ACHIM: '05 Honda Civic Type-R, Black

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
    retroid
    Senior Member

  • retroid
    replied
    sunt 100% de acord

    spor la treaba cu treburile la masina. in legatura cu uleiul in cutie, eu ma facut doua schimburi de Motul Gear 75W 90 si acum merg pe 75W 80.
    la mine se comporta mult mai bine cu 75w 80. nu mai caraie deloc si intra foarte foarte usor in viteza.

    Leave a comment:

  • Achim
    Senior Member

  • Achim
    replied


    asa...

    dpdv al cursei e mai "caterinca" sa ai mai scurta, caci raspunde mai mult la fiecare "tras" de volan, dar e mai greu sa o dozezi la o contrabracare (necesita sa te obisnuiesti cu ea). e f ok in schimb in trafic ca tragi putin de volan si te-ai strecurat

    dpdv al efortului fizic, EP3 te omoara de 5 ori mai rau pentru ca incontinuu trage intr-o parte sau alta, depinde cum e asfaltul "ondulat" in zona respectiva

    daca ar fi sa aleg o directie aproape de perfectiune, as merge pe cea de la Mini Cooper '06

    Leave a comment:

  • octi_b
    Senior Member

  • octi_b
    replied
    Originally posted by Achim View Post
    ... de asemenea, directia e mult mai scurta (1 tura si putin fata de 2 si ceva la EP3) iar franele au o plaja de dozare mult mai permisiva (adica apesi mult mai mult de 2-3mm pe pedala pana sa ajungi la maxim). faptul ca volanul nu "citeste" non-stop suprafata face ca "cruising'ul" sa fie mai lejer...
    Apropo de asta, ca de mult vreau sa ma dumiresc : cum e mai bine: sa fie cursa: scurta sau lunga? Asta din punct de vedere al:
    - manevrabilitatii (cat de responsive este)
    - forta depusa (banuiesc ca o cursa mai scurta trebuie o forta asupra volanului sau o asistare mai mare)
    - feedback-ul (miscarea imprimata invers, de la roata la volan - teoretic, imi pare ca e invers fata de manevrabilitate).
    Si, pana la urma, hidraulic sau electric?

    Leave a comment:

  • kinky_boy
    Senior Member

  • kinky_boy
    replied
    da de ce nu 75W80?

    intreb, k yo din asta voiam sa pun la recomandarea lui retroid. Dc nu ma insel eu am acus Motul 300 75W90 pus de Tom si pana se incalzeste se schimba treptele ceva mai greu chiar si cand e cald afara.

    Tom tu de ce crezi k 75W90 e mai ok?

    La mine mai e si LSD-ul k diferenta fata de Achim, da oricum poate stii mai multe detalii

    Leave a comment:

  • Achim
    Senior Member

  • Achim
    replied
    fair enough

    Leave a comment:

  • STI
    Senior Member

  • STI
    replied
    da man dar si presedintele spoon s-a saturat sa schimbe cutii de viteze cand ii sareau treptele din viteza pe masinile lor de curse una e sa faci un time attack pe tsukuba alta e sa mergi 10-20-30 min de blana

    Leave a comment:

  • Achim
    Senior Member

  • Achim
    replied
    check, atunci am sa merg, asa cum mi-ai zis tu, pe Motul Gear 300 75W90

    eu unu' pana acum nu am avut probleme cu Honda OEM avand in vedere ca (asa cum zicea si presedintele Spoon ) am avut grija sa il schimb aproape la fiecare schimbare a uleiului de motor, si era mai comod sa ii torn acum OEM cand schimbam simeringul de la planetara; dar hai sa facem treaba treaba

    Leave a comment:

  • STI
    Senior Member

  • STI
    replied
    uleiul de cutie honda OEM mi s-a parut slabut parerea mea...

    Leave a comment:

  • Achim
    Senior Member

  • Achim
    replied
    buun. 5 ani 1/2 si am decis ca masina va primi o verificare generala la CM.
    am insistat pe ideea verificarii suspensiei, pentru ca ma gandeam la bucsi etc. am descoperit ca s-au "stricat" capetele de bara de pe fata, un simering de la planetara dreapta, partea dinspre cutie, si ca uleiul in cutie ar fi ok sa il schimb. de asemenea mi s-a ars unul din cele 2 motorase de stropit cu apa, si anume cel de la parbriz.
    toata treaba asta insumeaza undeva la ~ 150 de euro + manopera; iar mie mi s-a parut mai mult decat decent pt atata vreme de mers in Buc cu roti 18" si suspensii

    mi-am comandat si 20 de prezoane; acum trebuie sa imi iau ceva piulite Muteki

    am comandat din UK 2x Yokohama Parada Spec II 215/35 R18 - 1500 RON

    uleiul de cutie o sa fie Honda OEM

    placute fata spate Ferodo DS2500 - 200 euro

    discuri de frana fata
    furtunase metalice frana
    lichid de frana Motul

    astept sa primesc inca un airbox OEM cu ceva filtru mai in regula in el, si pe asta il mai pun pana prin aprilie, caci concomitent trebuie sa ajunga si un CAI AEM

    o data ce dau jos rotile ca sa umblu la frane, o sa imi revopsesc jantele si sa imi prind pasajele de plastic de la aripi. trebuie sa prind cumva si evacuarea, ca mai tot timpul are tendinta sa atinga undeva, cat de putin, si se aude in masina la 30 kmh de parca am un rulment dus

    mi-am gasit parbriz, dar am asteptat sa imi comand chederul OEM ca sa il pot schimba, 500 RON ma costa.

    si de asemenea imi voi revopsi bara fatsa / bara spate, eleron si aripa dreapta (care are o mica mica infundatura. pentru astea estimez undeva la 600-700 RON


    de asemenea, am avut ocazia sa fac swap cu un FN2 negru pt weekend; Civic ce poseda anumite upgrade'uri.

    m-am inteles maxim de bine cu masina. a fost un fel de hybrid intre EP3 si CL7.
    DBW'ul se simte non-stop, dar mai ales la frana de motor. cel putin acolo l-am sesizat eu cel mai mult. de asemenea, directia e mult mai scurta (1 tura si putin fata de 2 si ceva la EP3) iar franele au o plaja de dozare mult mai permisiva (adica apesi mult mai mult de 2-3mm pe pedala pana sa ajungi la maxim). faptul ca volanul nu "citeste" non-stop suprafata face ca "cruising'ul" sa fie mai lejer. dar raman la ideea mea de acum 3 ani. e ok cu EP3'ul

    p.s: am 60.000 km si 5 ani si 6 luni cu ambreiajul OEM

    Leave a comment:

  • Achim
    Senior Member

  • Achim
    replied
    ar fi un show

    Leave a comment:

  • retroid
    Senior Member

  • retroid
    replied
    marfa pozele

    se prea poate man sa vin din nou la vara in Bucuresti......cu CTR-ul

    Leave a comment:

  • Achim
    Senior Member

  • Achim
    replied
    ei au tras de mine sa particip, caci aveam ceva de discutat cu cativa DelSol'isti si cum era o zi frumoasa afara, am zis de ce sa nu o si spal



    consumul este 100% in oras, prima jumatate de plin mers tare

    janta o am in curte, si are un cauciuc in 2 bucati pe ea. nu am gasit cauciuc pe dimensiunea 215/35 R18 dar poate combin acum cu Corse ceva

    Leave a comment:

  • kinky_boy
    Senior Member

  • kinky_boy
    replied
    v-ati gasit voi Ep-istii mai cu motz la "pre 2000" ... frumoase pozele

    consumu ala l-ai scos in orash?
    eu tot cam pe aceeasi distanta, dar in afara orasului si temperatura in jur de -4 grade, la mers decent mi-au iesit vreo 31-32 de litri

    nu ti-ai mai gasit janta sau le schimbi de tot?

    Leave a comment:

  • Achim
    Senior Member

  • Achim
    replied
    aaah, am uitat sa zic ca de cand sunt iar mai mult de 5 grade in Bucuresti, am scos-o la functionare. cu ocazia asta am facut si un consum mediu pe timp de iarna: am circulat 360 de km cu 45 de litrii

    si am fost si la intalnirea Hondafan "pre 2000"










    celelalte poze de la meeting

    Leave a comment:

  • Achim
    Senior Member

  • Achim
    replied
    trebuie sa fac si o lista in f curand ca pana la primavara masina sa aiba o revizie generala, si cateva upgrade'uri care sunt musai

    Leave a comment:

Working...
X