inteleg ca placutele sunt noi si la prima iesire s-au consumat complet? cate ture ai facut toata ziua ?
vremea pare sa fi fost in avantajul tau, racoroasa si cu ploaie care ajuta mult la temperaturi in sensul ca ai aderenta mai mica si implicit viteze si franare mai redusa. Totusi, cu semislickuri si 13 ture e surprinzator ca ti-au tinut franele fara sa ajungi in fade sau sa-ti fiarba lichidul. Oricum si discurile le distrugi daca bagi peste 600 de grade in ele, apar crapaturi si degradari ale materialului si poti sa-ti iei la revedere dupa o folosire de genul asta.
120 de grade e mult pentru ulei si iarasi 13 ture legate sunt extrem de multe pentru o masina de strada ... daca tii la masina si vrei mergi in ritmul asta fara ture de racire intermediare, atunci clar iti trebuie un oil cooler iar la frane un bbk sau un kit de racire.
poti sa incerci cel de la http://bycdesigns.co.uk/index.php?ro...product_id=100
VLADUTU20: '05 Honda Civic Type-R, Nighthawk Black
Collapse
X
-
-
Salut.
Am fost sambata la Motor Park la Adancata. Rezumat:
Nu mai am frane. Deloc. Imi trebuie discuri si placute. Masina a franat extraordinar in toate cele trei sesiuni. in drum spre casa, insa, au inceput zgomotele ciudate, fier pe fier. Nu mai exista suprafata de franare deloc. in cocluzie foarte bune Project "Miu" dar cam scump per total. Cred ca trbuie sa gasesc o solutie mai...eficienta dpdv financiar. Si racire pentru frane.
Cauciucurile sunt remarcabile. Am avut PSS. Nu au nicio lagutara cu SC2. Alta liga... E posibil sa fi cotribuit la problemele cu franele de mai sus. In combinatie cu diferentialul(cel mai bun upgrade de departe dupa cauciucuri) am putut sa deschid gazul mult mai repede. Se simte cum te trage spre interior.
Ceasurile se vad foarte bine chiar si intre curbe. Temperatura maxima la ulei a fost de 120 de grade si nu a crescut pe 13 ture.
Admisia se aude excelent dar mai trebuie "masata" putin ca sa stea bine. In curs de realizare.
Sunt sigur ca si bucsile au avut un efect la felul in care se simtea masina si parca sa zic ca aduc un plus de stabilitate.
All in all a fost foarte distractiv, masina merge foarte bine, zic eu si timpii, pe circuit scurt au fost cam asa:
Leave a comment:
-
e greu pt ca e facut pt rhd.
eu mi am gasit o tubulatura cai injen sh. trebuie doar sa imi iau un filtru nou .cica injen ul merge cel mai bine cu filtru 6 inch blox si velocity stack.
Leave a comment:
-
-
E foarte buna alegerea pentru pastrarea look-ului original, dar pentru track nu era mult mai ok sa fie totusi in campul vizual? Cel putin presiunea uleiului ar fi trebuit sa o vezi rapid daca variaza, acolo cred ca te poti uita doar in linia dreapta de pe Adancata, in rest nu prea vad cand ai avea timp sa te uiti in dreapta jos. Poti conecta o alarma externa la ele? Gen sa te anunte daca scade sub o anumita valoare si sa piuie sau sa aprinda un bec in fata ta?
Leave a comment:
-
Foarte buna ideea cu ceasurile in torpedouLa fel mi le-as pune si eu in S2000 daca as avea torpedou
)
Leave a comment:
-
Salut. Scuze, am fost putin prins. Cu capacul nu am facut nimic. Inca. Am montat ceasurile in torpedou pana la urma. O sa incerc sa urc un clip. Se activeaza numai atunci cand este torpedoul deschis. In rest nu sunt alimentate. Nu am vrut ceasuri pe stalp sau gauri prin bord. Revin cu clip.
Leave a comment:
-
salut Vlad! ai facut ceva cu capacul motor si ceasurile pt ulei?ca tare sunt curios
Leave a comment:
-
Originally posted by Xander View PostBune alegeri! Astept sa imi spui cum sunt placutele de frana pe circuit.
Nu stiu daca ai apucat sa cumperi ceasurile, dar daca inca nu si nu vrei sa adaugi multe chestii pe masina ca sa ii strici look-ul OEM, o varianta buna ar mai fi ceasurile Signature Series de la SPA Racing, mai exact asta:
http://www.spa-uk.co.uk/Product/Sign...ure%20(SS-301)
E dual (presiune/ temperatura ulei), deci ai avea de montat doar unul, zic eu ca e mai simplu sa ascunzi un ceas decat 2. Sunt foarte bune calitativ, precise si poti alege culoarea displayului, parca la EP3 e ca la ATR, adica portocaliu, si exista posibilitatea de afisare in culoarea asta.
Leave a comment:
-
Bune alegeri! Astept sa imi spui cum sunt placutele de frana pe circuit.
Nu stiu daca ai apucat sa cumperi ceasurile, dar daca inca nu si nu vrei sa adaugi multe chestii pe masina ca sa ii strici look-ul OEM, o varianta buna ar mai fi ceasurile Signature Series de la SPA Racing, mai exact asta:
http://www.spa-uk.co.uk/Product/Sign...ure%20(SS-301)
E dual (presiune/ temperatura ulei), deci ai avea de montat doar unul, zic eu ca e mai simplu sa ascunzi un ceas decat 2. Sunt foarte bune calitativ, precise si poti alege culoarea displayului, parca la EP3 e ca la ATR, adica portocaliu, si exista posibilitatea de afisare in culoarea asta.
Leave a comment:
Leave a comment: