ACHIM: '05 Honda Civic Type-R, Black

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rotile stock au 7x17 ET 55
    ATS-urile : 7,5x17 ET45 - corect offsetu' ?
    Inseamna ca buza jantei ATS (exterior) va fi cu 16 mm mai in afara decat cea stock (deci nu cred ca mai ai nevoie de distantiere).
    K24Reflash

    Comment


    • ahaaa... buna informatia asta dak e asa inseamna ca sunt la fix si clar renunt la ideea mea cu 9x17" pt spate... dar acum m-ai pus pe ganduri ca poate sunt prea late pe fata :?
      The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



      DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

      Comment


      • Nu cred sa fie prea late ... defapt nu stiu ce vrei sa obtii ?
        Ultraleggerele mele sunt cu 21mm (buza exterioara) mai in afara decat cele stock ... poate are vreo relevanta.
        K24Reflash

        Comment


        • ideea e ca pe fata rotile sunt aproape la linie... si nu cred ca suspensia actuala imi permite sa le mai scot in afara... (inca nu sunt sigur), dar pe spate ma batea gandu de un distantier f mic pt ca sunt putin in interiorul aripii si vroiam sa le aduc mai in afara (si sa o fac sa arate mai agresiv din spate)...
          The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



          DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

          Comment


          • Originally posted by dinoc
            Rotile stock au 7x17 ET 55
            Rotile stock au 42 sau 45 ET, nu 55. Am vazut ambele variante, nu stiu care e cea corecta :roll:

            Comment


            • Atunci doar 4-6mm mai in afara.
              K24Reflash

              Comment


              • Maine vad ce e cu rotile In alta ordine de idei...




                The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                Comment


                • Fain fain !
                  K24Reflash

                  Comment


                  • Foarte misto pozele! :wink:

                    Si eu zic aceeasi treaba, la tractiune fata e exclus sa pui jante asa late pe spate! Nu stiu exact care e ET-ul celor din fabrica, dar daca vrei jantele mai in afara le iei cu ET mai mic sau pui distantiere, altfel o sa strici comportamentul masinii si la CTR cred ca e important...
                    '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                    Comment


                    • eu mizam pe ceva extrem... ceva de show-off ops: ma gandeam ca oricum imi raman si jantele celelalte pt ca voi vrea "sa ma dau" tare cu ea :? dar oricum o sa vad maine. cel mai probabil renunt la ideea cu jante asa de late pe spate :roll:
                      The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                      DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                      Comment


                      • am fost azi... am vazut un set de jante pe 17"... incredibil... am luat una in mana (una singura) si o invarteam in juru' capului fara sa fac niciun fel de efort... deci sunt incredibil de usoare

                        din ce am inteles eu cele stock au 7" latime cu ET 50
                        astea pe care mi le recomanda au 7.5" si ET 45 (astea au certificat TUV pt EP3).
                        dupa calculele mele asta inseamna per total o jumatate de inch la latimea jantei (adik 0.62 cm in fiecare parte, deci in start cu atat mai in afara), apoi diferenta aia de ET inseamna ca o sa mai scoata in afara cu inca 0.5 cm roata... deci in total 1.12 cm mai in afara. pe fata cred ca o sa fie ok (fiind mai lata se mai "intinde" cauciucu' pe ea), iar pe spate inca ma gandesc dak sa nu plusez cu un ET 40 :roll: si astept parerile voastre...

                        alea de 9" sunt facute de ATS special pt acea competiti de Honda si nu se comercializeaza pt ca nu sunt street legal :P ops:

                        si inca 3 poze facute azi cu noul sticker si cu "noua" toba :P

                        The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                        DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                        Comment


                        • va ziceam ca vreau pe 17" ???

                          acum dupa lungi conversatii am fost convins ca dak tot sunt asa de usoare, nu o sa pierd nimic dak pun pe 18" si cu cauciuc mai mic (215/35/R18)... ce sa fac?

                          am nevoie de sfaturi repede
                          The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                          DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                          Comment


                          • baietii astia sunt geniali 8)
                            http://www.civictype-r.co.uk/forum/v...c581f5fcfd1a07

                            merci mult de tot Paul ops: ops: ops:
                            mai ramane sa imi gasesc camber kit ca sa reglez unghiu' pozitiv de pe spate care a aparut din cauza arcurilor si aia e

                            maine schimb comanda... R18 de 7.5" cu ET 45 (care btw e cel original) pe fata si pe spate ET 42 dak au sau dak nu merg pe 40 si risc o sa "bat" si interiorul aripii ca sa nu existe riscuri sa frece acolo ...
                            The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                            DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                            Comment


                            • 215/35/18 e alegerea perfecta
                              nu trebe neaparat sa iei cu ET-uri diferite, poti sa jonglezi cu latimea si din modelul gumelor; vreau sa spun ca unele modele de yokohama sau bridgestone sunt mai late decat, de exemplu, michelin...chiar daca pe ele scrie aceiasi dimensiune
                              Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

                              '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

                              Comment


                              • da ... m-am ambalat degeaba...

                                momentan o sa cumpar 17" pt ca pe 18" vin doar cu ET 30 sau 35 deci nu am nicio sansa sa le bag acolo

                                o sa mai vad eu pe viitor :?

                                sau dak pana joi vine cineva cu o mega surpriza si imi gaseste jante usoare cu specificatiile de mai sus pe 18" @ ~200 euro atunci :?
                                The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                                DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                                Comment

                                Working...
                                X