sunt 100% de acord
spor la treaba cu treburile la masina. in legatura cu uleiul in cutie, eu ma facut doua schimburi de Motul Gear 75W 90 si acum merg pe 75W 80.
la mine se comporta mult mai bine cu 75w 80. nu mai caraie deloc si intra foarte foarte usor in viteza.
ACHIM: '05 Honda Civic Type-R, Black
Collapse
X
-
asa...
dpdv al cursei e mai "caterinca" sa ai mai scurta, caci raspunde mai mult la fiecare "tras" de volan, dar e mai greu sa o dozezi la o contrabracare (necesita sa te obisnuiesti cu ea). e f ok in schimb in trafic ca tragi putin de volan si te-ai strecurat
dpdv al efortului fizic, EP3 te omoara de 5 ori mai rau pentru ca incontinuu trage intr-o parte sau alta, depinde cum e asfaltul "ondulat" in zona respectiva
daca ar fi sa aleg o directie aproape de perfectiune, as merge pe cea de la Mini Cooper '06
Leave a comment:
-
Originally posted by Achim View Post... de asemenea, directia e mult mai scurta (1 tura si putin fata de 2 si ceva la EP3) iar franele au o plaja de dozare mult mai permisiva (adica apesi mult mai mult de 2-3mm pe pedala pana sa ajungi la maxim). faptul ca volanul nu "citeste" non-stop suprafata face ca "cruising'ul" sa fie mai lejer...
- manevrabilitatii (cat de responsive este)
- forta depusa (banuiesc ca o cursa mai scurta trebuie o forta asupra volanului sau o asistare mai mare)
- feedback-ul (miscarea imprimata invers, de la roata la volan - teoretic, imi pare ca e invers fata de manevrabilitate).
Si, pana la urma, hidraulic sau electric?
Leave a comment:
-
da de ce nu 75W80?
intreb, k yo din asta voiam sa pun la recomandarea lui retroid. Dc nu ma insel eu am acus Motul 300 75W90 pus de Tom si pana se incalzeste se schimba treptele ceva mai greu chiar si cand e cald afara.
Tom tu de ce crezi k 75W90 e mai ok?
La mine mai e si LSD-ul k diferenta fata de Achim, da oricum poate stii mai multe detalii
Leave a comment:
-
da man dar si presedintele spoon s-a saturat sa schimbe cutii de viteze cand ii sareau treptele din viteza pe masinile lor de curse una e sa faci un time attack pe tsukuba alta e sa mergi 10-20-30 min de blana
Leave a comment:
-
check, atunci am sa merg, asa cum mi-ai zis tu, pe Motul Gear 300 75W90
eu unu' pana acum nu am avut probleme cu Honda OEM avand in vedere ca (asa cum zicea si presedintele Spoon ) am avut grija sa il schimb aproape la fiecare schimbare a uleiului de motor, si era mai comod sa ii torn acum OEM cand schimbam simeringul de la planetara; dar hai sa facem treaba treaba
Leave a comment:
-
buun. 5 ani 1/2 si am decis ca masina va primi o verificare generala la CM.
am insistat pe ideea verificarii suspensiei, pentru ca ma gandeam la bucsi etc. am descoperit ca s-au "stricat" capetele de bara de pe fata, un simering de la planetara dreapta, partea dinspre cutie, si ca uleiul in cutie ar fi ok sa il schimb. de asemenea mi s-a ars unul din cele 2 motorase de stropit cu apa, si anume cel de la parbriz.
toata treaba asta insumeaza undeva la ~ 150 de euro + manopera; iar mie mi s-a parut mai mult decat decent pt atata vreme de mers in Buc cu roti 18" si suspensii
mi-am comandat si 20 de prezoane; acum trebuie sa imi iau ceva piulite Muteki
am comandat din UK 2x Yokohama Parada Spec II 215/35 R18 - 1500 RON
uleiul de cutie o sa fie Honda OEM
placute fata spate Ferodo DS2500 - 200 euro
discuri de frana fata
furtunase metalice frana
lichid de frana Motul
astept sa primesc inca un airbox OEM cu ceva filtru mai in regula in el, si pe asta il mai pun pana prin aprilie, caci concomitent trebuie sa ajunga si un CAI AEM
o data ce dau jos rotile ca sa umblu la frane, o sa imi revopsesc jantele si sa imi prind pasajele de plastic de la aripi. trebuie sa prind cumva si evacuarea, ca mai tot timpul are tendinta sa atinga undeva, cat de putin, si se aude in masina la 30 kmh de parca am un rulment dus
mi-am gasit parbriz, dar am asteptat sa imi comand chederul OEM ca sa il pot schimba, 500 RON ma costa.
si de asemenea imi voi revopsi bara fatsa / bara spate, eleron si aripa dreapta (care are o mica mica infundatura. pentru astea estimez undeva la 600-700 RON
de asemenea, am avut ocazia sa fac swap cu un FN2 negru pt weekend; Civic ce poseda anumite upgrade'uri.
m-am inteles maxim de bine cu masina. a fost un fel de hybrid intre EP3 si CL7.
DBW'ul se simte non-stop, dar mai ales la frana de motor. cel putin acolo l-am sesizat eu cel mai mult. de asemenea, directia e mult mai scurta (1 tura si putin fata de 2 si ceva la EP3) iar franele au o plaja de dozare mult mai permisiva (adica apesi mult mai mult de 2-3mm pe pedala pana sa ajungi la maxim). faptul ca volanul nu "citeste" non-stop suprafata face ca "cruising'ul" sa fie mai lejer. dar raman la ideea mea de acum 3 ani. e ok cu EP3'ul
p.s: am 60.000 km si 5 ani si 6 luni cu ambreiajul OEM
Leave a comment:
-
marfa pozele
se prea poate man sa vin din nou la vara in Bucuresti......cu CTR-ul
Leave a comment:
-
ei au tras de mine sa particip, caci aveam ceva de discutat cu cativa DelSol'isti si cum era o zi frumoasa afara, am zis de ce sa nu o si spal
consumul este 100% in oras, prima jumatate de plin mers tare
janta o am in curte, si are un cauciuc in 2 bucati pe ea. nu am gasit cauciuc pe dimensiunea 215/35 R18 dar poate combin acum cu Corse ceva
Leave a comment:
-
v-ati gasit voi Ep-istii mai cu motz la "pre 2000" ... frumoase pozele
consumu ala l-ai scos in orash?
eu tot cam pe aceeasi distanta, dar in afara orasului si temperatura in jur de -4 grade, la mers decent mi-au iesit vreo 31-32 de litri
nu ti-ai mai gasit janta sau le schimbi de tot?
Leave a comment:
-
aaah, am uitat sa zic ca de cand sunt iar mai mult de 5 grade in Bucuresti, am scos-o la functionare. cu ocazia asta am facut si un consum mediu pe timp de iarna: am circulat 360 de km cu 45 de litrii
si am fost si la intalnirea Hondafan "pre 2000"
celelalte poze de la meeting
Leave a comment:
-
trebuie sa fac si o lista in f curand ca pana la primavara masina sa aiba o revizie generala, si cateva upgrade'uri care sunt musai
Leave a comment:
Leave a comment: