips & tricks, traseu, ceva? merciThe NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR
Comment
-
am fost de revelion la Vatra Dornei si am vizitat si ceva manastiri din zona (le mai vazusem oricum pentru ca sunt din apropiere ): Voronet, Moldovita si Sucevita parca. Acum nu stiu cat timp ai, dar eu iti recomand sa te cazezi undeva in Vatra Dornei, a doua zi poti vedea cateva manastiri (aprox 60km) si te intorci pe seara la Vatra Dornei. Sa nu cumva sa ratezi Voronet, de departe cea mai spectaculoasa din puntul meu de vedere; restul impresioneaza mai mult prin dimensiuni si aspect de cetate :P
Poate cei din zona Sucevei pot da mai multe detalii cu o cazare mai aproape
Comment
Comment