ACHIM: '05 Honda Civic Type-R, Black

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vladtns
    replied
    Man.....am verificat,intradevar ala e pretul....nu e vrajeala,daaar ti-am spus ca mereu exista o varianta low-cost.Varianta e sa iti cumperi un kit de xenon aftermarket sau doar drosere aftermarket(trebuie sa-mi spui ce tip de bec ai).Sa-ti dau un exemplu..un kit de xenon D2S cu tot cu drosere costa 360 RON,daca iei doar droserele costa mai putin.Eu am instalatie aftermarket pe masina si nu am nici un fel de problema.....se aprind becurile in acelasi timp,au aceasi culoare etc. Eu zic ca e bargain sa alegi varianta asta decat sa dai 700 si ceva de euro pentru 2 fire nenorocite.

    Leave a comment:


  • Achim
    replied
    15

    multumesc

    Leave a comment:


  • vladtns
    replied
    nasol....da nu dispera sigur se gaseste o varianta mai low cost........pune si u o poza cu fasungurile sa imi dau seama exact si poate te rezolv eu.

    sau zi din poza asta ce anume iti trebuie
    Attached Files
    Last edited by vladtns; 08-02-12, 17:56.

    Leave a comment:


  • Rares
    replied
    780 euro doua fasung-uri? WTF? Dar din ce sunt facute?

    Leave a comment:


  • Achim
    replied
    stiu ...

    problema; mi-am schimbat becurile de xenon cu altele, originale, iar de atunci am observat ca se aprindeau "pe rand", uneori ...
    in timp, unul a incetat sa se mai aprinda. am pus un bec de rezerva, si am inceput sa cred ca e din ridicatorul de tensiune. ajuns la service am observat ca atunci cand au fost puse becurile, nu au fost infiletate ca lumea, si ca atare au reusit sa topeasca fasungurile.

    2x fasung original = 780eur ...

    si se potrivesc de pe S2000 sau Jazz JDM ...
    eu ce fac acum?

    Leave a comment:


  • razvan p.
    replied
    rasfatatule....te uraaasc!i'm kidding,you know!:P

    Leave a comment:


  • Achim
    replied
    nu chiar; si mie mi s-a parut ca vad masina ta in zona

    eu nu stau departe, si de curand un prieten si-a deschis ceva hostel / cafenea pe acolo, asa ca de asta "am invadat" strada

    nu are topic la S2k
    este un AP2 2005 (no VSA / DBW) cu 45k km acum, upgrades: discuri EBC turbo groove, placute EBC green stuff, arcuri H&R, Mugen catback, test pipe, volan imbracat in Alcantara
    si cam atat despre ea

    iar am mers azi cu EP3'ul... are muuult mai multa viata in ea

    Leave a comment:


  • LoDRpR
    replied
    si eu care admiram un S2k aseara langa casa mea .. daca stiam ca e a ta dadeam un telefon sa te scot la un pahar de vorba

    m-am uitat putin pe la topicurile de s2k dar nu am vazut nicaieri numarul asta;

    parca am mai vazut ceva activitate Honda asta vara prin zona (un CRX verde parca) .. te stii cu lumea peacolo?

    Leave a comment:


  • Fanatic
    replied
    Sunt invidios

    Leave a comment:


  • Achim
    replied

    Leave a comment:


  • dinoc
    replied
    probabil din cauza final drive-ului 4.7 (EP3) vs 4.3 parca (S2k)
    Sarbatori Frumoase!

    Leave a comment:


  • CVX
    replied
    Si tie la fel Achim
    Craciun Fericit.

    Leave a comment:


  • Achim
    replied
    Civicul merge foarte tare; treapta a 3a o resimt ca treapta a 2a la S2000
    si consumul, desi nu e mare diferenta, se observa
    de 10 litrii te plimbi ceva mai multi kilometrii

    in concluzie, Craciun fericit!

    Leave a comment:


  • vladtns
    replied
    bine k se rezolva. eu deja strang bani de jante de vara....nu le mai vopsesc.au devenit de iarna enkeiurile OEM

    Leave a comment:


  • Achim
    replied
    multumesc frumos, dar pinioanele se pot comanda si de la reprezentanta pe bucati si nu sunt prea mult ( ~55 euro / viteza ) dar nu aia e problema cutiei mele din pacate

    am comandat axul + rulmenti (~ 650 euro) si aia e; macar are 60k km cutia si stii ca eu i-am rupt vitezele

    de abia astept sa ma dau cu EP'ul
    caut acum ceva jante de iarna

    Leave a comment:

Working...
X