Originally posted by Doc
View Post
ACHIM: '05 Honda Civic Type-R, Black
Collapse
X
-
The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR
-
danke
pai ma tenteaza sa mai vad si eu o diferenta
saptamana asta ii schimb toate filtrele, etansez evacuarea (trebuie sa iau o garnitura) si apoi ne orientam si spre asa ceva, desi kiar nu alerg dupa cifre. vreau sa fiu eu multumit de ea
vanez acum un CAI AEM si poate un Spoon manifold (astea erau la oferta)... pentru prima sunt sanse mari, pentru a doua, prefer sa mai astept si sa iau un Toda
@Andrei: LOL ... exactThe NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR
Comment
-
Yulasinio a pus punctul pe 'i'. Un "inainte" si un "dupa". In plus, chiar nu esti curios sa stii ce si cum?"Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
"The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett
Comment
-
Originally posted by yulasinio View PostPai cum au facut aia reflash-ul daca nu au pus masina pe dyno? L-au facut in mers???? sau au pus o harta care stiau ei ca e buna pt ce ai tu pe masina???
pe dyno cand am dus-o a scos 189.5 cp ... stock ... si a lui Andrei a scos 199 cp cu Unichip facut pe dyno si etc intr-o zi, si 191 peste 2 zile... asa ca nu prea ma pasioneaza dyno.
dupa ce ii pun CAI si manifold si ii mai fac un soft o sa o pun pe dyno sa vad ce si cum. curiozitatile mi le hranesc prin cum simt eu masina, pentru ca dpdv tehnic nu imi pun problema ca o firma ca SKN sa greseasca.
apropo de asta, si eu sunt constient ca un Hondata K-Pro ar fi facut o treaba mult mai buna, dar nu cred ca e cineva in masura sa seteze un asemenea stand-alone in RO si asa ca pe langa investitia mare pe care o faceam in ECU, mai trebuiau bani si pentru setat, iar ca sa fac setarile, masina era ideal sa fie in config cat mai aproape de final, ca sa nu fac 100 de drumuriSi Andrei (de la SKN) zicea ca daca ai Hondata nu o sa vina sa incerce sa te convinga ca ei sunt mai buni, doar ca el pe banii lui si pe masina lui nu s-a aventurat sa configureze un K-Pro (in schimb au setat stand-alone'uri ca Motec, Hydra, etc)
The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR
Comment
-
din pacate scula celor de la SKN care se ocupa de acest lucru pentru EP3 nu poate modifica punctul de intrare a VTEC'ului si nici limitatrea de turatie. In schimb pt FN2 pot face si acest lucru. Dupa cum ziceam, EP3 e cel mai complicat din punctul lor de vedereThe NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR
Comment
-
Cum s-a mai spus, cica-i f greu de reglat , iti trebuie experienta mare pe motoare Honda ca sa faci asta, iar la noi n-are nimeni experienta necesara.
Chiar si el isi regleaza K-pro-ul (daca am inteles bine) la EP3, la un dealer Hondata din Grecia.
Comment
-
merci frumos Retroid
dap, asa este. A zis ca daca nu stie, nu se va baga doar de amorul artei si sa riste, asa ca a apelat la altii care sunt mai experimentati in setarea unui astfel de stand-alone.The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR
Comment
-
Pe mine nu ma interesa cati cai ai sau daca ti-a crescut puterea dupa flash. Pe mine ma interesa daca "graficul" motorului este in regula dupa, voi trebuie sa intelegeti ca dyno-urile nu au fost facute numai sa masoare puterea. Dupa graful ala si alte date se regleaza mai multi parametrii ai motorului, astea nu se fac dupa ureche sau dupa niste calcule....fiecare motoru e diferit dupa cum fiecare dintre noi suntem diferiti. Dupa parerea mea tu nu esti in masura sa stabilesti exact daca masina merge bine...ar trebui sa te fi nascut intre motoare ca sa ajungi la asa ceva(nu cred ca este pe forumul asta o persoana capabila).
In fine, eu mi-am dat cu parerea, daca tu esti multumit de treaba care au facut-o atunci totul eBafta
Comment
-
Originally posted by yulasinio View PostPe mine nu ma interesa cati cai ai sau daca ti-a crescut puterea dupa flash. Pe mine ma interesa daca "graficul" motorului este in regula dupa, voi trebuie sa intelegeti ca dyno-urile nu au fost facute numai sa masoare puterea. Dupa graful ala si alte date se regleaza mai multi parametrii ai motorului, astea nu se fac dupa ureche sau dupa niste calcule....fiecare motoru e diferit dupa cum fiecare dintre noi suntem diferiti. Dupa parerea mea tu nu esti in masura sa stabilesti exact daca masina merge bine...ar trebui sa te fi nascut intre motoare ca sa ajungi la asa ceva(nu cred ca este pe forumul asta o persoana capabila).
In fine, eu mi-am dat cu parerea, daca tu esti multumit de treaba care au facut-o atunci totul eBafta
pe un dyno pot sa vad curba de putere, si daca aceasta ar avea vreo scadere, probabil ca orice user care isi cunoaste masina ar simti-o ...
nu neg, o sa o pun si pe dyno, dar sunt 99.99% sigur ca masina functioneaza corect in momentul de fata.The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR
Comment
-
nu conteaza numai daca curba e in crestere conteaza daca are spike-uri sau cat de lina este curba de putere etc. cum a zis si yuliasinio nu suntem noi apti sa comentam...Most sports require only one ball, motorsport requires two...
"how to make it in zi undistry or life"
Comment
Comment