ACHIM: '05 Honda Civic Type-R, Black

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ai grija ca si la gheorgheni e drumul praf (cel putin era cand m-am intors eu anul trecut de la iasi de la intalnire).
    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

    Comment


    • Pai sa vedem:

      Brasov - Chichis [bifurcatie spre Sf. Gheorghe]: drum din dale de beton cu gauri si gropi pe alocuri intre dale - foarte enervant - simti toate imbinarile intre betoane la orice viteza ai merge
      Chichis - Sf. Gheorghe - Bixad [de aici poti merge spre Sf.Ana] - drumul este acceptabil, stilul romanesc cu gropi si denivelari
      Bixad - Miercurea Ciuc - la fel ca cel de mai sus - acceptabil
      Miercurea Ciuc - Gheorgheni - aici am injurat cu foc podoabele de pe carosabil - deh, eram cu Honda, ma durea...
      Gheorgheni - Lacul Rosu - cam prin dreptul lacului am inteles ca nu am vazut chiar toate "modele" de gropi, asfaltul din zona fiind de-a dreptul minat, groapa langa groapa
      Cheile Bicazului - parca era mai bine, deja se facuse soare...

      revenim la drumul de la Brasov:
      Chichis - Tg. Secuiesc - putin dupa Chichis asta s-a turnat o sosea super super buna - tot timpul o folosesc cand merg la Balvanyos [asta e langa Sf. Ana]
      Tg. Secuiesc - Balvanyos - lacul Sf. Ana - o parte din asfalt cu gropi si denivelari, apoi dale de beton destul de acceptabile, apoi de la bifurcatia spre Sf. Ana drumul este destul de degradat, fiind echipat cu toate tipurile / marimile de gropi
      bifurcatie lacul Sf. Ana - Bixad - drumul asta era efectiv o placere inainte pentru ca sunt numai serpentine prin padure, dar de anul trecut a inceput sa se degradeze si sa zdruncine serios masina, lipsindu-ma de placerea sofatului "VTM"

      Tot ce ti-am spus era valabil anul trecut prin toamna/iarna - acum poate fi mult mai rau sau poate s-au mai reparat portiunile de drum mai circulate...
      Nu stiu daca o sa scoti un "timp" bun pe drumurile astea...
      '08 Civic Sedan 1.8 ES A/T Galaxy Gray Metallic

      Comment


      • Si pana la urma nu am mai plecat Aveam tot in masina, bagaje, plin etc, m-am trez sambata de dim si am abandonat planul.... next time oricum va multumesc pentru sfaturi si imi vor fi folositoare pe viitor

        Updates:
        • Jante OEM Enkei 17" vopsite + Fulda Carat Exelero 215/40/R17
        • scaun scoica Momo Atlantis rouge + centuri 3 puncte Sabelt
        The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



        DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

        Comment


        • Fain scaun ti-ai tras, cred ca-i super usor( ca si greutate), nu ?
          Interesant sunt si jantele cum sunt vopsite. Tre sa le vad si live
          K24Reflash

          Comment


          • merci merci ...
            intr-adevar fara sine e f usor, cu suportul "improvizat" se mai ingreuneaza, dar oricum e mult mai usor decat cel OEM
            The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



            DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

            Comment


            • nu stiu ce ai de gand cu jantele alea de pe fata , dar din punctul meu de vedere sant ca nuca in perete ... sper sa nu te superi , este doar opinia mea .
              civic EM2

              Comment


              • le-am pus de tavaleala boing sunt jantele OEM vopsite si am vrut sa faca nota discordanta cu restul masinii taman ca le tin doar de liniute si alte evenimente automobilistice de genul pt look raman TenzoR'urile... astea ma ajuta ca sunt 17" si vroiam sa vad o diferenta
                The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                Comment


                • stickeru de pe aripa trebe sa dispara neaparat. sugestia mea e sa pui stickerele pe masina incat sa o pastrezi cat mai clean. inteleg ca ai obligatii si se cuvine sa ramana pe masina. o idee ar fi sa pui skn-u acolo pe prag unde original venea type r-ul si in rest sa o lasi clean, acu tu stii cum iti place mai mult
                  daca ai posibilitatea, trage-i ceva poze cu ambele jante puse pe o parte sa vedem cum ar arata cu setul complet, combinatia de culori pare interesanta

                  Comment


                  • dap ... o sa incerc sa fac asta
                    ala cu RAndrey tot zic ca il dau jos si nu mai apuc dureaza aprox 2 min tuningul asta si se va intampla (lene mare).
                    ai dreptate si in ceea ce priveste ala cu SKN, dar ma incanta si cum da acolo in spate, totusi o sa caut si solutia de care zici tu
                    The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                    DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                    Comment


                    • la jante raman fan la cele negre cu buza rosie, arata demential. Si astea albe sunt interesante, dar parca nu sunt ce trebuie pe masina ta; ar fi mers poate mai bine pe o masina alba. Scaunul e
                      '08 Acura RDX

                      Comment


                      • merci pt scaun

                        cat despre jante, tot am explicat zilele astea ca nici nu s-au vrut "sa dea bine", trebuia sa fie o pata de culoare, "nuca in perete" tocmai ca sa se vada ca nu sunt la locul lor, si nu sunt de "look" ci doar de "tavaleala".
                        daca trebuia sa fi dat bine le faceam albe cu buza aia f rosie pana in spate, si erau cat de cat in contrast cu cele din spate, sau tot negre cu buza rosie, dar pt dat bine am TenzoR'urile, iar astea sunt "gandite" sa dea cum dau niste jante ciudate pe puntea spate a masinilor de drift... doar ca eu am FWD si imi trebuie la drag (si cand o fi poate la ceva stil VTM)... intelegeti unde bat?
                        The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                        DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                        Comment


                        • ti-am vazut si eu azi masina live cu jantele schimbate+vopsite pe fata. arata funky, dar intr-adevar, locul lor nu prea e pe masina day-by-day, doar la "ocazii speciale" cum ai mentionat si tu..

                          cu scaunul asta nou, pozitia de condus nu este si mai joasa?
                          '00 Audi S3 1.8T quattro
                          ex: modded '08 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT

                          Comment


                          • salutare man si felicitari! ai simtit ceva diferenta cu jantele OEM? cat despre scaun si eu trebuie sa le schimb.
                            acum folosesc Peugeot- ul ala si are o pozitie la volan exceptionala (scaun reglat foarte jos, volanul aproape pe verticala, toate la locul lor) iar cand ma urc in CTR parca sunt in autobuz. De asemenea directia si franele sunt peste CTR (cel putin peste al meu)

                            Comment


                            • gata, m-ati suparat cu jantele glumesc, si mie mi se pare ca arata funky dar nu de zi cu zi oricum... in 2-3 zile urmeaza un upgrade care promit sa va placa

                              dap, intr-adevar, e mai jos pozitia la volan... as cum trebuie

                              am simtit ceva diferenta cu jantele OEM ... parca le invarte mai repede si mai "scapa" ... ceea ce e bine. cu Paradele pe 18" era prea multa aderenta si asta strica uneori totusi pe curbe, 8J fata de 7J cu acelasi ET facea diferenta
                              The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                              DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                              Comment


                              • Ia zi, vrei Enkei-urile mele pentru drag de 6.9kg? Chiar stau degeaba la mine in birou si isi asteapta un client. Le dau la pretul cu care le-am luat, niciun ban in plus. Te fac fericit si cu niste Toyo R888 care se potrivesc pe jantele astea si bune pentru drag daca te tin buzunarele.

                                Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                                Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                                ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                                ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                                Comment

                                Working...
                                X