ACHIM: '05 Honda Civic Type-R, Black

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Doc View Post
    Daca cu Hondata si evacuare la mine eram egali sunt curios care este diferenta fata de mine acum dupa modificari (reflash si catback) din mers.
    in cazul in care esti cu aceeasi setare ca atunci e relevant, daca nu, oricum ne dam, dar nu ne ajuta pe niciunul dintre noi
    The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



    DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

    Comment


    • Felicitari! Si, nici un dyno, ceva?
      "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
      "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

      Comment


      • Originally posted by Delphi View Post
        Felicitari! Si, nici un dyno, ceva?
        Man ... n-are sens, daca nu ai Turbo sau vre-un NOS ceva .... mai pierzi timpul la dyno pt 10-15 cai ...

        Comment


        • danke
          pai ma tenteaza sa mai vad si eu o diferenta
          saptamana asta ii schimb toate filtrele, etansez evacuarea (trebuie sa iau o garnitura) si apoi ne orientam si spre asa ceva, desi kiar nu alerg dupa cifre. vreau sa fiu eu multumit de ea

          vanez acum un CAI AEM si poate un Spoon manifold (astea erau la oferta)... pentru prima sunt sanse mari, pentru a doua, prefer sa mai astept si sa iau un Toda

          @Andrei: LOL ... exact
          The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



          DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

          Comment


          • Originally posted by Achim View Post
            pai ma tenteaza sa mai vad si eu o diferenta
            Pai cum au facut aia reflash-ul daca nu au pus masina pe dyno? L-au facut in mers???? sau au pus o harta care stiau ei ca e buna pt ce ai tu pe masina???

            Comment


            • Yulasinio a pus punctul pe 'i'. Un "inainte" si un "dupa". In plus, chiar nu esti curios sa stii ce si cum?
              "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
              "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

              Comment


              • Originally posted by yulasinio View Post
                Pai cum au facut aia reflash-ul daca nu au pus masina pe dyno? L-au facut in mers???? sau au pus o harta care stiau ei ca e buna pt ce ai tu pe masina???
                am dat cateva ture cu masina, au scos log'urile, au facut o fisa a masinii, cu toti parametrii, apoi cu detalii despre modificarile aduse (in cazul meu catback'ul Toda, despre care cei de la SKN aveau datele necesare ... in cazul in care era ceva mai exotic atunci fisa era insotita de link'uri de la producator, date vis-a-vis de diametru, debit, etc) si a fost trimis in DE, unde cei care se ocupa de Honda din cadrul SKN au adaptat softul si mi l-au trimis inapoi. S-a pus pe masina, cateva ture, am verificat toti parametrii sa fie in regula si apoi a ramas la latitudinea mea sa vad dak masina merge sau nu mai bine. (ca o paranteza, si Tom a avut atat la STi cat si la Z4 M soft facut la fel, si masinile merg / mergeau f bine, iar Alecs la fel in cazul STi'ului) Sa zicem ca ne bazam pe experienta celor din DE

                pe dyno cand am dus-o a scos 189.5 cp ... stock ... si a lui Andrei a scos 199 cp cu Unichip facut pe dyno si etc intr-o zi, si 191 peste 2 zile... asa ca nu prea ma pasioneaza dyno.

                dupa ce ii pun CAI si manifold si ii mai fac un soft o sa o pun pe dyno sa vad ce si cum. curiozitatile mi le hranesc prin cum simt eu masina, pentru ca dpdv tehnic nu imi pun problema ca o firma ca SKN sa greseasca.

                apropo de asta, si eu sunt constient ca un Hondata K-Pro ar fi facut o treaba mult mai buna, dar nu cred ca e cineva in masura sa seteze un asemenea stand-alone in RO si asa ca pe langa investitia mare pe care o faceam in ECU, mai trebuiau bani si pentru setat, iar ca sa fac setarile, masina era ideal sa fie in config cat mai aproape de final, ca sa nu fac 100 de drumuri Si Andrei (de la SKN) zicea ca daca ai Hondata nu o sa vina sa incerce sa te convinga ca ei sunt mai buni, doar ca el pe banii lui si pe masina lui nu s-a aventurat sa configureze un K-Pro (in schimb au setat stand-alone'uri ca Motec, Hydra, etc)
                The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                Comment


                • Soft-ul asta ti-a schimbat si punctul de intrare a vtec-ului?
                  "I felt my vanos pulling, but i guess his vtec pulled harder, stronger, faster"

                  Comment


                  • din pacate scula celor de la SKN care se ocupa de acest lucru pentru EP3 nu poate modifica punctul de intrare a VTEC'ului si nici limitatrea de turatie. In schimb pt FN2 pot face si acest lucru. Dupa cum ziceam, EP3 e cel mai complicat din punctul lor de vedere
                    The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                    DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                    Comment


                    • felicitari man!

                      pai de ce nu s-a aventurat Andrei sa configureze K pro? nu avea la cine sa trimita softul la "facut" .........

                      Comment


                      • Cum s-a mai spus, cica-i f greu de reglat , iti trebuie experienta mare pe motoare Honda ca sa faci asta, iar la noi n-are nimeni experienta necesara.
                        Chiar si el isi regleaza K-pro-ul (daca am inteles bine) la EP3, la un dealer Hondata din Grecia.
                        K24Reflash

                        Comment


                        • merci frumos Retroid
                          dap, asa este. A zis ca daca nu stie, nu se va baga doar de amorul artei si sa riste, asa ca a apelat la altii care sunt mai experimentati in setarea unui astfel de stand-alone.
                          The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                          DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                          Comment


                          • Pe mine nu ma interesa cati cai ai sau daca ti-a crescut puterea dupa flash. Pe mine ma interesa daca "graficul" motorului este in regula dupa, voi trebuie sa intelegeti ca dyno-urile nu au fost facute numai sa masoare puterea. Dupa graful ala si alte date se regleaza mai multi parametrii ai motorului, astea nu se fac dupa ureche sau dupa niste calcule....fiecare motoru e diferit dupa cum fiecare dintre noi suntem diferiti. Dupa parerea mea tu nu esti in masura sa stabilesti exact daca masina merge bine...ar trebui sa te fi nascut intre motoare ca sa ajungi la asa ceva(nu cred ca este pe forumul asta o persoana capabila ).

                            In fine, eu mi-am dat cu parerea, daca tu esti multumit de treaba care au facut-o atunci totul e Bafta

                            Comment


                            • Originally posted by yulasinio View Post
                              Pe mine nu ma interesa cati cai ai sau daca ti-a crescut puterea dupa flash. Pe mine ma interesa daca "graficul" motorului este in regula dupa, voi trebuie sa intelegeti ca dyno-urile nu au fost facute numai sa masoare puterea. Dupa graful ala si alte date se regleaza mai multi parametrii ai motorului, astea nu se fac dupa ureche sau dupa niste calcule....fiecare motoru e diferit dupa cum fiecare dintre noi suntem diferiti. Dupa parerea mea tu nu esti in masura sa stabilesti exact daca masina merge bine...ar trebui sa te fi nascut intre motoare ca sa ajungi la asa ceva(nu cred ca este pe forumul asta o persoana capabila ).

                              In fine, eu mi-am dat cu parerea, daca tu esti multumit de treaba care au facut-o atunci totul e Bafta
                              da ai dreptate, dar pentru asta exista log'urile de sistem, in care se citesc mai toti parametrii de functionare a motorului cu valori exacte.

                              pe un dyno pot sa vad curba de putere, si daca aceasta ar avea vreo scadere, probabil ca orice user care isi cunoaste masina ar simti-o ...

                              nu neg, o sa o pun si pe dyno, dar sunt 99.99% sigur ca masina functioneaza corect in momentul de fata.
                              The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                              DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                              Comment


                              • nu conteaza numai daca curba e in crestere conteaza daca are spike-uri sau cat de lina este curba de putere etc. cum a zis si yuliasinio nu suntem noi apti sa comentam...
                                Most sports require only one ball, motorsport requires two...

                                "how to make it in zi undistry or life"

                                Comment

                                Working...
                                X