Update
Salut. Am revenit cu cateva informatii despre masina.
In primul rand incep prin a va spune ca masina a fost, este si va fi un proiect care sa imi aduca satisfactie personala, nu intentionez sa ma laud pe la intalniri sau sa ma "dau pe 402" si nu vreau sa credeti ca urmatoarele randuri sunt despre asta. Ceea ce va povestesc este strict subiectiv.
Dupa montarea ultimelor piese am schimbat si ambreiajul si volanta precum si doi dintre suportii motor(al trilea era schimbat de curand - nu mai vibreaza nimic, yey). Ambreiajul este OEM, volanta este RPC "usurata" adica 4.3 kg in loc de 4.9 cat avea cea OEM. Cu ocazia asta am aflat ca nu, masina nu are un ambreiaj greu, doar parea asa din cauza celui vechi super uzat. Nu voi detalia efectele benefice pe care le-au avut bieletele, bratele si rulmentii, banuiesc. Acestea tin de lipsa zgomotelor, etc. si cred ca e neinteresant.
Pe rand, pentru cine va dori sa citeasca, suspensia KW V1.
A fost instalata la Carpati si s-a facut un setup cat mai asemanator cu cel de fabrica, fara nebunii de camber, super lasata, etc. Am aflat ca mi-ar trebui si niste brate pe spate cu ocazia asta.
Initial am crezut ca am facut cea mai mare greseala punand coilovere pe masina de daily. Era ca o scandura si imi clantaneau dintii in gura pe drumurile forestiere din Bucuresti. Pe zone cu asfalt impecabil si mai ales virajele de acest fel senzatia era, insa, de mare efect. Pe masura ce a trecut timpul au inceput sa se aseze, sa se "lase" si sa devina tolerabile. Pe viraje pare foate stabila si chiar la viteze mari, departe de limite. Subvirarea este ca si inexistenta(daca nu esti complet grobian) si iti da o incredere fantastica. Am facut cateva drumuri pana la Brasov, Poiana, Rasnov, Rucar-Bran si pentru prima oara am simtit ca munca si banii nu au fost in zadar. Exista un compromis in utilizarea zilnica si depinde cu ce vrea fiecare sa traiasca zi de zi. Daca cineva e curios cum e masina, in functie de program ne putem auzi pe privat. Recomand cu incredere KW(pana acum, aproximativ 1500 km, fara experiente neplacute cu KW).
Franele, discuri RPB si placute ferodo DS2500.
Contra:
- primele doua frane prin parcare, dimineata, sanie
- usor zgomot (scartait) la viteza mici prin oras
- praf pe jante
Pro:
- odata incalzite si folosite in sarcina, excelente si fara zgomote
- "musca" de la cea mai mica apasare
- de fade nu poate fi vorba (am reusit asta totusi, la coborare din Poiana spre Rasnov, intr-o sambata dimineata pe la 9, mergand cat de repede am fost in stare cu doi oameni in masina spre finalul coborarii)
In final as dori sa va cer si un sfat. Am nevoie de cineva care sa faca un setup la suspensia minune, cu cantare si tot ceea ce mai e nevoie. Daca aveti sugestii, va rog. Multumesc
Salut. Am revenit cu cateva informatii despre masina.
In primul rand incep prin a va spune ca masina a fost, este si va fi un proiect care sa imi aduca satisfactie personala, nu intentionez sa ma laud pe la intalniri sau sa ma "dau pe 402" si nu vreau sa credeti ca urmatoarele randuri sunt despre asta. Ceea ce va povestesc este strict subiectiv.
Dupa montarea ultimelor piese am schimbat si ambreiajul si volanta precum si doi dintre suportii motor(al trilea era schimbat de curand - nu mai vibreaza nimic, yey). Ambreiajul este OEM, volanta este RPC "usurata" adica 4.3 kg in loc de 4.9 cat avea cea OEM. Cu ocazia asta am aflat ca nu, masina nu are un ambreiaj greu, doar parea asa din cauza celui vechi super uzat. Nu voi detalia efectele benefice pe care le-au avut bieletele, bratele si rulmentii, banuiesc. Acestea tin de lipsa zgomotelor, etc. si cred ca e neinteresant.
Pe rand, pentru cine va dori sa citeasca, suspensia KW V1.
A fost instalata la Carpati si s-a facut un setup cat mai asemanator cu cel de fabrica, fara nebunii de camber, super lasata, etc. Am aflat ca mi-ar trebui si niste brate pe spate cu ocazia asta.
Initial am crezut ca am facut cea mai mare greseala punand coilovere pe masina de daily. Era ca o scandura si imi clantaneau dintii in gura pe drumurile forestiere din Bucuresti. Pe zone cu asfalt impecabil si mai ales virajele de acest fel senzatia era, insa, de mare efect. Pe masura ce a trecut timpul au inceput sa se aseze, sa se "lase" si sa devina tolerabile. Pe viraje pare foate stabila si chiar la viteze mari, departe de limite. Subvirarea este ca si inexistenta(daca nu esti complet grobian) si iti da o incredere fantastica. Am facut cateva drumuri pana la Brasov, Poiana, Rasnov, Rucar-Bran si pentru prima oara am simtit ca munca si banii nu au fost in zadar. Exista un compromis in utilizarea zilnica si depinde cu ce vrea fiecare sa traiasca zi de zi. Daca cineva e curios cum e masina, in functie de program ne putem auzi pe privat. Recomand cu incredere KW(pana acum, aproximativ 1500 km, fara experiente neplacute cu KW).
Franele, discuri RPB si placute ferodo DS2500.
Contra:
- primele doua frane prin parcare, dimineata, sanie
- usor zgomot (scartait) la viteza mici prin oras
- praf pe jante
Pro:
- odata incalzite si folosite in sarcina, excelente si fara zgomote
- "musca" de la cea mai mica apasare
- de fade nu poate fi vorba (am reusit asta totusi, la coborare din Poiana spre Rasnov, intr-o sambata dimineata pe la 9, mergand cat de repede am fost in stare cu doi oameni in masina spre finalul coborarii)
In final as dori sa va cer si un sfat. Am nevoie de cineva care sa faca un setup la suspensia minune, cu cantare si tot ceea ce mai e nevoie. Daca aveti sugestii, va rog. Multumesc
Comment