VLADUTU20: '05 Honda Civic Type-R, Nighthawk Black

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Update

    Salut. Am revenit cu cateva informatii despre masina.

    In primul rand incep prin a va spune ca masina a fost, este si va fi un proiect care sa imi aduca satisfactie personala, nu intentionez sa ma laud pe la intalniri sau sa ma "dau pe 402" si nu vreau sa credeti ca urmatoarele randuri sunt despre asta. Ceea ce va povestesc este strict subiectiv.

    Dupa montarea ultimelor piese am schimbat si ambreiajul si volanta precum si doi dintre suportii motor(al trilea era schimbat de curand - nu mai vibreaza nimic, yey). Ambreiajul este OEM, volanta este RPC "usurata" adica 4.3 kg in loc de 4.9 cat avea cea OEM. Cu ocazia asta am aflat ca nu, masina nu are un ambreiaj greu, doar parea asa din cauza celui vechi super uzat. Nu voi detalia efectele benefice pe care le-au avut bieletele, bratele si rulmentii, banuiesc. Acestea tin de lipsa zgomotelor, etc. si cred ca e neinteresant.

    Pe rand, pentru cine va dori sa citeasca, suspensia KW V1.

    A fost instalata la Carpati si s-a facut un setup cat mai asemanator cu cel de fabrica, fara nebunii de camber, super lasata, etc. Am aflat ca mi-ar trebui si niste brate pe spate cu ocazia asta.

    Initial am crezut ca am facut cea mai mare greseala punand coilovere pe masina de daily. Era ca o scandura si imi clantaneau dintii in gura pe drumurile forestiere din Bucuresti. Pe zone cu asfalt impecabil si mai ales virajele de acest fel senzatia era, insa, de mare efect. Pe masura ce a trecut timpul au inceput sa se aseze, sa se "lase" si sa devina tolerabile. Pe viraje pare foate stabila si chiar la viteze mari, departe de limite. Subvirarea este ca si inexistenta(daca nu esti complet grobian) si iti da o incredere fantastica. Am facut cateva drumuri pana la Brasov, Poiana, Rasnov, Rucar-Bran si pentru prima oara am simtit ca munca si banii nu au fost in zadar. Exista un compromis in utilizarea zilnica si depinde cu ce vrea fiecare sa traiasca zi de zi. Daca cineva e curios cum e masina, in functie de program ne putem auzi pe privat. Recomand cu incredere KW(pana acum, aproximativ 1500 km, fara experiente neplacute cu KW).

    Franele, discuri RPB si placute ferodo DS2500.

    Contra:

    - primele doua frane prin parcare, dimineata, sanie
    - usor zgomot (scartait) la viteza mici prin oras
    - praf pe jante

    Pro:

    - odata incalzite si folosite in sarcina, excelente si fara zgomote
    - "musca" de la cea mai mica apasare
    - de fade nu poate fi vorba (am reusit asta totusi, la coborare din Poiana spre Rasnov, intr-o sambata dimineata pe la 9, mergand cat de repede am fost in stare cu doi oameni in masina spre finalul coborarii)

    In final as dori sa va cer si un sfat. Am nevoie de cineva care sa faca un setup la suspensia minune, cu cantare si tot ceea ce mai e nevoie. Daca aveti sugestii, va rog. Multumesc

    Comment


    • #32
      Click image for larger version

Name:	IMG-20170909-WA0001.jpg
Views:	1
Size:	43.8 KB
ID:	725775

      Salut. Revin dupa o vreme. 2.13.3. Mai am multe de invatat. Sper sa tina vremea si sa mai fie track days.

      Comment


      • #33
        Felicitari pentru timp!

        Comment


        • #34
          Frumos timpul, felicitari. Cred ca VladTNS are recordul la Type R pe Adancata...
          Bafta in continuare, poate facem o intalnire Civic Type R pe Adancata cu Horia, Vlad si cine mai poate...dar nu cred ca reusim anul acesta.

          Comment


          • #35
            Mai are cel putin 6-7 secunde de scazut din timpul de mai sus. 2:13 nu este un timp foarte bun pentru Type-R.
            Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
            Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

            ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
            ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

            Comment


            • #36
              Frumos proiect! Felicitari ptr timp!

              Comment


              • #37
                Salut.

                Vin cu ultimul update pe 2017.

                Click image for larger version

Name:	20171119_105546.jpg
Views:	1
Size:	46.9 KB
ID:	725994

                Am montat:

                Helical LSD de la MFactory cu rulmenti si speedo gear
                "Final Drive" OEM Honda de 5.1
                Rulment "input shaft" OEM Honda(facea zgomot) si garnitura
                Ulei cutie Torco

                Am condus-o doar aseara de la service pana acasa. Diferenta de final drive e clara, senzatia e de cuplu mai mare si trepte mai scurte. Revin cu detalii dupa ce apuc sa ma dau putin mai mult. Abia astept.

                Si cateva imagini din cutie:

                Click image for larger version

Name:	IMG-20171208-WA0007.jpg
Views:	1
Size:	74.4 KB
ID:	725995

                Click image for larger version

Name:	IMG-20171208-WA0006.jpg
Views:	1
Size:	92.3 KB
ID:	725996

                Click image for larger version

Name:	IMG-20171208-WA0004.jpg
Views:	1
Size:	84.9 KB
ID:	725997

                Click image for larger version

Name:	IMG-20171208-WA0005.jpg
Views:	1
Size:	72.5 KB
ID:	725998

                PS Am de dat 3 litri de MTF3. Ma gandeam la 50 litrul. Daca e cineva interesat, scrieti-mi. Merci

                Comment


                • #38
                  treaba buna !

                  Comment


                  • #39
                    bravo man! stii cumva ce ratie are final drive ul oem ep3?
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Salut. Din cate stiu 4.764.

                      Comment


                      • #41
                        Felicitari! Ai vrut tu sa montezi final drive cu ratie mai mare decat OEM EP3 sau cel al masinii era uzat sau nu se potrivea?! Ratie mai mare la final drive are drept efect "scurtarea" treptelor si cresterea de cuplu pentru ca motorul merge mai turat deci esti mai sus pe curba de cuplu insa pierzi putin la viteza maxima pe fiecare treapta in parte. Vad ca pinioanele arata foarte bine, cati km are cutia? Multumesc!

                        Comment


                        • #42
                          Salut. Am vrut eu sa schimb fd-ul. Am vrut acceleratie mai buna. Si cuplu mai mare la roata pentru aceleasi rpm. Cel oem era ok dpdv tehnic. Nu vreau sa umblu la motor, nici macar soft. Asa ca ramane "tiuning" mecanic, care sa permita revenirea la stock oricand. Masina e semi daily.

                          In ceea ce priveste viteza maxima, per treapta nu ma intereseaza. Nu merg la 8200 de ture intr-a 3-a cruising.

                          Ca viteza maxima efectiva treapta a 6-a de ep3 permite o viteza maxima teoretica dincolo de 260(pe bord). Masina nu poate 260kph cu 200 de cai decat la vale. O vale lunga si abrupta. Daca o limitez din cutie la 250 la ora e ok. Nici atat nu poate pe drept.

                          Cutia e in stare foarte buna la 70k.

                          Comment


                          • #43
                            Cred ca ai pierdut mai mult de 10 kmh din viteza maxima teoretica la miscarea asta, dar ai dreptate cu ce spui, mai ales la 6 trepte, e aproape insesizabila diferenta vis a vis de beneficii.

                            Si eu vreau neaparat sa pun un FD de 4.64 la ATR (cel stock e 4.15 parca, masina avand doar 5 trepte), cam toata lumea lauda maxim mutarea asta, transforma incredibil masina. Oricum peste 200 kmh unde naiba sa mergi la noi?! Iti risti viata si la 150 kmh la ce debili umba pe drumuri, la ce lucrari nesemnalizate avem etc.
                            '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                            Comment


                            • #44
                              Nu am testat inca vmax. Voi face asta in curand. Sunt curios sa vad rezultatele.

                              Ca senzatie e una dintre cele mai misto modificari facute de mine.

                              Ai dreptate cu mersul la noi. Peste 200 e riscant avand in vedere educatia rutiera a colegilor de trafic.

                              Am vrut ceva care sa se simta pe acceleratii pana in 150 si pe viraje si, de ce nu, in ture joase in oras unde k20 nu e extraordinar.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Vladutu20 View Post
                                Nu am testat inca vmax. Voi face asta in curand. Sunt curios sa vad rezultatele.

                                Ca senzatie e una dintre cele mai misto modificari facute de mine.

                                Ai dreptate cu mersul la noi. Peste 200 e riscant avand in vedere educatia rutiera a colegilor de trafic.

                                Am vrut ceva care sa se simta pe acceleratii pana in 150 si pe viraje si, de ce nu, in ture joase in oras unde k20 nu e extraordinar.
                                Este corect ce sustineti amandoi in privinta vitezei mari pe soselele noastre. Eu ma gandeam prin prisma turatiei de croaziera care va fi mai ridicata si implicit motorul mai zgomotos. E drept, la mers in oras sau pe acceleratii trebuie sa se simta mai bine, cuplu maxim e "mai aproape". Sunt curios cum se simte fata de cea stoc.
                                Consumul ar putea creste o fractiune dar cine-si ia Type R nu se uita asa mult la consum si confort vrea "feeling" !

                                Comment

                                Working...
                                X