ACHIM: '05 Honda Civic Type-R, Black

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by STI View Post
    nu conteaza numai daca curba e in crestere conteaza daca are spike-uri sau cat de lina este curba de putere etc. cum a zis si yuliasinio nu suntem noi apti sa comentam...
    ba ai si tu dreptate
    luasem in calcul si spike'urile
    daca ma duc la MasterTuner credeti voi ca rezolvam ceva? ca eu ma duc, dar daca masina nu are Unichip o sa scoata 167 de cp
    The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



    DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

    Comment


    • Originally posted by andreicsa View Post
      Man ... n-are sens, daca nu ai Turbo sau vre-un NOS ceva .... mai pierzi timpul la dyno pt 10-15 cai ...
      ..... cred ca ai inteles perfect ceea ce vroiam sa zic

      frumoasa poveste Achim , am avut ce citii toata dupa masa

      Comment


      • Originally posted by Toyboy View Post
        ..... cred ca ai inteles perfect ceea ce vroiam sa zic

        frumoasa poveste Achim , am avut ce citii toata dupa masa
        Daaa... stiam eu ca am patruns taina

        Comment


        • Originally posted by Achim View Post
          merci frumos Retroid
          dap, asa este. A zis ca daca nu stie, nu se va baga doar de amorul artei si sa riste, asa ca a apelat la altii care sunt mai experimentati in setarea unui astfel de stand-alone.
          Hondata e foarte greu de setat.
          Cand a fost in TM tunerul de la Advanced Motorsport din anglia, am tot povestit cu el si spunea ca.. daca o masina care are stand alone AEM o seteaza in 2ore, aceasi masina dar cu un Hondata, ar dura 6ore, desi in final rezultatele ar fi aceleasi!

          ignition-team.ro

          Comment


          • Tind sa cred si faptul ca el e dealer AEM a contat in balanta asta si ar putea sa fi exagerat putin sa-si vanda produsul...

            Comment


            • nici mie nu mi se pare greu de setat. cu un wideband si EGT "la mana", k manager este foarte friendly in comparatie cu softuri & ECU profesionale (Walbro TDD Minj 600, Mectronik, Svel, Jas).

              pe AEM nu merge mai nimeni.... eu stiu un singur tip (aici in Italia) dar a vandut-o pt K pro

              Comment


              • K-Manager e friendly... senzorii care sunt de 5 ori mai multi la numar decat la o masina "normala" nu sunt atat de prietenosi
                Pana acum, toti care au setat stand-alone'uri (sunt 2 exemple mai sus) au zis ca un K-Pro e mult mai complex si ca prefera sa se bage la o masina de raliu cu modificari multiple si electronica (ceea ce cei de la SKN au facut ieri) decat sa seteze un EP3 (repet, tot Andrei, SKN, pe masina lui personala, nu a vrut sa riste si asa ca a trimis-o in Grecia la un dealer Hondata)
                Oricum, toti stim ca un K-Pro e the ultimate solution... problema e Romania
                The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                Comment


                • K20A2 e un motor cat se poate de normal. Gestiunea lucreaza in speed density, deci nu are nici macar MAF (mass airflow / debitmetru) care este un alt "cui" in setarea unui ECU.
                  Singura diferenta e Vtec-ul si distributia variabila care sunt mai pretentioase.


                  setarea reala a unei masini de curse e mult mai complexa decat un biet K pro. mai ales daca e turbo si are diferentiale electronice. se lucreaza cu harti multiple si se urmaresc mai multi parametrii decat intr-un ECU normal.

                  la Mitsu si Subaru se poate "resofta" cu Ecutek insa lucrurile serioase se fac cu Gems, Motec, Haltec, TDD, etc.

                  Andrei face loguri si trimite la altii sa-i faca softurile pe care le "incarca" ulterior. Am I right?

                  voi pune si eu K Pro. unde lucrez am un preparator care pune K Pro insa nu-mi inspira incredere. voi apela la una din doua echipe de curse care au iesit campioane la coasta cu EP3, (exact negre ca a le noastre). au setat o gramada de EP3 -uri in ultimii ani masini care merg si au mers perfect.

                  oricum asta se va intampla in toamna deoarece acum prietena mea isi ia masina si o ajut si eu, asa ca "fondurile pt masina" momentan iau alta directie.

                  in fine daca vrei K pro in Italia eu te ajut. La vara vin la Buc si oricum mai vb noi pana atunci.
                  Last edited by retroid; 15-03-09, 11:25.

                  Comment


                  • pai partea cu distributia variabila e the tricky one. revin cu detalii ca acum sunt prea "groggy"

                    in ceea ce priveste softurile "normale" asa fac, cat despre stand-alone'uri ... o sa ii cer detalii ca sa nu "aberez"

                    ziceai ca o masina de raliu functioneaza cu harti diverse... EP3 are stock 12 harti de avans...

                    vis-a-vis de Hondata si eu de-a lungul timpului m-am tot interesat de solutii. problema e aspectul financiar. pentru ca pe langa cei ~ 1300 de euro pe care ii dai pe K-Pro in sine, mai urmeaza banii de deplasare, banii de softare si banii pentru toate celelalte modificari pe care le mai vrei pe masina, ca altfel cele 2 investitii de mai sus nu isi au rostul

                    si EP3'urile alea au mers perfect pentru ca erau negre iti zic eu
                    The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                    DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                    Comment


                    • nu ma refeream la hartile individuale de avans, injectie, etc prin care functioneaza ECU ci la softul definitiv. ca si cum ai avea doua K pro pe masina, unul setat mai "intepat" si altul setat diferit cu posibilitatea de a schimba intre ele in timp real. poate nu e prea bun exemplu.

                      electronica Mectronik care am vrut s-o iau eu are si ea posibilitatea de a "lucra" cu doua harti chiar daca e vb de un aspirat.

                      .....in fine sunt chestii care conteaza mai mult in competitii decat pe strada. acuma depinde fiecare ce vrea sa faca cu masina.
                      pt Mectronik mi-au cerut 2300 e doar ECU + 500 setatul.... asa ca ma mai gandesc....

                      Da ai dreptate in legatura cu EP3 urile negre!

                      http://www.foltranpreparazioni.it/Gallery.aspx

                      ieri s-a terminat Raliul Brasovului. "am avut" 3 EP3-uri, primul a venit pe 8 la general cu o masina de gr A7. E vorba de Tzache

                      Comment


                      • Am inteles ce zici Totusi eu tot raman la parerea ca un K-Pro e mult mai complicat. Nu zic ca celelalte sunt de fluierat, dar de exemplu masinile de raliu nu trebuie sa stea prea frumos la relanti sau sa mearga rotund pana in 3000-4000 rpm ... cat despre harti, cel mai mult ii intereseaza full throttle. Oricum, nu asta face diferenta, ci complexitatea VTEC-ului de pe EP3 ...

                        In alta ordine de idei, azi au ajuns uleiul Silkolene 5W40 din UK si filtrul Hamp (Mugen). Maine ma duc sa schimb filtrul OEM de aer, uleiul si sa verific bujiile. Au aproape 40.000 si 3 ani si 6 luni. Nu cred ca le-a sunat ceasul, dar vreau sa fiu sigur. Oricum, daca e cazul o sa pun altele OEM. Are cineva cu experienta fix pe cazul asta vreun sfat?

                        Am pus tampoanele intarite la toba, si desi e fixa, tot mai loveste la curbe la stanga in bara antiruliu (cu diametru marit).

                        Cand ma voi intoarce vreau sa o las mai mult pe fatsa ... am senzatia ca o sa fie mai ok atat dpdv dinamic, cat si estetic.

                        Si o poza cu masina de sambata de la Craiova
                        The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                        DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                        Comment


                        • Ce ai facut la craiova?
                          "I felt my vanos pulling, but i guess his vtec pulled harder, stronger, faster"

                          Comment


                          • pai am scris pe sectiunea de liniute
                            am fost, m-am uitat, m-am minunat, m-am distrat pe drum si cu prietenii si am venit inapoi incantat de cum merge masina. nu mi-au trebuit acele "liniute"
                            The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                            DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                            Comment


                            • masina ta arata intr-un mare fel!

                              ca sa continuam discutia cu masinile de curse fara sa intram in amanunte, raliurile sunt o disciplina cu foarte multe viraje si diferente mari de nivel si aderenta. in cazul asta masinile au nevoie de cuplu cat mai mare la turatii cat mai joase sa faciliteze cat mai bine reprizele "de jos" si in special iesirea din viraje. aici se mai jongleaza si cu rapoartele din cutie. in setarea motoarelor se urmareste acest lucru. distributia variabila are exact acest scop de-a "ajuta" cuplul in plaja joasa de turatie. fie ca e doar pe partea de admisie fie pe evacuare fie pe ambele.
                              oricum la turatii mari distributia variabila nu mai lucreaza.

                              la masinile de pista in schimb, datorita virajelor de viteza si mare viteza, aliniamente se "doreste" cuplul mai sus in turatie si niste rapoarte in transmisie relativ mai lungi. acuma astea le mai schimba baietii in functie de configuratia si particularitatie fiecarei piste.

                              in legatura cu relantiul ridicat si la o masina de gr.N este ridicat din electronica. mai e ALS-ul si alte cele....
                              oricum la un motor fie aspirat sau turbo daca se pun axe cu gradatie mare o volanta de competitie, etc relantiul va fi din start la peste 2000 ca altfel ...moare

                              ....cum ar fi sa ramana Hondele noastre in Vtec la relanti... nu cred ca ar sta nici macar la 3000 de ture


                              ok. ai stabilizatoare JDM? de unde le-ai luat?
                              Last edited by retroid; 17-03-09, 21:29.

                              Comment


                              • are stabilizatoare H&R de la mine
                                Most sports require only one ball, motorsport requires two...

                                "how to make it in zi undistry or life"

                                Comment

                                Working...
                                X