ACHIM: '05 Honda Civic Type-R, Black

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • am fost la Honda unde mi-au schimbat uleiul in cutie... si d c anume...

    pt ca eu le-am spus ca o las noaptea in viteza, pt ca stiu ca dak trag frana de mana placutele Ferodo au tendinta de a se raci pe discuri si a se lipi si nu le face taman bine... buuun. apoi dimineata apas frumos ambreiajul, scot din viteza si cu el apasat pornesc motorul... buuun. in momentul in care luam piciorul de pe ambreiaj masina incepea sa o ia frumos in fata, de parca inca ar fi fost intr-una din viteze iar turatia scadea cam cu 200 de rpm :roll: pe deasupra cat era rece mai si agatsa la schimbatul (f usor) din treapta 1 in treapta 2.

    l-au schimbat cu un Mobil1 5Wxx (trebuie sa ma uit pe factura) si cu tot cu manopera m-a costat 1mil100 dar a durat ceva... oricum acum merge ca unsa, chiar si cand e rece si nu imi mai face figura mai sus mentionata...

    de asemenea park nu mai baga destul "aer" in cockpit si m-am gandit ca s-au infundat filtrele de polen. m-au anuntat ca ma costa 2mil si stramband din nas am zis ok (in gandul meu "mai bine il suflam cu compresoru"), ca dupa aceea sa observe ca ei cand mi-au montat A/C pe masina nu au mai pus si filtrul si asa ca de fapt eu nu aveam deloc, si era doar infundata o tseava din aia cu nush ce ghemotoc de praf :roll:

    de la accident s-a confirmat faptul ca am si port-fuzeta stricata, insa nu e nimic extrem de periculos deci pot sa merg la fel de bine cu masina pana cand imi va veni (peste 2 sapt) si ma costa 257 de oiro (pe care o sa ii storc de la asigurari). tot atunci imi va veni si tamponul spate de la motor pe care mi-l schimba pe garantie pt ca e "taiat" si care altfel ar costa 65 de euro.

    mi-am comandat un set nou de covorase din velur "TypeR" care costa enorma suma de 70 de euro fara TVA dar macar stiu ca vin la fix si parca nu arata altele mai bine decat cele stock... am vrut sa imi comand unele de JDM, rosii, din UK, dar costau 100 de lire (acolo) si dupa am realizat ca de fapt sunt pt right-hand drive si nu s-ar potrivi la mine ops:

    maine vreau sa curats filtrul BMC si sa il montez la loc, insa cu un alt "aranjament"... dak imi iese o sa pun poze :wink: si mai tarziu saptamana asta o duc la polish si apoi o sa o desfac din nou ca sa imi montez "ICE'ul" (In Car Entertainment) la loc :roll:
    The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



    DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

    Comment


    • news @ Accord :arrow:



      The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



      DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

      Comment


      • Achim, salutare

        Este posibil ca Hondatu sa se fi referit la faptul ca 200 de caluti pe tractiune fatza sunt mai greu de stapanit decat 200 de cai pe o integrala. Daca vrei sa inveti sa-i stapanesti, trabuie intai sa te stapanesti pe tine si sa nu uiti ca, in ciuda aparentelor, este mai greu de controlat derapajul unei tractiuni fatza decat al uneia spate. Oricum, toti invatam din greseli, dar ai putea foarte bine si sa cauti un profesor care sa-ti arate ce poti si ce nu poti face cu masina ta. Nu e banc si nici desconsiderare, dar deseori e mai ieftin asa.
        Sa ai grija de masinutza si o sa aiba si ea grija de tine. Have fun si sa ne dam flash-uri.
        Supravirarea este cand se sperie pasagerii. Subvirarea este cand se sperie soferul!!!

        La Multi KM, masinutza mea... Peste 245k km. and counting... Accord4 Quality Rules!

        Comment


        • Multumesc pt sfat

          Oricum, de cand am masina e clar ca am invatat multe, si multe din ceea ce poate ea. Nu ma consider deloc "descreierat", ba dimpotriva, sunt constient de ceea ce "poate" o tractiune fata de 200 de cp.

          Problema e ca de ambele dati cand am "rezolvat-o", a fost la viteza mica, in oras... si clar din cauza faptului ca mintea mea statea in alte locuri... nicidecum un rezultat al vreun bravari. De exemplu, cand am lovit-o mai rau, sunt constient ca daca masina era mai calda si eu nu aveam "remuscari", o "inferioara" m-ar fi scos din bucluc.

          Cu timpul am invatat-o si acum consider ca sunt mult mai "pregatit de joaca" decat eram la inceput, iar greselile intr-un fel le regret, dar pe de alta parte ma gandesc ca asa inveti si asta e. Pana si J. Clarkson s-a infipt cu prima lui masina, un Escort RS Cosworth intr-o turma de oi cand era la "inceputuri" si asa a mai invatat ceva ops:

          CTR'ul acum e la Carpati, pt ca am schimbat tot ceea ce tinea de partea dreapta fata... fiindk nu eram deloc multumit de ce treaba imi facusera cei de dinainte, si asa ca am optat pt piese noi, si schimbarea oricarei chichitse... un fel de restart :P Sperand ca acum va fi bine
          The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



          DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

          Comment


          • Originally posted by Achim
            am fost la Honda unde mi-au schimbat uleiul in cutie... si d c anume...

            l-au schimbat cu un Mobil1 5Wxx (trebuie sa ma uit pe factura) si cu tot cu manopera m-a costat 1mil100 dar a durat ceva... oricum acum merge ca unsa, chiar si cand e rece si nu imi mai face figura mai sus mentionata...
            Ca sa pun si eu un pic de gaz peste foc Sa stii ca trebuia sa pui ulei de cutie Honda. Asa scrie in carte, ca poti sa pui ulei de motor doar pana cand gasesti "genuine Honda MTF". Eu am avut tot 5W40 in cutie, si se simte clar schimbarea dupa ce am pus ulei de cutie Honda. :wink:

            La Asko cel putin au ulei Honda (si de cutie si de motor).
            "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
            "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

            Comment


            • eh... nu ai pus nicidecum paie pe foc... chiar iti multumesc ca mi-ai atras atentia. imediat cum o sa scot masina o sa ma duc la Asko sa "remediez" treaba asta cu uleiul la cutie
              The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



              DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

              Comment


              • cat e litrul de ulei de motor la asko?
                Am fost manechin la fabrica de prezervative!
                Rated R for nonstop crude and sexual humor, pervasive strong language, and drug content.

                Comment


                • Habar nu am. La motor au zis ca e comparabil cu Texaco Havoline 5W40 sintetic.

                  La cutie nu stiu, ar trebui sa ma uit prin factura (daca o mai gasesc ops: ). Dar nu e o avere.
                  "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                  "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                  Comment


                  • @SirAndrew: 63 RON litrul de ulei Honda 5w40 pentru Accord benzina. Am luat eu acum 2 saptamani sa mai completez. E cam cat un ulei bun pe care il iei din comert, desi initial mi s-a parut cam scump...
                    '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                    Comment


                    • Am adaugat poze la noi la galerie

                      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Achim/CTR/
                      The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                      DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                      Comment


                      • Foarte frumoasa !!!
                        Ce suspensie ai pe ea, din poze o vad mai joasa, banuiesc c-ai schimbat-o pe cea stock ?
                        Ce alte modificari ai la ea ?
                        K24Reflash

                        Comment


                        • multumesc mult... ProFlex

                          Mai am o toba finala cu carcasa de carbon (japan style) Simoni Racing pe care urmeaza sa o schimb cu una mai mare, deci daca cineva e interesat...

                          si o admisie BMC CDA... alte kestii mai sunt lucruri minore, vizuale, cum ar fi "ciorap" pt vasele (de lichid de frana, etc) Mugen, badge Union Jack si leduri albastre pe pozitie.

                          am mai "lucrat" si la sistemul audio da' acolo e mai mult de vba si nush dak e kiar interesant
                          The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                          DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                          Comment


                          • Originally posted by Achim
                            ...si leduri albastre pe pozitie.
                            Ouch, sunt fumate rau astea. Un sfat personal ar fi sa le pui inapoi pe alea stock, dar daca tie iti plac nu e bai... :wink:

                            Comment


                            • Pey stiu... numai ca o sa iti arat diferenta... alea pe care mi le-am pus sunt kiar led (nu bec cum se obisnuieste) si sunt de culoarea xenonului... pe cand cele stock sunt galbene si se vede o pata distincta de culoare intre faza scurta si pozitie, care nu da f bine... eu de asta mi le pusesem, nu ca sa am si eu "pozitii albastre'
                              The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                              DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                              Comment


                              • Daca le aveai si cand am fost la Bucuresti, si daca imi aduc bine aminte, atunci de fapt nu sunt LEDuri albastre, ci mai degraba un fel de neon white. Cam cum avea 6310i la ecran. Si chiar dau bine, nu-s ca ieftiniturile de bazar.
                                '08 Honda Accord 2.0 i-VTEC M/T
                                EX '89 Honda Prelude 2.0i-16
                                '99 Subaru Forester S-Turbo M/T
                                '07 Dacia Logan 1.4 MPI Laureate

                                Comment

                                Working...
                                X