If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
astazi am fost pe la Honda si am pus-o pe diagnoza... absolut toti parametrii sunt optimi dar totusi am resetat ECU si l-am lasat mai apoi 10 min la relanti fara niciun consumator pt a isi "invata" clapeta de acceleratie... De ce am facut asta? Pt ca uneori cand debreiez, in loc sa "cada" la ~1100 rpm cum e normal si apoi sa scada usor pana la 800 rpm, ea "cade" direct la 600 rpm, "balbaie" f putin si apoi urca la 800 rpm... inca face asa si ma gandesc ca poate e normal si ca resimt eu mai rau lucrul asta pt ca am acele tampoane de motor intarite :roll: alta cauza nu imi vine in cap (pompa de benzina... ar fi ciudat)
The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
Treaba aia se intampla de fiecare data cand scoti borna de la baterie, sau a scazut curentul necesar si ai pornit-o un pic mai greu (lucru care a solicitat bateria). 10 minute fara consumatori este perfect ca sa-si invete relantiul, clapeta de la acceleratie, si sa reseteze ecu.
If sex was like FireBlade or S2000 nobody would worry about performance.
2002 Honda CBR 954 RR FireBlade
ex - 1986 Honda MT5
ex - 1997 Honda CBR 900 RR FireBlade
ex - 2001 Honda Civic Type-R
ex - 2007 Honda Jazz
Treaba aia se intampla de fiecare data cand scoti borna de la baterie, sau a scazut curentul necesar si ai pornit-o un pic mai greu (lucru care a solicitat bateria). 10 minute fara consumatori este perfect ca sa-si invete relantiul, clapeta de la acceleratie, si sa reseteze ecu.
aaah... eu am borna de minus putin cam slaba ops: s-ar putea sa fie de la asta!?
nu de alta da' ti-am zis ca si dupa ce am resetat ECU si l-am lasat 10 min la relanti inca face asta :roll: si uneori intr-adevar porneste putin mai greu dak o "iau repede", adica nu astept sa se amorseze complet pompa de benzina ops:
The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
astazi am fost pe la Honda si am pus-o pe diagnoza... absolut toti parametrii sunt optimi dar totusi am resetat ECU si l-am lasat mai apoi 10 min la relanti fara niciun consumator pt a isi "invata" clapeta de acceleratie... De ce am facut asta? Pt ca uneori cand debreiez, in loc sa "cada" la ~1100 rpm cum e normal si apoi sa scada usor pana la 800 rpm, ea "cade" direct la 600 rpm, "balbaie" f putin si apoi urca la 800 rpm... inca face asa si ma gandesc ca poate e normal si ca resimt eu mai rau lucrul asta pt ca am acele tampoane de motor intarite :roll: alta cauza nu imi vine in cap (pompa de benzina... ar fi ciudat)
acelasi lucru l-am facut si eu la masina din dotare , resetat ECU , relanti 10 min ... se pare ca degeaba , simptomele au reaparut ... acele probleme descrise de tine , la mine apar doar la prima pornire dimineata .
@spider ... nu cred ca e de la baterie , am schimbat-o acum un an si ceva ... insa deja m-am obisnuit cu chestia asta , nu ma mai deranjeaza ... in fine .
Comment