If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am sa-ti raspund eu maine pe p.m.!e o istorie intreaga si NHB am si eu!da,spalatoriile in italia sunt niste jeguri!acum 2 ani era sa bat un macaronar prost...
multumesc
da asa e ... si a mea are cateva zgarieturi. asta e....vopsim daca trebuie. si nu cu vopsea pe baza de apa...
bai in RO e cea a lui Vintila negru mat si am fost si eu tentat sa o fac dar nu cred ca e ceea ce trebuie
cat despre treaba cu colantarea... eu nu m-as baga
in schimb la un galben as sari maine
@Tom: hai man, bine... Black is the fastest colour ... e ok asa ?
@Razvan: aia e ... mai ia si omul o pauza
The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
cumparat azi un set de placute pe fata Ferodo DS2500 (ca si cele pe care le aveam pe masina) de la Racing Nick (425 RON)
maine ma duc sa le montez pt ca e absolut imperios necesar sa fac asta
probabil ca pt spate voi merge pe OEM (depinde de diferenta de pret fata de Ferodo) ca sa nu mai astept
de asemenea, comandat Silkolene si filtru de ulei Mugen si voi schimba si filtrul de aer (tot cu unul OEM pt moment)
p.s.: azi la Racing Nick am vaz pe stock un set de jante Rays negre (mat) cu buza rosie pt masina lui Vintila o sa fie iuresh
The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
aseara mergeam eu linistit, si dand prioritate de trecere unui pieton, un nene din spate intr-un Matiz a pus frana si s-a infipt in bara mea din spate (eram in curba, coboram podul de la Izvor de peste Dambovita si faceam stanga pe Splaiul Independetei). S-a dat jos si a zis ca isi cere scuze dar se uita la roti
Eh, bara mea ar fi iesit de minune la polish, insa pentru ca avea si o crapatura mica si eu nu mai am CASCO, m-am gandit sa o rezolv pe RCA'ul lui (cum era si corect) ca atunci cand imi voi face polita noua sa nu am probleme.
Cert e ca am fost astazi la Candiano si totul e ok ... dar nah, mi-a stricat putin sambata
The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
Nasol Imi pare rau sa aud asta...Ce ti`e si cu oamenii astia care viseaza la volan.
Saptamana trecuta am avut si eu parte de 3 de genu asta si acum stau cu masina in service,bolnava :-|
Macar ai scapat ieftin si e totul ok
Rated R for non-stop crude and sexual humour, pervasive strong language and drug content.
Ce sa faci daca ai roti interesante? Asta e, se repara.
I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
sorry man! si eu am o bara crapata in garaj de la ex owner. daca e sa o compar cu o bara de opel astra gsi care se mai perinda prin garaj pare de .....ciocolata
eh asta e ... nici nu are rost sa pun poze pentru ca dak o spal s-ar putea sa nu se observe... dar exista
o sa se rezolve, si pana atunci nu e bai probabil saptamana viitoare voi avea bara pe masina si e o operatiune de 1 zi asa ca e totul ok
merci pt support
The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
De azi masina a primit un reflash SKN (custom pentru catback'ul Toda).
Totul a mers snur, si masina a functionat perfect inca de la prima "incercare". Pot sa zic ca se simte o crestere a cuplului in ture mici si am senzatia ca si "explozia" e mai acuta in ture inalte. Nu am apucat sa fac "teste" dar per total comportamentul ei e mult mai curat.
Asadar, EP3'ul a fost prima masina a brandului Honda resoftata in RO de cei de la SKN, si dupa spusele lor daca asta a iesit ok, atunci pentru celelalte nu au de ce sa isi faca probleme deoarece asta era cel mai "dificil". Si exista solutii pentru toate
ex CL7 AT 2006
CN1 Sport 2005
KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"
"The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"
Daca cu Hondata si evacuare la mine eram egali sunt curios care este diferenta fata de mine acum dupa modificari (reflash si catback) din mers.
Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel. Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05 ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R| ex -CRX '92 DelSol VTI |ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000 ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d
Comment